השלום עם האמירויות ממשיך להניב תוצאות -

דיברגנט חדש

Well-known member

גם שגריר סעודיה בארה"ב לשעבר: "קשה להאמין להנהגה הפלסטינית"


פורסם: 07.10.20 , 23:07

שגריר סעודיה בארצות הברית לשעבר, בנדר בן סולטאן, אמר כי "קשה להאמין להנהגה הפלסטינית או לשנות משהו לטובת הפלסטינים בנוכחותה". בן סולטאן התראיין לערוץ אל-ערביה לראיון בן שלושה חלקים שבו גינה את תגובת ההנהגה הפלסטינית על "הסכמי אברהם" בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין. לדבריו, "ההנהגה מעריכה יותר מדינות כמו איראן וטורקיה, אך כפיות הטובה וחוסר הנאמנות של ההנהגה לא ישפיעו על יחסנו כלפי הסוגיה הפלסטינית".
 

דיברגנט חדש

Well-known member

האמירויות צמצמו באופן ניכר את המימון לסוכנות האו"ם לפליטים פלסטינים ב-2020

פורסם: 06.02.21 , 13:11



איחוד האמירויות צמצם באופן ניכר את תרומתו למימון הסוכנות של האו"ם לפליטים פלסטינים (אונר"א) בשנת 2020, השנה שבה נחתם הסכם נרמול היחסים בינן ובין ישראל. בשנים הקודמות תרמו האמירויות 51.8% מיליון דולר בשנה לסוכנות, אך בשנת 2020 תרמו רק מיליון דולר. כך דיווחה אונר"א. לדברי הסוכנות, הגורמים בה מקווים כי האמירויות יחזרו לתרום את הסכומים שניתנו בשנים הקודמות. אונר"א מספקת סיוע לכ-5.7 מיליון פלסטינים המוגדרים כפליטים ברחבי המזרח התיכון.
 

דיברגנט חדש

Well-known member

נתניהו: "עוד ארבעה הסכמי שלום בדרך"

עודכן: 16.03.21 , 12:16



ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בריאיון לאולפן ynet כי "עוד ארבעה הסכמי שלום בדרך". לדבריו, "הבאתי שלום תמורת שלום. לפיד אמר שהדרך היחידה לעשות שלום זה לעקור 90 אלף יהודים כי רק כך נקבל את הפלסטינים, ובלי הפלסטינים לא נקבל את העולם הערבי. אני אמרתי הפוך - שלום תמורת שלום, מתוך כלכלה ועוצמה. זה מה שאני עושה".
 
למעלה