השאלה ששיגעה את תפוז, וקצת על משני צורה.

השאלה ששיגעה את תפוז, וקצת על משני צורה.

לפני כמה ימים הייתי נוכחת במפגש מנהלים של תפוז, ובין היתר דיברנו בו על מקרה שהיה בתפוז לפני כמה חודשים וגרם לגולשים לאבד את הצפון. מדובר על ההודעה המוזרה הבאה, שהועלתה בפורום שאלה קטנה.
זה אולי נשמע מצחיק, אבל נזכרתי בסרטון שראיתי ביו טיוב וטוען שחיים בינינו אנשים משני צורה, שהם כביכול גזע חייזרי בשם לטאיים/ רפיטליאנים, מעין אנשי- לטאה שיכולים לשלוט בשינוי צורת האישונים שלהם, הלסת וצידי הגולגולת, עד כדי שינוי צורה כמעט מוחלט. הרבה מהסרטונים המפוקסלים ביו טיוב מראים הוכחות, לכאורה, לקיומם של הלטאיים...
חלק מהטענות היותר הזויות טוענות אפילו שאובמה ואנשיו הם גזע של לטאיים.

מה אתם חושבים..? טרול שצמא לתשומת לב או אולי אחת ההוכחות שאנשי לטאה אכן קיימים ומסתובבים בינינו?
 

ronAdmin

New member
הסיפר האמיתי הוא כזה

אחד משומרי הראש של אובמה צולם בזוית צילום מסוימת כלומר שומר הראש שלו שהיה מאחור לאובמה בגלל מבנה הפנים שלו נראה היה בצילום
קצת שונה אז התחילו פתאום לצאת כל מיני סיפורי קונספירציה אבל תכלס זה היה בכל קשור רק לזוית צילום בלבד. אין קשר לשום חייזרים.
 

ronAdmin

New member
תשמעי סיפור אמיתי על קונספירציה או לא

לפני מספר שנים אתחילתי לעבוד על פרוייקט בתחום מסויים מאוד רגיש, לאחר תקופה מסוימת התחילו לי להופיע כל מיני אירועים מוזרים,
לא משנה מה היו האירועים האלה אבל הם רודפים אותי עד היום מידי כמה זמן קורה אותו אירוע מוזר, וזה קורה לי בכל מיני מקומות
ובאזורים שונים בארץ, ההזוי יותר גם בת הזוג שלי, התחילה לדווח לי על אותו אירוע שגם לה מתרכש, ויותר מוזר הוא שאני מעולם לא
הצלחתי למצוא את המקור הגורם לאותם אירועים זה כבר קורה לי יותר מ כמה שנים. עם זה לא קונספירציה אמיתית אז אני לא יודע
איך אפשר לקורא לזה.
 

atlantis13

New member
תתייעץ עם מתקשר.

ולא כזה שיקח ממך 10 שקלים לדקת שיחת טלפון או שיבצע בך תדא- זבל - תתייעץ - אולי מה שקורה לך ולחברתך בא ממשפחת שעברה לעולם הבא ומנסה לרמוז לכם משהו? אני מאוד אהבתי את התוכנית CROSSING OVER של ג'ון אדוארדס - מתקשר "בעל שם" - שמדבר על נושאים כאלה - לצערנו בארץ - עשו מזה צחוק נוסח אורי גלר או צחקו על אדוארדס עצמו בתוכנית "סאותפארק" כ"שקרן הגדול ביקום" - לא מצחיק.
 

atlantis13

New member
זה לא רק זווית צילום..

זה ה"POWER MADNESS" -
בצע כוח לקבל תפקיד כוחני ובעל שליטה - ועל זה מדברים עם הקשר הרפטליאניים או האילומינטי - חוצנים רעים ובעלי תאווה - להרוס ולשלוט.
 

atlantis13

New member
קח פוליטיקה - היש בה אתיקה?לא, הם מגדירים מהי

אתיקה מקצועית..
ומי משגיח עליהם? מי נמצא מעל למי שיש לו הכי הרבה כוח והשפעה? השפוטים והעבדים.

