התחברות מחדש

חני1110

New member
התחברות מחדש


היום אנחנו בשער אנרגטי 3/3/14

נוכחים איתנו מאסטר קטהומי, מטטרון, מיכאל מלך יה, והמלאכים מיכאל, גבריאל, אוריאל, רפאל וגם יהווה,

ברוכים הבאים וברוכים הנמצאים, היום אנחנו רוצים לדבר איתכם עליכם בני האדם, ועל התהליכים שאתם עוברים עכשיו בתקופה הזאת על פני כדור הארץ. אם אתם מסתכלים על ההיסטוריה שלכם אתם רואים את ההתפתחות וההתקדמות האבולוציונית שלכם ומבינים שאתם כל הזמן עושים שינויים וכל הזמן מתפתחים ומתקדמים. עכשיו אתם נמצאים בתדר שהגעתם אליו בזכות כולכם יחד ובזכות זה שאפשרתם לכדור הארץ בפרט ולבני האדם בכלל לעלות מבחינה אנרגטית ורוחנית.

כדור הארץ של היום הוא לא אותו כדור ארץ שהיה בעבר. אתם עשיתם שינוי מאוד משמעותי ועמוק במהות שלכם ובתפישת העולם שלכם ובצורה שאתם רואים את העולם.

אנחנו אמרנו לכם שנחוצה מאסה קריטית של בני אדם שיהיו מוארים שכדור הארץ ישרוד ושאתם בני האדם תעשו שינוי ותעלו מבחינה אנרגטית. אנחנו רוצים לבשר לכם שזה נעשה, עשיתם את הקפיצה הקוונטית ואתם נמצאים בדרך למעלה. כל אחד מרגיש את השינויים בגוף ובחיים שלו. דברים שהיו בעבר כבר לא משרתים אתכם יותר. יתכן שמקום העבודה או הזוגיות או החברים או הבית שאתם גרים בו לא מתאים לכם יותר, אתם תעשו את השינויים האלו לאט ותראו שבעוד שנה תהיו כולכם במקום אחר.

מאחר שאתם משתנים מבפנים אתם צריכים גם לשנות את מה שקורה בחוץ. השינויים הפנימיים מביאים לפתיחת צ'קרת הכתר. כשאתם מתחברים לרבדים עליונים, צ'קרת הכתר היא החיבור שלכם לאלוהות. כאשר היא פתוחה לרווחה היא מקבלת אנרגיה שהוא ידע קוסמי. האנרגיה נכנסת לכל תא ולכל מולקולה בתוך הגוף שלכם. הגוף שלכם הוא המיקרוקוסמוס והיקום הוא המאקרוקוסמוס. כל מה שיש במאקרוקוסמוס יש במיקרוקוסמוס. אם המדענים ינסו לבדוק את המוח יראו שיש שתי אונות ימנית ושמאלית, העל מודע, התת מודע וגם בתוך המוח פנימה ממול לעין השלישית נמצאת בלוטת האצטרובל שהיא למעשה עין. והעין הזאת היא עין אנרגטית שרואה מה שיש למעלה, זוהי עין שחשה ומרגישה וקולטת. אם נדמה את זה למצלמה, אז בלוטת האצטרובל היא למעשה הצמצם של המצלמה. העין הזאת קולטת את האנרגיה שהיא ידע ומפיצה אותו לכל חלקי הגוף כדי שהמיקרו יהיה דומה למאקרו. כדי שהאנרגיה האלוהית תכנס לתוך הגוף ותציף את הגוף ואז הוא יהיה העתק מדויק של אלוהים. כל אחד ואחד מכם הוא העתק של אלוהים. כי האנרגיה האינסופית הזאת שקוראים לה אלוהים נמצאת בתוך כל אחד ואחד מבני האדם, בכל אחד מבעלי החיים, באדמה, באבנים ובתוך כל מה שיש. המהות הזאת, הניצוץ הזה נמצא וקיים בתוך כל מה שיש.

