השוק נע בין 458-471

השוק נע בין 458-471

שבועיים ימים אנו נימצאים בטווח המחירים הנ"ל. מתחילת נובמבר(יום אחרי ביטול השביתה של פרץ) אנו נימצאים בין 458 ל471. פעם אחת יצאנו החוצה ל455 וטסנו למעלה. כל הסגירות של השוק היו בטווח המדדים הנ"ל. ככל שנישאר יותר בטווח המדדים הנ"ל ,התנועה בפריצה תיהיה חדה וחזקה יותר. בניגוד "לצפוי" אין שקט בסטיות התקן באופ' המעו"ף והן עולות מעט,אבל עולות ומבטאות את עצבנות השחקנים,ומפתות כותבים לכתוב פרמיות. יציאה מהטווח הנ"ל וסגירה מתחת או מעל מעבר ליממת מיסחר אחת עשויה להוליך למהלך גדול בן לפחות 20 נק' בכיוון הפריצה. בקשר לפורום-בעבר היו תלונות על הפורמט הישן,על אי יכולת להעלות גרפים,על חוסר נוחות מכאן או משם.אני מקווה שכל מי שהיו לו בעיות ונדד למחוזות אחרים,יוכל להתבטא גם באתר הזה ביתר הנאה . דוביד"לילה טוב"
 
אפשר לראות שגם היום ,נכון לעכשיו

471 חסמה את השוק.מה שמוכיח שאסור לפעול לפי רגשות אלא לפי קוים בדוקים. נכון לעכשיו אני חושב שיש לנהוג בזהירות מירבית בשוק.
 

royial

New member
בינתיים נראה שה- 471

זה קיר קשה לחציה!! במידה וישבור אני מניח (כמו שדוביד רשם בסקירה אתמול) נראה עליות שערים לכיוון מדד 500. יש האומרים כי בקרוב שרון נפגש עם אבו אלא מה שיתן אולי את הדלק לפריצה. בהצלחה!
 
למעלה