השביתה נכנסת ליומה ה-24

השביתה נכנסת ליומה ה-24

עודכן ב-08/01/02 17:15 הנכים דחו את ההצעה להקים ועדה בעניינם מאת רותי סיני ושירות "הארץ" קצב שביקר את השובתים הציע ועדה בראשות שופט עליון בדימוס; הנכים: נמשיך בשביתה עד שיתמלאו הדרישות הנכים השובתים דחו היום (שלישי) את הצעתו של שר האוצר, סילבן שלום, שהציג להם הנשיא משה קצב, לפיה תוקם ועדה בראשות שופט בדימוס לדון בתביעותיהם. הנכים לא דחו את ההצעה לחלוטין, והם מוכנים לקבלה כצעד נלווה להיענות האוצר לתביעותיהם המיידיות. ההצעה נמסרה להם כבר לפני שלושה שבועות על ידי שר האוצר והוצגה היום שוב על ידי קצב, לאחר שדן בעניין עם שלום. להמשך הכתבה ,הנכים דחו את ההצעה להקים ועדה בעניינם
 
חלק מעובדי נתב"ג שובתים לאות הזדהות

חלק מעובדי נתב"ג שובתים לאות הזדהות עם מאבק הנכים ועד עובדי רשות שדות התעופה מכנס בשעה זו חלק מהעובדים לאסיפות הסברה במסגרת ההזדהות עם מאבק הנכים.
 
מעניין , היום ה-24 לשביתה

מדוע הוועדים הגדולים אינם מוציאים אוטובוסים מלאים של מזדהים עם מאבקינו לירושלים לתמיכה בשובתים הקפואים? היכן אתם: חברת החשמל רשות הנמלים דן אגד בזק הרופאים אזרחי ישראל שעדין לא הגיעו לירושלים? היום יעלו לירושלים אמנים רבים להביע את הזדהותם.
 
הרשויות המקומיות

משביתות לשעה את העבודה לאות הזדהות עם השובתים. רק לשעה????????????????????
 
היכן אנחנו והיכן הם?

עודכן ב-09/01/02 14:39 ארה"ב מקשיחה חוקי המגן של הנכים מאת סוכנויות הידיעות בתגובה לתביעה של עובדת "טויוטה", פסק ביהמ"ש העליון כי נכה הוא רק אדם המוגבל בפעולות החיוניות בפסיקה שתשפיע על מיליוני אמריקאים, הגביל אתמול (שלישי) בית המשפט העליון חוק פדרלי המגן על הנכים מפני הפליה. השופטים קבעו פה אחד כי יש לצמצם את מספר הנכים הכלולים בחוק, הדורש ממעסיקים להעניק לעובדים המוגבלים את התנאים הדרושים להם. הפסיקה התקבלה בברכה בקרב קבוצות עסקיות ואילו פעילים למען זכויות הנכים טענו כי היא תקשה על מציאת מקומות עבודה.
 
למעלה