השפע הרוחני - סכנת טביעה

השפע הרוחני - סכנת טביעה../images/Emo203.gif../images/Emo6.gif

השנים האחרונות נפתחו לאין ספור נושאים חדשים של רוחניות וצמיחה, לא רק לנשים , אלא בכל מיני אספקטים ורמות ונושאים. אני מצאתי שאני נשאבת בקלות , ממקום למקום, ממאמר למאמר, ולעיתים מאבדת את הצפון ושוכחת בכלל מה חיפשתי ולאיזו שאלה אני מחפשת תשובה או כיוון. איך אתן עוזרות לעצמכן לשמור על מיקוד? איך לא לטבוע בשפע המוצע של תרגילים, שיטות ודיעות? איך אתן נעזרות למצוא מה מתוך כל מה שמולכן הוא הנתיב הנכון עבורכן? איך בוחרים נתיב להליכה ומתמקדים בו? אתן דוגמא ממשהו שקרה אצלי. הרצון לעסוק במדיציה. אז קראתי על השיטות השונות, בדקתי את הסוגים השונים, קראתי, שאלתי, שמעתי, ופתאום מצאתי שאני זמן רב ביליתי בלקרוא על מדיטציה, במקום לעסוק ב..מדיטציה.
 
מנסיוני הלא גדול

אני מאמינה שבסופו של דבר, הדרך הנכונה שלך תבחר בך- ולא ההיפך. לכן, כל שנותר לך הוא להירגע. ואם מדיטציה מסקרנת אותך אז תני לטבע לעשות את שלו.
 
One action at a time

הוא ביטוי בו משתמשים באמנויות הבמה כדי לתאר בממוקד את מה שאת מתארת - בני אדם יכולים למסור ולקלוט בעולם האמיתי רק פעולה אחת בכל פעם. עודף מבלבל אותנו ושולח אותנן אל תוך הראש, לחוסר איזון. לטעמי, עיצה טובה גם לחיים. ומזל-טוב להילה בסגול על המקום הזה.
 
מרוב עצים לא רואים את היער ../images/Emo178.gif

אני בוחרת להתמקד. ראשית לבחור את הנושא בחיי שבו אני רוצה לטפל. הרי יש שפע של נושאים שאנחנו יכולות לטפל ו/או לשפר אותם בחיים שלנו: אהבה עצמית ביטחון עצמי זוגיות עבודה אימהות יחסים עם אמא יחסים עם אבא לא חסר... אז ראשית אני בוחרת את הנושא שחשוב ורלוונטי לי כאן ועכשיו. אני הופכת אותו למרכז עבורי. ואז איך עושים את זה.... אני מחפשת. קוראת. בודקת. וכאשר אני מוצאת משהו אשר נושא חן בעיניי אני פשוט ננעלת עליו. לא מחפשת עוד. זהו. מספיק. מצאתי ! אאוריקה !!
 
למעלה