השרשור הארוך מכולם.

אז ככה..

בתוך הקפיץ יש את המשקולות.. אבל אתה בטח מתכוון לדקם הארוך.. איפה שיש תא בקת.. אז זה אמור להיות לכלי ניקוי אבל בגלל שזה מרעיש לא שמים שם כלום... תאר לך בדרך למארב פתאום נוזל לך שמן מהקת.. בכל מקרה.. מזל שהיה לי מקוצר..:)
 

שווארמה

New member
תאכל ג`ירף

תאכל ג`ירף תקבל קפקף תאכל ג`ירפה תקבל כפה מי יכול להיות יותר גרוע ממני אהה???
 
ליטון.....בוא נשרשר תחת שווארמה

אני לא מבין משהו בקשר לג`ירף..... אם היהודים לא יודעים איך לשחוט אותה.... אז למה הגויים לא אוכלים ג`ירף/ג`ירפה..... ודרך אגב, התשובה לשאלה: מה יותר גרוע מפיל עם נזלת? ג`ירפה עם כאב גרון..... ישן, ישן....אבל תמיד טוב :)
 

שווארמה

New member
מי אמר שלא אוכלים

יש לי בפריז`ר גרון ג`ירף צעיר ואני מתכנן לעשות אותו על האש ביום העצמאות הקרב ובא (כי לדעתי זה היום עצמאות אחרון שלנו )
 
קראתם לי......... השלשולים........ השרשורים....... השרשורים על הגגות....... השרשורים בבארות..........
 
הו.....

זה כשר, אבל מה זאת אומרת לא יודעים איפה לשחוט אותו בצוואר....? רוצים הרי להכאיב לבע``ח כמה שפחות נכון? אז למה לא לתקוע לה כדור בראש.... ?
 
לא לא לא..

בגלל שלא יודעים איפה לשחוט אותה.. לא שוחטים.. היא כשרה אבל... מהסיבה הזאת פשוט לא שוחטים אותה.. וזהו.. לא אוכלים ג`ירפה. אם אתה אוהב ג`ירף.. יש פורים.. תתחפש!! :)
 
ככה זה לא תשובה...

אבל אצלי במסך בכל זז ימינה ז``א כשפותחים את התגובה היא מופיעה בשורות נורא קצרות. אז זהו אם אתם רוצים עוד סיבה לשרשור תשאלו למה חזרתי לשם הקודם שלי... זה יהיה אולי מעניין.. טוב לא כמו עניני הג`ירפות. הולדן יקירי-קרה משהו ? המרק עשה לך רע נישמתי? אוההה.... ספר לנו על זה... מוווואאאאהההה (למישהו שיודע שזה לו!)
 
ילדים שורצים בכל מקום...

ב-___ יושב אדון.. ומסתלבט (מסתלבט..) פסי רכבת חוצים שדה.... וילד בשיחים עושה ___ השיחים שותים... ואנחנו כאן שרים כן כך נראת, העיירה שלייי... אם תעבור אולי תראה אותי... ואם אתה... נמצא כבר בסביבה... דע לך שכאן!!! הזמן לא הכרחי :)).. איך אני בתור זמרת??.. :))
 
אז מה?

זה עדיין לא אומר ששרון הוא פסדר.....:) ובכלל, זה לא אומר שאני לא יכול להגיד מה דעתי על ראש הממשלה... ולא משנה באיזה פורום. פשוט לא חייבים להגיב. ובכלל, אני בטוח שאם היית בדעתי, היית מגיב :)
 
למעלה