הרצח בתל מונד

דף חדש4

New member
הרצח בתל מונד


מה שמטריד אותי ביחוד, חוץ מהצער הרב והזעם שאני חשה נוכח הרצח של אשה, אמא לשלושה- על לא עוול בכפה והחרות שלקח לעצמו אדם לחרב משפחה- זו השאלה- מה נאוה חן ז"ל בכלל עשתה איתו? הוא לא נראה טוב ,הוא הומלס, מן הסתם- זבל של אופי- אשה יפה, עם בית יפה, צעירה, 3 ילדים- מה היא עשתה שנה עם הרפש הזה?? עד כדי כך נשים שרוצות זוגיות צריכות להתפשר?? ומה המסקנה מכל זה? תתרחקו מגברים חסרי אמצעים? חסרי משפחה? שאין להם פינה משלהם? כנראה שאלה אותו אזהרה.
 
את שואלת שאלה סובייקטיבית ולכן קשה לענות

עליה . כל אחד מאיתנו נמשך לטיפוסים (פיזית ואישיות) שמתאימים לו ומה שלא מוצא חן בעינייך ומעורר בך סלידה בגבר מסויים יכול לעורר משיכה במישהי אחרת
ולכן את לא יכולה לבקר את הבחירה שלה ולהשוות לטעם האישי שלך.

בדיעבד, מה שכן יכול להטריד בסיפור שלה ,וזאת מבלי לדעת את כל הפרטים , שאולי היא הייתה צריכה להיות זהירה יותר ולא להסתפק רק בהגשת תלונות נגדו במשטרה.
 

דף חדש4

New member
זה מאד מפחיד

זה מאד מפחיד לנשים פנויות, אמהות לילדים, לדעת שיש סיכון כל כך חמור בלהכניס גבר שהוא למעשה זר, הביתה. לכן אני חושבת האם יש סמני אזהרה מראש לצמצם את הסיכון הזה. נראה לי גבר שאין לו משפחה- יש לו פחות מה להפסיד והוא מסוכן יותר. כך גם גבר שאין לו בית- זה מעיד על מידת הרצינות שלו, על חוזק אופי, על מידת האחראיות.
 

בדד1

New member
מה שמפחיד יותר

הן אמירות כוללניות כמו שלך

לא חושב שהייתי שומע אותך אומרת שאסור לתת לאמהות לגדל את ילדיהן לבד
אחרי האם ההיא מירושלים שרצחה את שני ילדיה

יש להתייחס לכל מקרה לגופו מבלי לתלות תגיות על ציבור שלם
 

בדד1

New member
בודאי שכן

אבל בצורה שאת מעלה את זה
את עושה לנשים שירות דב
 
מסכימה עם בדד

אמירות מכלילות וגורפות כגון אלו עושות הרבה יותר נזק מאשר תועלת
 

XמXלה

New member
גם אב שהכניס הביתה אישה "נורמטיבית"

שאמנם לא עשתה שום נזק פיזי אבל הנזק הנפשי שהיא הותירה בי לא פחות חמור. היתה מנתקת לי טלפונים ומשקרת לי שאבא שלי לא בבית. כל פעם שהוא בא לפגוש אותי זה היה בשבילו יום שחור כי היא עשתה לו גיהינום בבית. היא הרוויחה בסוף, ניתקתי קשר, אבל הוא הפסיד אותי וארבעה נכדים שהוא רואה רק באירועים ואנחנו משפחה קטנה כך שזה בערך פעם בשנתיים.
 

דף חדש4

New member
אכן כן- כי בסופו של דבר נשים פגיעות

אשה פנויה שנמצאת בשוק ההכרויות היא פגיעה. בעיקר כשההכרות נעשית דרך האנטרנט ובלי לדעת מי הבן אדם שמולה. האחריות גדולה שבעתיים כשיש ילדים בבית.
 
הגישה שלך לא נכונה

תצאי מהסרט שאישה פנוייה היא פגיעה ומשמשת טרף קל כי לא לכך התכוונתי.
לא כל הגברים מסוכנים ומטרתם לנצל את הנשים - ממש לא!
 

דף חדש4

New member
ברור שלא כולם

אבל חלקם ומספיק לטעות פעם אחת והתוצאות יכולות להיות מאד חמורות. כאמהות לילדים כשאנחנו מכניסים גבר הביתה, אנחנו לוקחים סיכון לא רק על עצמנו אלא גם על הילדים. נכון שזו טעות להכליל ויחד עם זה- אולי אפשר לחשוב על סימני אזהרה שיעוררו ליתר תשומת לב או לויתור על הקשר כי זה לא שווה את הסיכון. אני למשל, כשהייתי גרושה, פגשתי גבר שסיפר לי (משונה שסיפר לי למען האמת, אולי היה קצת שתוי) שהיה בחובות כל כך כבדים בשוק האפור שהעולם התחתון היה בעקבותיו. האמינו לי- ברחתי כל עוד נפשי בי, למרות שחזר ואמר שהמצב השתנה והוא כבר ישר איתם את ההדורים...
יש מקומות שעם שכל ישר- עדיף להזהר בהם.
 
בלי להכיר את המקרה לעומק

אני אגיד משהו קצת חריף
נאוה חן ז"ל בחרה.
היא בחרה להיות עם האיש האמור
כשם שאחרות בחרו, בוחרות ויבחרו להיות עם גברים אלימים
כשם שאחרים בחרו, בוחרים ויבחרו להיות עם נשים אלימות

המסקנה שלי מכל זה ?
לחדד את החושים, ולהכנס בעיניים פקוחות לקשר
בלי הכללות, כל אחד ואחת לגופו/גופה (גופה לא במובן של גופה חסרת חיים כן ? :)

ובגדול כן.
זוגיות משמעותה פשרות.
קל וחומר בפרק ב'
קל וחומר לנשים

סה לה וי
 
למעלה