השרשרת האנושית מגוש קטיף לירושלים..

השרשרת האנושית מגוש קטיף לירושלים..

מה דעתכם . . זה ישפיע. . . ו. . . השאלה הגדולה זה אם יהיו להם מספיק אנשים בשביל דבר כזה, . . . . וכמה אנשים אתם חושבים שצריכים. . . ??
 
אני בטוח שלא יהיו מספיק אנשים

ולדעתי צריך לפחות מליון איש כדי ליצור את השרשרת הזאת.
 

ssmagnum

New member
המרחק הוא 100 קילומטר...

אז יפסיקו מאה אלף איש... בערך....
 
זה ישפיע בערך כמו שהשפיעה

ההליכה של אותה מובטלת עד לירושלים ברגל. זה יעשה קצת רעש בתקשורות. אחרי יום יומיים - יהיו כבר ידיעות חדשותיות אחרות ואף אחד כבר לא יזכור את זה. ואם כבר מדברים על גוש קטיף, מעניין באמת מה יהיה עם מפעל חסלט, לאן זה יעבור? מה יהיה בינתיים עד שיצליחו להנפיק סחורה במיקום החדש? והמפעל הקיים, האם שרון מתכוון למסור מתנות לפלסטינים בצורה של מפעלים מוכנים או שיהרוס את זה?
 

ליבלה 12

New member
לפי תוכנית ההתנתקות החדשה.

הבתי כנסת והמפעלים יועברו לארץ. שאר המיבנים ימכרו, או לגורם נורמלי פלסטיני, (אם יהיה משהו כזה עד ההתנתקות) או שיימכר לגורם בינלאומי כדוגמת האמריקנים או האירופאים, שיתנו את המקום לפלסטינים שבתיהם נהרסו וכד` ואם לא יהיה מי שיקנה את המבנים, יהרסו אותם. שרון לא מתכוון לתת שום מתנות לפלסטינים. כמו"כ המפעלים הממוקמים באזור התעשיה ארז, שמפרנסים עשרות אלפי פלסטינים, יסגרו ויועברו לארץ, הרצועה תסגר לחלוטין אין יוצא ואין בא, לא תהיה כניסת עובדים פלסטינים לתחומי המדינה, ולא יסופק להם מים וחשמל. בגלל השינויים האלו, הרבה מהמתנגדים הורידו את התנגדותם.
 
בודאי שהורידו התנגדות

זה נשמע כבר יותר טוב. אם הרצועה תהיה סגורה ומסוגרת, אין יוצא ואין בה. לא מספקים להם לא חשמל ולא מים - שום דבר! - זה שווה. אני בעד שהם ישארו סגורים ומסוגרים שצד שלהם ויעזבו אותנו בשקט. יש להם גבול עם מצרים, שילכו לעבוד שם.
 

בני ברק

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

התיקווה שלך שהם יעזבו אותנו בשקט-לא ניראה לי! הם הרצועה\המקל שמכים אותנו....וד"ל.
 
המקל הזה נמצא גם בינינו

כך שאפשר לוותר על המקל הנוסף שנמצא בעזה. אנחנו נכווים מספיק מהמקל שנמצא בינינו.
 
קרעת אותי מצחוק...

וכמו תמיד אין שום קשר בין התוכניות של הממשלה לבין המציאות בפועל. כמו כל התוכניות מאז אוסלו. ועל זה נאמר, בלה בלה בלה בלה בלה בלה זה הניסוח הנכון של התוכנית.
 

ליבלה 12

New member
כאן טמון הכלב...

כל ראשי הממשלה שהכרת אם הם יעמדו אחד על השני, הם יגיעו לקרסוליים של אריק שרון. תבין, לאריק יש כריזות, פעם הוא ימני ופעם שמאלני. פעם חרדי ופעם שונא דת. אבל הוא הולך עד הסוף, ולא רואה אף אחד ממטר, למשל. הוא החליט לרסק את החרדים, והנזקים שהוא עשה לא יכלו כל שונאי ישראל ביחד מבן גוריון ועד שולמית אלוני לעשות. לא מזיז לו מה תגיד עליו, הוא החליט וזהו, לגבי הפלסטינים הבן אדם פשוט קרע אותם, תגיד אתה, איזה אדם אתה מכיר במדינת ישראל שמסוגל לחסל את יאסין ורנטיסי תוך שבועיים, ולדאוג שכל ההבטחות של הפלסטינים לנהרות של דם וכו` לא יתחילו להתקיים? מי יכול לעשות את זה? ולכן הוא החליט שהוא מתנתק, והוא יתנתק בכל הכח, הוא יעשה בדיוק, אבל בדיוק, מה שהוא רוצה. הבנת? זה לא ביבי, זה לא ברק, זה לא מה שהכרנו, זה אריק שרון זה בולדוזר.
 

התצפית

New member
שכחת

את חגיגות הגדולות של יום העצמאות בגוש קטיף כמה ימים לפני המשאל שגרמו לתחילתו של מהפך בדעת הקהל של חברי הליכוד . זאת אומרת שהפגנות מהסוג הזה יכולים לעורר את הציבור המסורתי בעד ארץ ישראל. זה בכלל לא דומה לצעדה של אותו גברת שכלל לא נבעה משיקולים אידיאולוגיים אלא משיקולים אישיים (אולי מוצדקים) שלא מצליחים לעורר דעת קהל ואולי להיפך.
 
וראינו מה שווה דעת הקהל שלהם...

דעת הקהל של חברי הליכוד שווה רק כשיש בחירות פנימיות בליכוד. עכשיו כשאריק בשלטון, הוא לא חייב להישמע להם. עובדה, הוא מיישם את ההתנתקות למרות תוצאות המשאל.
 
זה מזכיר לי את הפגנת חצי המיליון

של הציבור חרדי/דתי חוץ מרעש תיקשורתי לא היה כלום. . בקשר לחסלט. . יעשו להם תנאים טובים בדימונה או אופקים או שדרות והם יעברו בטח לשם. .
 
חחחח. . . . יש לי הרגשה פנימית שזה

יקח כמה שנים טובות (אם זה יקרה בכלל. .) לבצע את המהלך של הפינוי . . .
 
למעלה