לנו יש את הבחירה אם למרוד ולגלות את האור - או לשקוע בהשפעת הרוע.
 

atlantis13

New member
כל הפורום מדבר על רוחות כזוויות צילום..

ולא על רוחות כחלק מעולם הרוחני - ושחלקן סביבנו - כדי להדריך אותנו - וחלקנו מקבלים מהם מסרים סמויים - שאותם אתם מתעקשים להבין דרך העין האנושית במקום הלב הרוחני - וזה יוצר את כל הבעיות - העקשנות המטופשת שכל דבר צריך תיעוד והוכחת המדע וצילומו - ולעשות עליו דוקומנטרי - במקום להבין מדוע אנו מרגישים מהם מסרים - וזוהי כל תרמית הקונספירציות - בכל קונספירציה - יש פירצה רוחנית - שכולם עושים הכל, אבל הכל - כדי להימנע מלדבר ולשוחח על האמת כדי לא לצאת "מזולזלים" ע"י החברה הסובבת אותם אשר מכחישה שוב ושוב שאין כזה דבר רוחניות ורוחות - ושכולם פסיכים - האם זה עולם "נורמטיבי" טוב יותר - האם זאת אלטרנטיבה לקרוא לכולם משוגעים ולוקים בשיגעון כזה או אחר? או להפתח לקצת מודעות - ולנסות להסכים - שיש משהו מעבר לחושים המטופשים שאנו רואים פיזית וממצלמות הוידאו שאנחנו רואים בטלויזיה - מקור הרוע והמשדר הכי ממכר ומטמטם את המוח שקיים מאז המצאת המדיה?
 

atlantis13

New member
יש את המידע הבא :

מקווה שיענה לך על כמה שאלות..

הכי חשוב :

http://www.youtube.com/watch?v=mOAlkBwBzlw



לאחריו :

http://www.youtube.com/watch?v=XC9V4rif6RA





http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=3244410



כתבה + סרטים :

http://old.conspil.com/2011/06/05/ickeliastr/index.html



"בכתבת ה”אהבמולוגים” הראנו מעבר לכל ספק שכל רעיון פלישת החייזרים, תרבות הפופ של העבמי”ם, סיפורי הרפטילאנים (חייזרי הלטאות), 2012, סיפורי העבמי”ם שיצרו את העולם ובני האדם, הם כולם ככולם ארוזים באריזה אחת ומגיעים כלוחמה פסיכולוגית ישירות מאנשי משפחת רוקפלר עצמם אישית, הקרנות השונות שלהם, והבונים החופשיים יחד עם התאוסופיה. הראנו כיצד הגורואים של כל התרמית הזאת המקבלת צביון של עבודה זרה\עבודת אלילים מודרנית פעלו תחת חסותם של משפחת רוקפלר,אשר הצלחנו לאתר את תחילת דרכם בנושא זה כאשר אחד מבני המשפחה מימן את שידור הרדיו המפורסם של חברו הטוב אורסון וולס “מלחמת העולמות”, ומיד לאחר מכן מימן את הניסויים והמבדקים הפסיכולוגיים על האוכלוסייה שהשפיעה עלייה השידור וגרם לפאניקה ואף להרס. העניינים התגלגלו ולתוך המעגל של רוקפלר נמשכו כל מיני מנהיגי תנועת העידן החדש ובעיקר בעלי הדעה בכל הנוגע לעבמי”ם והקשר שלהם לרוחניות, כאשר הבולט שבהם הוא זאכריה סיטצ’ין שנחשב לאחד מאבות התאוריה של חייזרי הלטאות שיצרו את בני האדם ועדיין נמצאים במגע כזה או אחר עם כדוה”א (יש שלקחו את זה לעולם הבין מימדי).