כאשר אתם מתרחקים מהמהות שלכם וממי שאתם באמת אתם יוצרים קליפות כדי להגן על עצמכם ואז אתם חוסמים את עצמכם מלקבל את האור וזה משאיר אתכם במקום נמוך מסוגר ואפל.

כדי להגיע למהות הפנימית שלכם ולחיות מתוכה כדי להיות בתדר של אלוהים כל מה שעליכם לעשות זה להתחיל להוריד ולקלף את הקליפות מעל הגוף שלכם. יש לכם הרבה גופים: הגוף הפיזי, הגוף האנרגטי, הגוף האתרי, ההילה, הגוף הרוחני, יש לכם הרבה גופים. מסביב לגופים האלו יש לכם את הקליפות ואתם מרגישים בתוכם כמו גולם שנמצא בתוך הקליפה ואתם צריכים לכרסם את הקליפה כדי שתוכלו לעוף כמו פרפר. זאת העבודה שלכם. אנחנו יכולים לעזור לכם מלמעלה, להביא לכם אור, ידע, לשלוח לכם מלאכים, ישויות אור, עובדי אור, מתווכים, אבל אתם צריכים לעשות את העבודה של קילוף הקליפות ואתם יכולים גם לבקש עזרה. כאשר אתם מבקשים אתם נפתחים וכאשר אתם נפתחים אז אתם גם מקבלים.

מדיטציה

נעצים עיניים ונתבונן בדופק הלב ובנשימה

תתבוננו בצ'קרת הלב שלכם ותראו שיש שם חוט שני. תמשכו את חוט השני עד מרכז האדמה ותביאו אנרגיה לבנה וזוהרת ממרכז כדור הארץ.

תראו שיש בתוך החדר הזה הרבה מאוד מלאכים. נמצא גם מטטרון. מטטרון ניגש אליכם ופותח לכם את העין השלישית ונוגע לכם בכתר ופותח לכם אותו. אלו הצ'קרות שכאשר הן פתוחות אתם יכולים לראות מעבר לחמשת החושים, לראות אנרגיה ולצנר אנרגיה.

תראו שכולנו נמצאים בתוך מרכבה. המלאכים עומדים בקצוות המרכבה והיא מתחילה להסתחרר ולעלות למעלה.

תראו שהמרכבה ממשיכה לעלות ולעלות והיא מגיעה למקום שיש שם אור לבן זוהר ובוהק.

האור הלבן הבוהק זהו אור של ידע. תנו לאור הזה ולידע לחדור לתוך הכתר שלכם ולהזין אתכם בידע חדש. ידע יקומי, ידע שייתן לכם זווית ראיה אחרת על החיים שלכם ועל מהות החיים בכלל.

שימו לב תתבוננו על הגוף שלכם ושימו לב מה קורה לגוף שלכם בפנים. האם אתם מרגישים יותר רגועים, יותר מכילים, תראו שהגעתם להיכל ואתם עומדים במרכז ההיכל ומסביב יש הרבה ישויות אור ומלאכים סביבכם. תתבוננו שיש לידכם כמו קפסולה שנפתחת. אתם יכולים להיכנס פנימה. תכנסו ותסגרו אותה. זוהי קפסולה של אור. בתוך הקפסולה אתם עוברים טרנספורמציה של האנרגיה שנמצאת בתוך הגוף שלכם. האנרגיה שיש לכם בגוף נשאבת ואתם מקבלים אנרגיה חדשה במקומה. אנרגיה שתעצים אתכם ותיתן לכם יכולת הרבה יותר גבוהה.

שימו לב מה אתם מרגישים, מה אתם רואים, מה אתם מרגישים בתוך התהליך הזה, הטרנספורמציה הזאת שאתם עוברים.

כעת תראו שהקפסולה נפתחת ואתם יוצאים החוצה מתוכה. כשאתם מתבוננים מסביב אתם רואים שאתם נראים כמו המלאכים. אתם בנויים מאור לבן וזוהר ויש לכם כנפיים מלאכיות. כל אחד ואחד מכם הוא מלאך כלומר שליח.

