התחזית לימים הבאים : לאזור הצפון והמרכז

avi k 2

Active member
התחזית מיום רביעי 11.11.20 ועד יום שני 16.11.20 לאזור הצפון והמרכז :



יום רביעי : אחה"צ הערב והלילה מעונן חלקית עד בהיר, משעות הצהריים ועד שעות הערב המוקדמות יתכנו טפטופים/גשמים מקומיים קלים במישור החוף ובצפון בעיקר( יתכן גשם בפנים אזור המרכז נקודתית מאוד), נקודתית הגשם יכול להיות חזק ומלווה בסופות רעמים יחידות במישור החוף ובצפון. הרוח מערבית עד צפון מערבית קלה .



יום חמישי : מעונן חלקית עד בהיר, הטמפ' יעלו מעט, הרוח בפנים הארץ מזרחית קלה( בהרי הצפון קלה עד מתונה), ובמישור החוף בבוקר משתנית קלה ומשעות הצהריים תחוג לצפונית מתונה עד ערה. במשך היום עדיין יתכן טפטופים/גשם מקומי קל בעיקר במישור החוף ובצפון, יתכן נקודתית גם בפנים מרכז הארץ.



יום שישי : מעונן חלקית עד בהיר, הטמפ' יעלו עוד עלייה קלה, הטמפ' גבוהות מהרגיל לעונה, בלילות קריר/קר בעיקר בהרים. הרוח בפנים הארץ צפון מזרחית מתונה, ובמישור החוף תחוג מצפון מזרחית קלה לצפונית מתונה עד ערה במהלך היום.



שבת : בבוקר בהיר עד מעונן חלקית, הטמפ' ללא שינוי ניכר, הרוח בפנים הארץ משתנית מצפון מזרחית לדרום מזרחית מתונה ערה, ובמישור החוף משתנית מצפון מזרחית לצפונית צפונית מערבית מתונה ערה ויתכנו משבים יותר חזקים במישור החוף. משעות אחה"צ אל תוך הלילה יעשה מעונן חלקית בעננות בינונית בעיקר וקיים סיכוי לטפטוף מקומי או גשם מקומי קל.



יום ראשון : מעונן חלקית עד מעונן ותהיה ירידה בטמפ' , הרוח מערבית מתונה עד רעה. במשך היום צפויים גשמים מדי פעם בצפון ובמרכז.



יום שני : משעות הבוקר ועד הצהריים מעונן חלקית ועדיין יתכן גשם מקומי/טפטופים מדי פעם , משעות אחה"צ יעשה בהיר עד מעונן חלקית וללא גשם. הטמפ' ירדו עוד ירידה קלה ויהיו נמוכות מהרגיל לעונה.



עד כאן התחזית ( זוהי תחזית לא רשמית אשר נרשמה ע"י חובב מזג האוויר). קוז'וקרו אבי.
 
עדכוני הבוקר. ללפ. חוץ מהגשמוש. שגם ככה יהיה מקומי מדי. ביום ראשון. נאדה. לדעתי פיספסנו לעשות נובמבר היסטרי. אם לא השקע הזה שהתאבד על כריתים. ושמה סגרו כבר ממוצע שנתי דיאגו בחודש האחרון שמה. מעל 400 מ''מ . אחרי הגשמוש כנראה נכנסים לתקופת יובש. הנחמה היא שלפחות לא נראה חודש שלם תקוע מולינו סיבי בים. ולא נכנסים אלינו.
 

נתנאל531

Well-known member
לא יודע באיזה מודלים אתה מסתכל, ראשון-שני נראים כבעלי פוטנציאל יפה. בסדר, לא למערכת של 100 מ"מ ביומיים, אבל עדיין חזויות כמויות מרחביות יפות

WRF גס לראשון שני ו־COSMO למוצאי שבת - ראשון בבוקר
 

קבצים מצורפים

  • WRF8kma072-120.png
    WRF8kma072-120.png
    KB 172.7 · צפיות: 15
  • COSMO_IMS_3km90.png
    COSMO_IMS_3km90.png
    KB 197.3 · צפיות: 15

refael22

Member
לא יודע באיזה מודלים אתה מסתכל, ראשון-שני נראים כבעלי פוטנציאל יפה. בסדר, לא למערכת של 100 מ"מ ביומיים, אבל עדיין חזויות כמויות מרחביות יפות

WRF גס לראשון שני ו־COSMO למוצאי שבת - ראשון בבוקר
אכן כרגע נראה לא נראה משהו מסודר אלא כל יום קצת משקעים שיסתכמו למערכת יפה
 

refael22

Member
הייתה כתבה על זה
יוטו זה אתה?
 
חח. אבל באמת שכריתים כמעט סגרו את השנתי שלהם בחודש הזה . לא יודע מה איתכם. אמצע נובמבר. אני עדין עם מזגן על קור בלילה. ועדין פעילות מאוד מקומית. מצינו את האיס. הללו וכל המערכות המוזרות . הגיע הזמן למשהו מסודר ונרחב ( אגב שבוע שעבר ממש היה לי מזל בדקה ה90 התפתח עלינו השבר ענן) . לא יודע. היתה תחושה של פיספוס השבויים הללו שמחר פעילות לידינו ואנחנו בקושי מקבלים פירורים במזרח ( להוציא את הפעילות הקרה )
 

lovernn

Member

טורדנו אף 3לא יודעת מה איתך אתה שקרןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ממש אבל ממש גרוע בשפלה 15 נמדדו אתמול איזה מזגן מה עובר עליך ??המזגן בחוץ קריר מממש בתל אביב נמדדו 17 בלילה אתה עם מזגן כי לך יש גלי חום ?איזה מזגן צריך בקור הזה בלילה אני עם מזגן על קור4 חחחחחחחחחחחחחחחחחח יא טרול טוב שלא אמרת שיש שרב בחוץ יא מטורולל​

 

lovernn

Member

טורדנו אף 3 דלקת ריאות נעימה לך אין ספק צריך מזגן עכשיו וגם חמצן בשבילך חחחחחחחחחחחחח שתחשוב בהגיון אתה חתיכת צומי זה לא יאמן​

 

lovernn

Member
אני עם מזגן על קור חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה בדיחה הכי מצחיקה ששמעתי
 
ובינתים שוב פנים הארץ. חוגג. בזמן שזו העונה של החוף. אז מי אמר יתרון לחוף בסתיו?
 
באמת שזה כבר מרגיז שבוע שומעים תחזית על סר וגשם. ובינתים רק פנים הארץ חוגג. איפה הימים. שהסתיו היה מובהק בחוף.
 
נתנאל עתה מנסה להדליק אותי. שם חור עלי. אגב היום היה נד יבשה. באזור צפון מזרח הנגב
 
למעלה