הפעולה הזאת של רוקפלר אשר כללה גם פתיחת קבוצת “Disclousure” כדי לפתוח תיקים ממשלתיים בנושא עבמי”ם, קיבלה צביון של לוחמה פסיכולוגית מהגדולות בהיסטוריה האנושית כשרואים את כל הסרטים בנושא שיצאו מאז שנות ה50, וכמו כן גם המטרה המאפיינת של כל אותם אנשים המוזכרים למעלה של הבאת “שינוי חברתי”, בין היתר להביא לעולם יותר בר-קיימא ואקולוגי (האג’נדה הירוקה), גם היא מוסיפה ראיות לפרופיל הלוחמה הפסיכולוגית. נראה שהסיפורי לטאות למשל עוד עלולים להוות, מעבר לבסיס לדת אלילית חדשה, גם קרש מקפצה למאבק לשינוי חברתי חסר תקדים בעולם, כל זאת כדרכם של הראדיקלים המאמינים בשינוי כפועל יוצא של הבלטת הבדלים ויצירת מאבקים, כאשר הדוגמא הבולטת היא מאבק המעמדות של קארל מארקס אשר בעולם המודרני התגלגל בין היתר למאבק המינים (פמיניזם) ואצל היטלר למשל השתכלל להיות מאבק בין הגזעים.

נראה לכם מופרך? תראו איך ערוץ התעמולה ממלכתי של הקרמלין אשר תומך בדיוק במאבקים ומסקר בכל כך חיוב את כל ההפגנות באירופה של עדר האדיוטים השימושיים בכזה חיוב (חיובי אולי עבור רוסיה…), בעצמו חושב שהחדשות זה מקום טוב לתת במה להזויים מתקשרי אגדות כמו אלה שתיארנו לעיל:

אך המעורר דאגה יותר מכל בנושא זה הוא כשכבר מגיעים למצב בו מתחילים לצאת מסרים מאותה ברנז’ה ניו-אייג’ית המצדיקים מחיקה של אוכלוסיות שלמות מעל פני האדמה מאחורי ניסוחים יפי נפש ובילבולי מוח על תדרים ויישויות. מונטגומרי מהציטוט הבא היא מהברנז’ה המתוארת לעיל של רוקפלר:


“העידן החדש (ניו-אייג’) יביא אושר ושמחה שלא נראו מאז העידן האטלנטי…אלו שישרדו את המעבר יהיו סוג שונה של אנשים מאלו שבצורה הפיזית כיום…”

Ruth montgomery, Threshhold to Tommorow || New York: Holt, Rinehart,Winston,1984

ובמקום אחר היא מרחיבה על האנושות בזמן המעבר של העידנים

“מיליונים ישרדו ומליונים לא. אלו שלא יכנסו למצב הרוח, כיוון שלא קיים באמת מוות”

Ruth Montgomery, interview in Magical Blend, Issue 13, 1986, p.23

אנחנו מבטיחים לרות’ שכן קיים מוות, והיא אפילו חוותה אותו ב2001. אין דרך יפה למכור לאנשים שהם יצטרכו למות בעבור העידן החדש, לפחות ככה חשבנו עד לא מזמן.לצערנו הרב האמונה הזאת שהולך להיות מעבר בין עידנים ושרבים לא יצליחו לשרוד אותו היא אמונה מאוד רווחת בקרב המקדמים של העידן החדש, והרעיונות מונחלים לחניכים זוטרים יותר ויותר אשר אינם מבינים מהיכן הרעיונות הללו הגיעו במקור.

כמובן שהדבר התפתח לכל מיני כתות ואף לדתות די מקובלות הגדלות במהירות כגון כת הראלים. והחשוב מכל, חלק ניכר מסיפור זה, כולל העבמי”ם והחוצנים, הושפע ישירות מהתאוסופיה (חזית ברורה של הסדר העולמי החדש הפועלת בעיקר בתחום החינוך מחדש ובין כותלי האו”ם) ורעיון המאסטרים הנעלים המתקשרים שלהם (Ascended Masters). ועל כן אנו מגיעים לאייק שהוא אחד המיחצי”ם הכבדים של סיטצ’ין, אך אפילו יותר חשוב, הוא לגמרי מבוסס וצמח מתוך התאוסופיה ללא כל צל של ספק כפי שמובא בסרט המצויין של כריס וואיט. כל רעיונותיו, ותחילת דרכו בכתבים ובראיונות איתו מראים שהוא היה חניך תאוסופי לתפארת, ונציין שוואיט באמת חפר בארכיונים להוציא את החומרים שאתם עומדים לצפות בהם בסרט.

