השכרנו דירה לזג לאחר שהם

השכרנו דירה לזג לאחר שהם

בדקו אותה ובאו גם עם ההורים שבדקו אותה, ערכנו חוזה, בדירה יש 2 מזגנים ובחצי חדר מאורר תיקרה, הדירה היא בת 2.5 חדרים לאחר כמה ימים ביקשו מזגן גם בחצי חדר, רכשנו והתקנו מזגן נוסף, ואז אמרו שיש ג'וקים בדירה, מה שמעולם לא התלוננו דיירים קודמים, הזמנו מדביר שעשה הדברה לכל הדירה, ואז צלצלו ואמרו שהם רוצים רשתות בחלונות, פה כבר אמרתי להם סטו, ראיתם את הדירה ואני משכירה את מה שרואים, אתם רוצים רשתות תזמינו ותתקינו לכם, עכשיו גילו שיש מרפסת עם תריסים וחלונות חוץ מחלון קטנטן בו יש רק תריסים והנה הם מבקשים גם חלון, מחר יבואו ויגידו שיש יתושים והם רוצים אפריון מעל המיטה, או פרקטים על הריצפה כי כך זה אופנתי, איפה לדעתכם עובר הגבול בין דרישות הדיירים ליישום של משכירי הדירה, אשמח לתגובות
 
צודקת

גם לא היית חייבת להתקין מזגן והדברה. אני לא בעד הדברים האלה בדרך כלל, אבל יש אנשים שמתבקש לעשות להם העלאה שנתית בשכר דירה. אם הם נשארים. כלומר, להעזיב אותם.
 
אכן הגזמה ואפילו חוצפה לדעתי

יש שוכרים שלפעמים שוכחים שעם כל הכבוד לכך שהם משלמים שכ"ד, בעל הדירה לא חייב להם את כל העולם במסגרת זו. אם הם רצו את הדירה כמו שהיא, משמע הם מצאו אותה מתאימה לצרכיהם, זה גם מה שכתוב בחוזה סטנדרטי, ככה שהם לא יכולים לבוא בדרישות לתוספות לאחר מכן.
&nbsp
ספציפית דרישה להתקנת מזגן נוסף אחרי חתימת חוזה היא לא לגיטימית. הדברה בכללי היא באחריות השוכרים ממה שמקובל, למעט מקרים חריגים ממש (ובמקרים כאלו לרוב ועד הבית מטפל), ככה שיצאת ממש לארג'ית, והדרישות הנוספות הן בכלל לא מקובלות.
&nbsp
&nbsp
 

קלייטון.ש

Well-known member
גם לבעל הבית שלי כיום היו דיירים כאלה

כל פעם דרישה חדשה והדרישות גם הלכו וגדלו. גם הוא בהתחלה נענה להם עד שנמאס לו ועצר אותם. הם הפסיקו עם הדרישות אבל הסיפור בסופו של דבר לא נגמר טוב כי הם מצאו דרכים אחרות לנצל את טוב ליבו.
אני אמרתי לו בסוף שהוא היה אשם. הדיירים יכולים לדרוש, אבל הוא זה שהסכים. לא צריך להסכים. כמו שכתבת הדיירים ראו את הדירה והסכימו לקבל אותה, אז זהו. בדיוק כמו שהמשכיר לא יכול להציב דרישות חדשות שלא הוסכמו בחוזה ככה גם השוכר לא יכול.
 

im mitzi

New member
כבעלת דירה לשעבר

הגבול אצלי עבר כבר במזגן, אחרי ששוכר רואה את הדירה וחותם על החוזה המו"מ נגמר, הדירה מושכרת בסכום שהוסכם עם הציוד הקיים.
הדיירת הקודמת שלי גם דרשה מזגן אחרי שהיא נכנסה לדירה ואמרתי לה שהשכר דירה בהתאם, הצעתי לה להתחלק חצי-חצי במזגן והיא לא הסכימה וכאן נגמר הדיון.
הדברה זה עליך ואין מה לעשות, אני אגב הייתי בודקת קודם עם הבניין על הדברה של הביוב לפני שהייתי עושה נקודתית לדירה כי לעיתים הפתרון אצל הועד.
&nbsp
יש דברים שאת מחוייבת לעשות ויש דברים שברגע שנחתם החוזה זה מה יש, את לא מחוייבת להוסיף ולשפר את הנכס כי ככה הוא הושכר.
אני רוצה לסייג את כל נושא התיקונים, כי אם היה מזגן בחדר שלא היה עובד אז באחריותך היה לתקן, אך זה לא המקרה הזה
 
ושוב תודה למשתתפים בדיון.


 

גברת ע

New member
אני חושבת

שאולי גם הצורה שהדברים נעשו כדרישה ולא כשיח ובקשה משפיעים.
הדירה שאני עכשיו שוכרת באחד החדרים יש מזגן קיר מאוד ישן שבקושי מקרר ועושה רעש נוראי, שאלתי את בעלת הדירה אם ניתן להחליף והוספתי גם שאין לי בעיה שזה ייעשה רק לקראת הקיץ הבא כי בחורף אני כמעט ולא משתמשת.
לפני שאני עוברת לדירה חשבתי לבקש ממנה להחליף דלת כניסה (היום יש דלת עץ ישנה) לדלת פלדלת, אבל זה ממש לא ייעשה כדרישה אלא כבקשה פלוס מצאתי לה דלת עם משקוף חדש ומתקין בעלות טובה מאוד.
&nbsp
הדברה גם נשמע לי מוזר שהם מבקשים, יכלו לעשות את זה בעצמם כשהם עברו, זה מה שאני מתכננת לעשות.
 
למעלה