כעת משעשיתם את השינוי, יש לכם את היכולת לעזור ולרפא אחרים. תראו שכל אחד מכם מקבל אבן ירקן כחולה והוא מתבקש לשים את האבן הזו בתוך הלב כדי לפתוח את הלב ולעבוד מתוך אהבה וחמלה.

כעת תתבוננו על כפות הידיים שלכם ותראו שהן מלאות אור. יש לכם עכשיו את היכולת לשים יד על מי שיבקש ולרפא אותו באמצעות האנרגיה האלוהית שהתחברתם אליה מחדש. תבינו שלא אתם מרפאים אלא האנרגיה מרפאה, אלוהים מרפא.

כעת תכנסו חזרה לתוך המרכבה ותראו שהיא עולה ומסתחררת וחוזרת באותה דרך, דרך הכוכבים והגלקסיות והשמשות אל המימד של כדור הארץ. ולתוך החדר הזה.

שימו לב איך אתם מרגישים בגוף בנפש ברוח מה קורה לכם, עכשיו אתם יכולים ללכת למי שמבקש מכם ריפוי ועזרה ולגעת בו באזור הכואב או לגעת בו בלב. ככה זה ירפא ויפתח אותו לריפוי.

לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף ותפקחו עיניים. שימו לב מה קורה לכם, איך אתם מרגישים, תניעו ידיים, רגלים, ראש מצד לצד, תראו את החדר, את האנשים, האם אתם רואים את החדר אחרת, איך אתם מרגישים.

וכך הוא

תקוה אברהם
 
אנשים הולכים ומתחרפנים לחלוטין

כבר לא יודעים את מי להכניס לרשימה על מנת לעשות רושם גדול יותר.

אנשים חדלו להאמין בעצמם שהם מסוגלים ויכולים להכניס תכנים ורעיונות יפים ללא הגיבוי הגדול של כל המי ומי

מאסטר קטהומי, מטטרון, מיכאל מלך יה, והמלאכים מיכאל, גבריאל, אוריאל, רפאל וגם יהווה,

שימו לב - אפילו יהווה.
 
אפי אדם יקר שכמותך

הרי דווקא אתה יודע
שלעיתים זה מה שמקבלים
ואם אלו היישויות שהגיעו לתת מידע
אז יופי,
יש הרבה תקשורים הבאים ממקומות אחרים ומיישויות אחרות
שלא קשורות אל האדם עצמו,
אז לעיתים זה ממנו
ולעיתים הוא רק צינור לאחרים,
והכל בסדר, ואם כך נאמר לאדם
אז שיהיה,
לי לא משנה מי האומר
יותר חשוב לי איזו אנרגיה אני מרגישה ממה שנאמר
כי זו המהות בעצם,
בכלל לא חשוב לי מי הכותב ומי היישויות שהצטרפו לכך,
רק מה אני חווה ומרגישה מתוך הכתוב.
 

חני1110

New member
השמות כלל לא חשובים

הנכתב והחומר המעובר זה הכי חשוב .
ואם מתחברים לנאמר
לקטול זה הכי הקל ..
 
הטעות שלכן אחת היא

אין לי ולא היה לי דבר עם החומר. אני יכול להתחבר אליו או לא וזהו.

אני טוען, ובאחריות מלאה, שמגיעים למצב שבו פוחדים להפסיק עם המלאכים ואלוהים כי זה לא יתכן והחומר מגיע מהאדם עצמו או נכון יותר זה לא מספיק מרשים אם המביא את החומר יחתום בשמו.