זה לא כזה מפתיע אבל, לאור העובדה שקופר אשר היה מיומן ביותר בלזהות שרלטנים חובבנים כגון אייק ביטל אותו על המקום כששמע אותו, הוא מיד הבין שמדובר בחפרפרת. ומעניין שאייק הוא לא הראשון, כבר הראנו כאן שאנשים כמו ג’ורדן מאקסוול, מייקל טסריון, סיטצ’ין, זייטגייסט כולם בעלי סממנים דומים ואף מחצינים זאת בריש גלי. מה שנראה שישנה חדירה של גורמי ניו-אייג’ לתוך תנועת המחקר האמיתית שחשפה את הסדר העולמי החדש עם השנים של האנשים הפשוטים והרציניים אשר הקדישו את חייהם לנושא. ללא ספק גם פה נראה שמדובר באופרציה די רצינית לתת סחף לכיוונים שלא לנו.

אז הנה הסרטון על אייק. הסרטון הוא למעלה משעתיים, מדובר במחקר מעמיק ביותר:

בסרטון הקצר הבא תראו את פרצופו האמיתי של דוד אייק, ובניגוד לפיטפוטים שלו לאחר מכן שהוא טען שהוא בן של אלוהים…כמו כל אחד ואחד מאיתנו, כריס וואיט מראה מהארכיונים שהוא ממש דיבר באותה תקופה בראיונות ודיבר כאילו הוא ממש הבן של אלוהים, ישו בשר ודם. וזה דווקא סרט אזהרה מצויין להראות איזה שטויות ופח אשפה יכול להדבק במישהו מכל ההתעסקות בניו-אייג’. ללא ספק זהו סממן מובהק של שרלטן:

לעוד מידע בנושא זה, הנה כתבה על חשיפת הענק שלנו בהקשר לכל תנועת הניו אייג’, האמונות שלהם, הדחף שלהם, מאיפה הקריצו אותם ומטרתם (השפעה עצומה על אייק אשר הוא מנסה להסוות ללא הצלחה):

http://conspil.com/2010/07/07/newagedeception/
 

atlantis13

New member
בקיצור :כן. יש השפעה על פוליטיקאים, מהצד הרע

ויש השפעה של ה"קורבנות" מהצד הטוב - כי יש להם קול. מישהו יקשיב להם. כמו פליטים של תוכנית ריאליטי גרועה מאוד - מטריקס.

חלקם מכונות, חלקם רובוטים קהיי חושים - וחלקם שולטים בכל מערכת בריאות שאותה אולי גופך יצטרך - בו בזמן שהם ממכרים אותך לתרופות, אוכל עתיר שומנים, סוכר, ותחביבים זולים - כדי להימנע מעצמך - אישיות ח ז ק ה, אוהבת, בעל רצון לדעת, להבין, ללמוד, ולקלוט - את האהבה הרוחנית שנמצאת סביבנו - ובגלל כ"כ הרבה השפעות - נסתרת מעיננו - אך עדיין קיימת שיגלו אותה - בדרך הקשה לרובנו - ובדרך הקלה - לאלו שבאמת ובתמים רוצים להבין מהי רוחניות - ולתמוך ולעזור להקים אחד את השני מהבוץ הטובעני אשר שוררר סביבנו ומנסה לשעשע אותנו ולסמם אותנו בכל צורה - ולא, זו לןא קונספירציה רק בגלל שאתה לא רואה לטאות - תפתח ספר תנך - תראה שהמצריים עם ראש של לטאה/חיה - יותר הוכחה מזה? תפתח את הראש לרעיונות של חוצנים - ותראה - אולי לא פיזית, אך תבין - שאנחנו לא לבד, מעולם לא היינו לבד - והגיע הזמן ללמוד את האמת ולהילחם על התודעה שלנו - הדבר היחיד שבאמת בסיכון כאן - ולאחר שרק תתחבר לרוחניות שבחיים - לא תרצה לעזוב לשעשועים הזולים שמשפיעים עלייך ועל גופך, האמן בזה- לפני שאתה מאמין במשהו/מישהו אחר ובוחר בו להנהיגך.
 

