השפעת כבר כאן

אנה מ

New member
השפעת כבר כאן

התחסנתם? בכתבה מסופר שכבר ניצפו מוקדי שפעת בקרב ילדים. מתלבטת כל כך אם לחסן ולהתחסן. כאסמטית התחסנתי כל השנים בעבר. אבל מקרי התמותה מפחידים אותי אימים. איך אתן נוהגות, ומה לגבי הילדים?
 

lollla

New member
ואני לתומי חשבתי שהיא כבר מאחורינו

 
ואם כבר מלנקקים ../images/Emo26.gif החיסון *לא*

ממש יעיל, אפילו מסוכן (?): השבוע התבשרנו שהחיסונים לשפעת, שמיועדים לכלל הציבור, הגיעו סוף-סוף. משרד הבריאות מיהר לפרסם פנייה לציבור הרחב לבוא ולהתחסן. אלא שסקירת מחקרים חדשה טוענת שאין טעם, שיעילות החיסונים מוטלת בספק, ושבעצם גם בטיחותם לא נבדקה יותר מדי. ומשרד הבריאות? שם מתעקשים שהחיסונים טובים לבריאות.
 
אני לא מחסנת

ולא מתחסנת
להגיד לך שזה לא מפחיד אותי, זה יהיה שקר ובכל זאת, אחרי התייעצות עם כמה רופאי ילדים, שאחת מהן חברה מאוד טובה שלי, החלטתי לא לחסן אותה. נקווה שהשפעת לא תגיע אלינו ונעבור את החורף בשלום
 

דש1דש

New member
התכוונתי להתחסן ולא יצא

והאמת? לא מצטערת (בנתיים) היתה שנה אחת שהתחסנתי וכך הצלחתי להמנע משפעת שחגגה אצלי בעבודה והפילה חולים רבים - ולא הגיעה אלינו בזכות החיסון... מצד שני - אף אחת מאיתנו לא חולנית, מבחינת ההגדות רק הקטנה בקבוצת הסיכון (עד גיל שנתיים) ואקח את הסיכון שאוליניהיה חולים. ולא בגלל מקרי המוות (שהיו של חולי לב ומרוכזים מכדי שאאמין שלא היו בגלל רשלנות בתחזוקה) אלא בגלל חוסר הרצון להכניס עוד חיסונים לגוף הקטן של הבנות אם נחלה - ניהיה אומללות ונתגבר.... נקווה שלא! העיקר הבריאות!
 

דש1דש

New member
ועכשיו כשאני יודעת ילדים של מי חלו.

ובעיקבות שרשור הנשים אחרי לידה - רוצה לשאול את השאלה הבאה:
 

דש1דש

New member
ברח לי- אם אתן חולות או הילדים שלכן

חולים במשהו מדבק מאוד ולא נעים - האם תבואו לעבודה??? אחת האמהות - יש לה שני ילדים שדי ברור שיש להם שפעת - והיא באה לעבודה היום. אז נכון - יש לה סידור (המטפלת עם שני הילדים) אבל אולי היא כבר מדבקת.... (עוד עמדתי ודיברתי איתה במטבח קודם....) שפעת מדבקת גם באויר (אני חושבת) כלומר רוב הסיכוי שהיא מפגע מהלך. מרגיז אותי ברמות שלא יאמנו!!!
האם אתן הולכות לעבודה חולות בידיעה שאולי לא תפסידו יום עבודה - אבל אחרים ידבקו? אוףףףףףףףףףףף
 

אנה מ

New member
האמת? אם אני מתפקדת, אז כן

כי אם אני מבטלת שיעור מורידים לי אותו מהמשכורת.
 

דש1דש

New member
זהו - אצלנו לא.

אפילו אפשר לעבוד מהבית (רק שהוא מלא חולים אצלה) יותר מידי אנשים מגיעים חולים לעבודה וזה ממש מרתיח אותי.... והרבה יודעים את זה כאן
אם אתה חולה -תשאר בבית ותבריא. אם אתה מסוגל - תעבוד מהבית. המיטה קרובה והוירוסים נשארים בבית!
 

אנה מ

New member
מה ז'את אומרת. אם זה לא היה

פוגע לי בשכר, בטח שהייתי נשארת בבית. אין שום שאלה בנדון. אבל יתכן שאנשים מפחדים על מקום העבודה שלהם, עם המצב הכלכלי של היום, ורוצים להראות לבוסים את מלא ההקרבה שגם כשהם חולים הם מגיעים לעבודה, כך , שבבוא הזמן, אם יהיה צורך בכך, הם יעלו זאת.
 

אורora

New member
אני לא אלך לעבודה

רק אם אני ממש ממש ממש חולה. אם אני רק מצוננת אני אלך אבל אשתה ואוכל מכלים ניפרדים.
 

catנוע

New member
אצלנו בעבודה

רוב האנשים באים חולים, וכן, זה קצת מעצבן. אני לא אגיע לעבודה אם אני חולה, אבל אם אני סתם מרגישה לא טוב אני כן אלך. אם חבצלת חולה ואני מרגישה טוב, ויש לי מי שישאר איתה, ברור שאלך. אחרת, כל החורף, הקיץ, האביב והסתיו אצטרך להשאר בבית. הרי הקטנים כל הזמן חולים/מצוננים ואני בטוח מביאה איתי וירוסים מהבית לעבודה (ומהעבודה לבית...)
 

דש1דש

New member
אבל אם למשל את בטוחה

שיש לה שפעת - כן שפעת - לא צינון. כל סוך השבוע שני הילדים עברו את ה-40. הרופא אמר שפעת. קודם כל - לדעתי הם צריכים את אמא (או אבא) לא את המטפלת. ברור שלא שניהם על מטפלת אחת... אבל לדברי האמא "הם כל כך נודניקים ודביקיים שהיתי חייבת לברוח"
לא יודעת. מניחה שגם אני היתי באה לעבודה אם יכולתי לעזוב ילדה חולה עם מישהו אמין, ואם היתימרגישה טוב.... אם תיהיה לי שפעת בקרוב אדע את מי להאשים! (כאילו שזה יעזור לי למשהו
)
 
איך את יכולה להיות בטוחה שנדבקת?

ראשית, לא בכל פעם שהילד חולה את נדבקת (למעשה, לרוב לא, למזלנו
). שנית, כמו אצל ילדים רבים בגן - בתקופת הדגירה אין לנו מושג שאנחנו חולים ולכן אנחנו מפיצים את הוירוסים בהמוניהם... אין מה לעשות נגד זה.
 

דש1דש

New member
זהו - שעם מחלות מגעילות

כמו השפעת הזו - שילדיה חטפו ממש קשה - ורוב הסיכוי שגם אם איננה חולה - היא נשאית.... התירוץ של להשאר עם הילדים בבית - או לפחות לעבוד מהבית (שהיא עושה ללא בעיות כל שני וחמישי) היה מאוד במקום כאן- כדי שהמגפה לא תפרוץ כאן (OPEN SPACE זה יופי של מקום להפצת מחלות
)
 
למעלה