השבת במועדון רוכבי הפרלמנט

השבת במועדון רוכבי הפרלמנט

מצורף קישור.3.11.07 -שבת. סך כל המרחק הלוך ושוב 270 ק"מ . פרטים נוספים מלווים בתמונות יובאו לאתר תפוז 8 אופנועים במהלך השבוע. מצורפת תמונה של ואדי פריעה (תרצה) בעקול דרומה מתחת לרכס כביר. התמונה צולמה מגובה 800 מטר בפינה הדרום מזרחית של רכס כביר.
 
ואפשרות נוספת

הדרך מגלגל לראס חרובה(עלפי שקולים מקומיים) היא כזאת המאפשרת תצלום מרוחק מצד מזרח של מבצר אלכסנדריון. כל 20 הק"מ על גדר המערכת נותנים נקודת מבט לגמרי אחרת מזו לה אנו מורגלים ברכיבה על כביש 90,מצורפת אחת הדוגמאות. התצלום נעשה מאזור טחונת אל צ'פטליק. כאן גם נראה בברור אחד מהשבילים היורדים מההר,אחד מתוך ארבעה.
 
ועוד זווית נדירה

את נחש האספלט המטפס אל הסרטבה לא ניתן לראות,אלא אם כן אנחנו בפסגה,או....בפסגת ראס חרובה,כאן בתמונה ניתן לראות את המסלול כולו במבט מצפון מזרח. את השקול אם לעלות למעלה (לראס חרובה)עם אופנועים נעשה בשטח עצמו על פי חתך הכלים,הדרך אמנם אספלט,אך מסוכנת מאוד.נראה בשבת מה יהיה המצב.
 

מיצו

New member
הייתי שמח לבוא, נשמע מעניין מאוד מאוד

אגב, יש מצב לקבל, יחד עם מסלול הטיול, מילה לגבי השאלה האם המסלול עובר ב- 100% כולו על כביש סלול, או שמא יש קטעים קצרים/ארוכים על כורכר או שביל סלול כזה או אחר? הפעם אני מבין שלא, אבל ממה שאני לומד מהטיולים הנפלאים שלכם יש לא מעט כאלה שכן כוללים קטעים של לא-כביש-סלול, ויש לא מעט אופנועי כביש שסולדים משטח לא-סלול עד כדי הימנעות מהגעה לטיול שכזה.
 

AVNER XR

New member
מיצו מנסיון בפרלמנט אם מבעד רושם לכל סוגי

האופנועים אז אין בעייה היות והשבילים כבושים ולא חוליים.בכל מקרה את האתר שלהם אתה מכיר?.
 
מיצו-לא יודע על מה אתה רוכב אבל אני עם העז -

שלי הגעתי בכל הטיולים ללא בעיה(חוץ מהאחרון-שבילים).
 

ely4

New member
תגיד איך המגן רוח?

עד לאיזה מהירות הוא יעיל?
 
אני כמו שרואים די גבוע 1.88.-

הוא לא רע סך הכל עושה עבודה לא רעה.וגם אולי לדעתי קצת מוסיף ללוק.אבל- במהירות שניסיתי פעם אחת 170 ובשכיבה על המיכל עם הפנים מעט מעל המגן הרכיבה היתה יציבה מאוד (חוץ מיזה שכידוע למנוע בעז יש וויברציות).
 

מיצו

New member
בכלל לא, רק הצעתי שיכתוב, זה הכל. מה עשיתם

ממני? בכל מקרה, הטיול האחרון שנסעתי בו היה מעולה, וצר לי ש(כנראה) לא אוכל להגיע בשבת הזו.
 
תוספת קטנה

כמעט בכל טיול עד היום ויתרנו על מקומות אתרים ופנינות טבע אמיתיות רק בשל השיקול לתת ליותר כלים להנות מהטיולים. לא בכל האלבומים שלאחר הטיולים מתבטא היופי של טיולי ההכנה,ולכן לכך נועדו טיולי השטח והשבילים שיקחו אותנו בקרוב אל הפנינות שיש בארצנו היפה. בתמונה המצורפת ניתן לראות בברור את הדלתה או התפרושת של ואדי פריעה(תרצה) ממש לפני שהוא פונה בחדות דרומה במקביל לגבול,עד מזרחית לפצאל,ואז נשפך לירדן. ממול מתחיל להתרומם רכס חרובה והשמורה שמעליו. השטח של העמק בתמונה נקרא צ'יפטליק,מקור המילה בפרסית,אבל אצל העוסמנים צ'יפטליק הפרוש אדמות או נכסי הסולטן. בזמן שלטון העוסמנים תושבי האזור היו אריסים של האמפריה הטורקית. זהו הארוך בנחלי הבקעה ממערב שמוצאו באזור ממזרחית לשכם,התוואי שלו משכם צפונה ומזרחה מרהיב,ולחלק מאיתנו הוא בלתי נודע,ולאחרים הסטוריה,בקרוב יובא דיווח מפורט של כל התוואי מאזור שכם ועד לשפך הירדן.וגם נצא ללמוד אותו הלכה למעשה.
 
סולדים../images/Emo35.gifבמידה רבה של צדק!

ראשית יש להבדיל בין הטיול ליודפת לבין הטיול הקרוב,הבדל יום ולילה. אלו שסולדים או נמנעים מטיול יודפת(שאגב הוא קל יחסית) סולדים בצדק. אופנועי כביש קיצוניים בפרוש אינם מתאימים לטיולים משולבים של הפרלמנט,זאת למרות ששיטוט באלבומים יעלה כמה מהם,כבדים מהירים יקרים ומצוחצחים,שכבר חלפו איתנו במקומות שונים ללא נזק. הגיוני שמי שרוכש אופנוע עם לוק חיצוני מרהיב,שחלק מהיופי וההנאה ממנו זה גם הברק והיופי,ימנע מלהצטרף,הכל נלקח בחשבון על ידי המארגנים,והרוכבים יודעים מצויין להפעיל שקול דעת. הטיול עליו אתה שואל הפעם,הוא אכן טיול כביש,לא בדיוק לפי הגחמות והרצונות של המארגנים,אבל מה לעשות? לא תמיד הכל מושלם.והשלמנו עם החסר של מה שיש בין רצועות האספלט,ע"ח רכיבה בכבישים צדדיים מאספלט שכבר צמח עליהם דשא. לסיכום כל הסיור הוא על אספלט עם קטעי גישור של 20 מטר על כורכר כבוש.מי שמוצא עצמו מתאים,מוזמן ! הצטרפות לפעילות הרכיבה של מועדון הפרלמנט אינה כרוכה בתשלום דמי חברות שנתיים
 
למעלה