ronAdmin

New member
אני לא מאמין בלטאות, בשדים, או שד מה עוד

אני מאמין רק במה שאני רואה ולא יותר מזה, באשר להערות שלך על שאר הדברים, מצטער אינני יכול לענות על זה בגלל שאין לי דעה
לגביי כל הדברים האלה.
 

atlantis13

New member
בסדר לגמרי..

אתה לא צריך להאמין במשהו כדי שהוא יהיה קיים - זה לא תלוי בי או בך.
 

atlantis13

New member
מאגיה במצרים העתיקה - תות אנח אמון/ כד האינוק

אני קורא לו כד האינוקי - הכוח לשאוב חיים - וטהמצריים אשר פניהם כלטאות - ושיעבדו את בני ישראל לעבדות - בניית הפירמידה- ומודע לספינקס יש פרצוף של חיה?

מתוך הסרט "המומיה" :


http://www.youtube.com/watch?v=YL_90r0J120


לזה אנו קוראים קונספירציה ראויה :)
 

ronAdmin

New member
הכול טוב ויפה רק הבעיה שזה בסרטים...

אולי אתה צודק אולי אתה לא צודק, סך הכל צריך לעשות הבדלה בין האמת שאנחנו חיים איתה לבין האמת שאנחנו חושב שהיא האמת.
לאמת יכול להיות כמה פנים או צדדים, לאמת שלנו יש הרבה נקודות וזויות שונות, ולפעמים האמת היא נמצאת היי שם בתוך מנהרה
שאין לה סוף, לחן אני ממליץ לך איש יקר קצת לקחת אויר, לצאת לחופשה או לראות את מה שיש מולך סביב לבית שלך אתה יודע איזה
עולם מופלה יכול להיות סביבך ובלי רוחות רפאים, או יצורים, או מנהרות זמן.

תגידי לי משהו אתה כולכך רוצה לפגוש לטאות - יצורים האוכלים בשר אדם?, היית באמת רוצה לפגוש אפורים - שרוצים רק להשתמש
במין האנושי לצורחי ניסוי?, אתה היית באמת רוצה לפגוש פרעונים שאוהבים לשתות את הדם שלך מידי פעם? (אין מדובר בערפדים)?,
אתה באמת היית רוצה לשאב לתוך מנהרת זמן (חור תולעת) ולמצוא את עצמך המיקרה הטוב במצב צבירה שלם באיזה תקופה אחרת
ללא חברים או משפחה וכל מי שאתה מכיר הוא איננו וזה במיקרה הטוב במיקרה הפחות טוב היית מתפרק לאטומים ואלקטרונים ולא
מצליח להתממש בקצה השני של המנהרה אתה בטוח שהיית רוצה לדבר כזה לראות, אני בטוח שלא היית מעוניין לעבור את
כל הדברים האלה או לראות אותם. בקיצור תאמין לי החיים הם יפים וחבל לבזבז אותם על לטאות או פרעונים או השד יודע על מה עוד,
אתה מבין אותי, לך תבלה תקיר אישה או תקנה כלב/ה או חתול/ה אני לא יודע מה שבראש שלך, תאמין לי עזוב אותך משטויות זה יותר
מידי גדול אליך ואלי ועל שאר האנשים בעולם. תזכור משהו אחד חשוב חיים פעם אחת בלבד (בדרך כלל) והחיים הם יפים אז צא ובלה
בסדר.

שיהיה באמת בהצלחה ובילוי נעים.
 

atlantis13

New member
כזה מגיע לרוע - זה קיים רק בסרטים?

גם בסרטים יש דיונים חשובים מאוד.. רק צריך לבחור את הסרט הנכון לצפייה.
 
למעלה