השמות המוזרים שהורים נותנים לילדים

tal902

New member
השמות המוזרים שהורים נותנים לילדים

שמתם לב לתופעת השמות המוזרים שהוראים נותצנים לילדים: מפל, אשד, כוכבית סיתוונית ועוד. מה קורה לכם הורים יקרים? אתם לא חושבים על ההשפעות הפסיכולוגיות על הילד המסכן. כמה אפשר להתעלל? ועל תופעת השמות הלועזיים בסגנון מלודי בראזני, סטפני סוויסה? או פרפר שיר סעידי ? וזה שם של בן. מה עובר עליכם? קיראו את הרשומה הזאת ותנו לי הסברים מה פה קורה פה? נפלתם על הראש? השתבשה דעתכם? http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1279629
 
מה שבאמת מסקרן אותי

מה מביא הורים לקרוא לבת שלהם סנאית? כאילו...מה???
 
שמות??? הצחקת אותי, מה מביא הורים לקרוא לילד

רגב? האם הכוונה רגב עפר? ועוד כל מיני שמות שאני מרחמת על הילדים שיצטרכו לחיות אתם. תמיד היו שמות משונים, כל אחד מנסה להיות מקורי או להנציח רגע, או אירוע. המון שמות חסרי משמעות או משמעות לא הגיונית. למה קוראים לבן גיא, אם חושבים על פירוש השם הרי זה עמק , מקום צר בין הרים אז פעם היה לנו עמק פרי אח'כ בא גיא ועכשיו חצי מהצעירים נקראים גיא. לא תמיד חושבים על המשמעות הרבה בוחרים שם בגלל צליל נעים של שם.
 

rona4020

New member
אני למדתי להזהר מאוד בבחירת שמ לילדי...

כשנולדתי,אי שם בשלהי שנות השישים קבלתי שם של בן (רוני) ככה אמרו חבריי ולעגו לא מעט. רק כעבור עשרים שנה...כשלהקת דודה שרה את השיר "רוני אל תלכי" קיבל שמי "לגיטמציה". לילדי שמות בן/בת מוחלטים. אה ו....מכירה את המנהלת שלכם פה...משהו משהו. אפילו אוהבת אותה.
 

חיה אש

New member
רוני ...טוב לראותך...

חושבת שרוני זה שם מדהים לבת ... עם כל המשמעות שלו. וצודקת המנהלת היא משהו משהו!
 
לא מכירה את המנהלת אבל אוהבת פנה קוטה.

רוני הוא בהחלט שם של בת. רוני בא מרון שמח רוני שמחי. גם בתנך מופיע "רוני בת ציון כי בא יומך" לא זוכרת באיזה ספר אבל בטוח שזה מופיע.
 
גם אני מכירה את המנהלת

וגם אני אוהבת פנה קוטה אני כבר שמעתי שמות כמו - יער, נתיב, ברוש, מושית, ועוד כל מיני מוזרים כאלה שההורים שלהם לא חושבים שהם פעם יהיו אנשים גדולים עם שמות מוזרים.
 
299 .......... אני מבקשת לדייק מנהלת פורם לא

לא יכולה לענות בפרטים לא בדוקים ולא בדוייקים אכן היא היתה מלכת יופי לפני 299 שנה.
מאז הכתר עבר אליך ואלי.............
 
למעלה