ואם אתן תהיו מוכנות להשקיע מעט ולעיין בהסטוריה הקצרה של נושאי התקשור, בעיקר כיצד כתפתח בארץ תגלו שזה התחיל תחילה עם חיכויים מחו"ל ועבר לתקשור עם ישות כזו או אחרת, זה עבר לסגני מלאכים, למלאכים, לארכי מלאכים, לסגני אלוהים, לאלוהם עצמו, וקראתי גם תקשור שהגיע מהאלוהים של אלוהים (וזו לא בדיחה). כלומר התחילה תחרות אל מי מגיעים דרגות מהיררכיות הגבוהות יותר.

אז כם מישהו רוצה להרשים אותי עם רשימה ארוכה של "סלבס" זה לא עובד. זה אפילו דוחה.
 
אני רואה זאת אחרת

לטענתך, המתקשרים ממציאים את הישויות השונות
לצורך העצמת עצמם ודבריהם,
יש פעמים בהן אתה צודק,
אך לדעתי,
יש גם פעמים בהן אכן אלו הישויות המגיעות להגיד את דבריהן,
וייתכן שככל שהעידן החדש נפתח,
ויש יותר קשר בין העולמות,
יותר ישויות מסוגלות להתחבר ולהגיע
וליצור קשר,
ולכן השוני בין פעם להיום...
 

חני1110

New member
גמני רואה זאת ככה

אני ממש לא מתחברת לשמות אלא יותר לתוכן ..
יש יותר ויש פחות ...
בנוסף אפרים בכללית אתה מבטל המון ..
לדוגמא :
משהיא ביקשה עזרה בפורום אמרת לה על תפני למטפלים הם שרלטנים סגור הנושא מבחינתך .
ולפעמים כן צריך לעזור וכן צריך לנווט שהאדם לא מוצא את עצמו כן צריך להרים אותו ..

אבל מנגד
שמשהיא ביקשה עזרה אמרת שאתה מוכן לעזור לה .אתה הישר שדרכך כן צריך לעזור ...

אותו הדבר לגבי תקשורים לדעתך כולם שרלטניים ושקרנים אין אמונה ולא יצליחו להרשים אותך ..
ומי בכלל רוצה להרשים אותך ..
זכותך לא להתחבר לכלום לא ללמוד מכולם רק מעצמך בלבד ..
 
שוב - אם את רוצה לאחוז באמונתך

זה בסדר מצידי - אבל עלי באמת שלא עושה רושם אם המתקשר לכאורה, ואני זו לא טעות זה לכאורה, רוצה להרשים עם גברדיה של סלבס, צר לי הוא רק דוחה אותי. צר לי אך מנסיוני, ויתכן שהוא נסיון צר, ההוויה לא יוצרת רובטים שידקלמו את שהיא רוצה להעביר ההוויה נמצאת עם המתקשר על מנת שהוא ילמד ויפעל מכוח עצמו והיא רק "מרחפת" סביב אם צריך יישור קו כלשהו או הרחבה כלשהי וגם אז זו המצאה של המתקשר להמציא דמויות והוויות, ודבר בנושא הזה לא השתנה למעט האגו של המתקשר עצמו.

ובקשר לעזרה, אני עוזר, ושוב אומר "אני" עוזר ולא הוויה כלשהי ועושה זאת בשמחה וללא תגמול כספי.
 
אני מסכים עם המלפעמים

אבל תקשרים מזכירים לי את האחיינית שלי ובעלה. שניהם עובדי בנק בתפקידים מכובדים. ובכל אפשרות שיש להם, הם רצים להצטלם עם אישיות כזו או אחרת ולא חשוב העיקר אישיות, מחברי מועצת העיר ועד לנשיא פרס - יש בביתם פינה, שאני מכנה אותה "פינת החשיבות" שהיא מלאה תמונות שלהם עם... או קיי אם זה נותן להם להרגיש חשובים שיערב להם, כאשר בקרתי בביתם והם רצו להראות לי את התמונות אמרתי להם, נכמד אבל זה לא הופך אתכם ליותר חשובים או ליותר אהובים.

אגו, אגו, הדבר הזה כאשר הוא שולט הוא "הורג"!
 
למעלה