Fellowship
New member
אנו צריכים רכב משפחתי ממוצע, בפעם הראשונה חשבתי על ליסינג פרטי במקום רכישה,
בדקתי את הנושא בעבר, ולפי החישובים (למיטב זכרוני), הנוחות של הליסינג הפרטי (תלוי איזה בדיוק כמובן) עולה כ 10%,
כלומר, תמורת החסכון בכאב הראש ברכישת רכב, ובעיקר במכירתו (במיוחד בשוק שמוצף ברכבי ליסינג יד שנייה),
משלמים כ 10% תוספת על פני העלות שאשלם ברכישת רכב.
נתקלתי בכתבה הבאה, עדכנית יחסית: https://cars.walla.co.il/item/3347066
1. אם אני מבין נכון, אז ההבדל הוא הרבה יותר מ 10%, בסביבות 30%,
האם באופן כללי 30% הוא מספר הגיוני יותר להשוואה בין רכישת רכב משפחתי לבין ליסינג פרטי?
(ההשוואה היא כמובן בין רכבים חדשים בין כל אופציה)
2. ליסינג פרטי זה בעקרון עוד סוג של מסלול מימון, בהנחה ויש לי את היכולת הכלכלית לרכוש רכב במזומן,
האם יש סיבה לבדוק את מסלול הליסינג הפרטי?
קרץ לי היתרון של לא להתעסק עם רכישה ומכירת רכב, אם מדובר היה ב 10% אז מילא, אבל נראה שזה הרבה יותר.
בדקתי את הנושא בעבר, ולפי החישובים (למיטב זכרוני), הנוחות של הליסינג הפרטי (תלוי איזה בדיוק כמובן) עולה כ 10%,
כלומר, תמורת החסכון בכאב הראש ברכישת רכב, ובעיקר במכירתו (במיוחד בשוק שמוצף ברכבי ליסינג יד שנייה),
משלמים כ 10% תוספת על פני העלות שאשלם ברכישת רכב.
נתקלתי בכתבה הבאה, עדכנית יחסית: https://cars.walla.co.il/item/3347066
1. אם אני מבין נכון, אז ההבדל הוא הרבה יותר מ 10%, בסביבות 30%,
האם באופן כללי 30% הוא מספר הגיוני יותר להשוואה בין רכישת רכב משפחתי לבין ליסינג פרטי?
(ההשוואה היא כמובן בין רכבים חדשים בין כל אופציה)
2. ליסינג פרטי זה בעקרון עוד סוג של מסלול מימון, בהנחה ויש לי את היכולת הכלכלית לרכוש רכב במזומן,
האם יש סיבה לבדוק את מסלול הליסינג הפרטי?
קרץ לי היתרון של לא להתעסק עם רכישה ומכירת רכב, אם מדובר היה ב 10% אז מילא, אבל נראה שזה הרבה יותר.