הרכבת של אנדי...

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שמת לב לשמו של הכתב?

תוצרת Göppel!
שמת לב לשמו של הכתב?
R. ANDY - נשמה מוכר, לא?
 

alantan

New member
האוטובוס מתאים לקווים בהם אין מפרצים לתחנות

חבל שלא מביאים כזה לקו האדום
האוטובוס מתאים לקווים בהם אין מפרצים לתחנות
אלא אם מאריכים את המפרצים. גם כשהתחנות הם לאורך הכביש לא בטוח שירצו להאריך עד כדי כך את ההקצאה לתחנה. כשהכל בתוך מת"צ או רת"צ אז זה כבר יכול להיות הגיוני. נראה לי שהמעבר של הקו האדום בבת ים עשוי להיות מעט בעייתי.

למרות שהוא מהונדס כך שהוא יכול לבצע פניות היטב, לא נראה לי בריא לשלבו בקווים עם פניות עיוורות כי הנהג לא יוכל לראות מה קורה בקצה האחורי שלו.
 

gen1

New member
למשל המטרונית בצפון

האוטובוס מתאים לקווים בהם אין מפרצים לתחנות
אלא אם מאריכים את המפרצים. גם כשהתחנות הם לאורך הכביש לא בטוח שירצו להאריך עד כדי כך את ההקצאה לתחנה. כשהכל בתוך מת"צ או רת"צ אז זה כבר יכול להיות הגיוני. נראה לי שהמעבר של הקו האדום בבת ים עשוי להיות מעט בעייתי.

למרות שהוא מהונדס כך שהוא יכול לבצע פניות היטב, לא נראה לי בריא לשלבו בקווים עם פניות עיוורות כי הנהג לא יוכל לראות מה קורה בקצה האחורי שלו.
למשל המטרונית בצפון
 

gen1

New member
הקובץ לא עבר אז הנה הכתוב

משהו חדש בדרזדן
הקובץ לא עבר אז הנה הכתוב



שלום! חדש בדרזדן גרמניה 30 מטר אורך 256 נוסעים מירבי התמונה והמידע מאתר גרמני הנקרא אוטובוס עירוני ,
אני מתאר לעצמי שהצירים של הקרון המרכזי והאחרון תומכים בהיגוי . 2 צירים בקרון המרכזי זה חידוש לא יכולתי לזהות את יצרן הרכב .
 
כל הסרנים למעט השני מקדימה בעלי יכולת היגוי

הקובץ לא עבר אז הנה הכתוב



שלום! חדש בדרזדן גרמניה 30 מטר אורך 256 נוסעים מירבי התמונה והמידע מאתר גרמני הנקרא אוטובוס עירוני ,
אני מתאר לעצמי שהצירים של הקרון המרכזי והאחרון תומכים בהיגוי . 2 צירים בקרון המרכזי זה חידוש לא יכולתי לזהות את יצרן הרכב .
כל הסרנים למעט השני מקדימה בעלי יכולת היגוי
את שם היצרן כתבתי למעלה.
אותו יצרן שייצר את המידיבוסים העירוניים של מ.א.ן שעבדו באגד ועובדים עדיין בדן.
 

gen1

New member
מענין כמה נוסעים נוספים לעומת ...

כל הסרנים למעט השני מקדימה בעלי יכולת היגוי
את שם היצרן כתבתי למעלה.
אותו יצרן שייצר את המידיבוסים העירוניים של מ.א.ן שעבדו באגד ועובדים עדיין בדן.
מענין כמה נוסעים נוספים לעומת ...
שלום! מענין כמה נוסעים נוספים לעומת הדגם שראיתי בהמבורג שבו לקרון המרכזי ציר אחד מה שאינו דורש סיוע בהיגוי ,והאם כל הסיבוך הזה של שני צירים לקרון האמצעי כדאי
 

gen1

New member
מכה השיטה של תפוז והנה התמונה

מענין כמה נוסעים נוספים לעומת ...
שלום! מענין כמה נוסעים נוספים לעומת הדגם שראיתי בהמבורג שבו לקרון המרכזי ציר אחד מה שאינו דורש סיוע בהיגוי ,והאם כל הסיבוך הזה של שני צירים לקרון האמצעי כדאי
מכה השיטה של תפוז והנה התמונה
 
אורכו של ה-AGG 300 של ואן-הול הוא 24.75 מ'

מכה השיטה של תפוז והנה התמונה
אורכו של ה-AGG 300 של ואן-הול הוא 24.75 מ'
נעגל ל-25 ונחסיר מ-30 המטרים של האוטוטראם של גופל.
נקבל 5 מטרים אורך, נכפיל ב-2.5 מ' רוחב כפול 4 אנשים למ"ר ונגיע להפרש של כ-50 איש.
ע"פ פרסום שראיתי בעבר, ע"פ הגדרת היצרן ניתן להכניס 210 אנשים לתוך ה-AGG 300 שבתמונה ולכן החישוב נכון בקירוב.
 
תשובה חלקית: הפיילוט יהיה על קו אחד.

באיזה מסלולים הדבר הזה ייסע?
כיום רוב התחבורה הציבורית במרכז דרזדן מבוססת על חשמליות.
תשובה חלקית: הפיילוט יהיה על קו אחד.
פה מישהו מנחש שמדובר בקו 61, לפי מה שהבנתי - כי זה הקו העיקרי שלא נכנס לתוך מרכז העיר:
http://www.tssf.eu/forum/index.php?topic=9171.0

הנה מפת התחבורה הציבורית של דרזדן:
http://www.eua.be/Libraries/Study_Visit_TU_Dresden/pic8_public_transport_map.sflb.ashx
קווי החשמלית מסומנים בפסים עבים תחומים בשחור, קווי האוטובוס אינם תחומים בשחור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה