התחליף - סיפור עריות ארוטי

שיחה בצ'ט האוננות העמוקה עמוקה הזאת.

הגבתי לניק "צעיר במבוגרת."

אמרתי אין שום דבר מגרה במבוגרת לצעיר אלא "התחליף," המבוגרת היא תחליף.

הוא נזעק, "המה?"

חזרתי שוב מבוגרת היא "תחליף."

תחליף למה?

ועניתי תחליף לגרוי החזק, ממש חזק חזק שקבור בנו עמוק עמוק, עטוף במנגנוני הגנה אבולוציוניים קשוחים – הגרוי של הבן לשכב עם אמא. להזדיין איתה, להזדווגגגג איתה.

הוא הגיב מייד מה אתה מחרטט!

שאלתי איך היית מגיב לו צעיר כמוך, (חבר שלך?) היה מספר לך שזיין את אמא שלך?

הייתה דממה ארוכה, וכבר ידעתי שהזיין עומד לו בלי שליטה.

"אתה מדמיין אותו?מדמיין חבר שלך מזיין אותה?" שאלתי,

השתהות,

"אז?"

" כן." ואני כבר ידעתי הוא מאונן על אמא שלו ועוד בשיחה עם גבר ולראשונה בחייו שמודה בכך.

מה אתה מדמיין? תתאר לי, והוא אמר איך הפעם הראשונה שיוני שם יד על השדיים שלה,

והוסיף, אווווו,,, איזה שדיים גדולים ויפים יש לה... בתיכון הם עוד עמדו... כמה ראיתי שהוא בוהה בה ככה.

אני יודע אמרתי.

יודע? איך?

כי אמא שלי הייתה כזו. חטובה, שדיים גדולים פיטמות מצביעות למעלה, השדיים היו מתנועעים חזק תחת החולצה שהייתה בבית ללא חזייה... הוא קטע אותי, ובים? עם הביקיני? חברים שלך חיפשו תירוצים לשחק איתה מטקות בים? שיראו את החזה קופץ?

בדיוק, אמרתי. חיפשו כל תרוץ.

כשהיית בן 16? 17 כזה?

כן.

ובת כמה היא הייתה?

שהייתי 16 היא הייתה 40

אז חברים שלך בהו בה?

כן, ולא רק, כולם בחוף בהו בה תמיד.

ומה אתה עשית שאל ועניתי -הייתי בסיוט, בעינוי. המחשבה שלכולם "מותר" לי אסור... מה לא בסדר אצלי שעומד לי מאמא שלי.

איך היא נראתה אז שהיית בתיכון?

גבוהה, חטובה עם עדיין מותניים צרים אחרי לידה אחת, רגליים ארוכות ו,,, וזוג שדיים D85 מפואר. פיטמות מצביעות למעלה ומהפיטמה קשת עמוקה וגדולה למטה כמעט בלי שקיעה על הבטן.

אוחחחח... הוא כתב וידעתי שמאונן בעוצמה.

גם אני מאונן חזק חזק. משחזר את הפעם הראשונה שהעזתי להגיד בצ'ט, אני מאונן על אמא שלי... זו היתגלות ותחילת יציאה מארון קבור עמוק עמוק עמוק.

היא ידעה?

ואני עניתי אין אישה שלא יודעת מתי מתגרים ממנה.

היא עודדה אותך? הלכה חשוף?

לאאאאאאאאא, ההפך! אף אמא לא מעודדת את הבן לעגוב עליה היא מבוהלת ומקווה "שזה יעבור לו." בדיוק כמו הבן שמקווה שהינה... זה עבר לי, ובוםםםם... היא עוברת לידי ורק שניה אפילו לא חיכוך, ואני מריח את הבושם שלה... בוםםם... נעמד לי.

הוא כותב אוחחחח, זה בדיוק העינוי! להיות קרוב ורחוק כל כך.

כמו שידעתי, לראשונה הוא מודה בפני עצמו על הגרוי שלו שהיה בו תמיד.

ומה היה הוא ממשיך שראית שכולם בוהים בה? התרגזת?

התרגזתי ולא... כן ולא... התרגזתי וזה גם גירה, שאמא שלי כוסית, אבל התרגזתי.

והיא ראתה שאתה כועס?

היא לקחה אותי לשיחה בגיל 17, אמרה אני לא יכולה להעלים את מה שיש לי, אני יודעת שזה מכעיס אותך מבטים הם רק מבטים, אני מודעת, ונכון גם מוחמאת, זה לא אומר שאני מעודדת אותם. רק שתדע, שאתה איתי בים אתה "המגן שלי." מגן? מגן ממה? ובאמת עוד לא הבנתי.

והיא ענתה ישיר – שלא יטרידו אותי.

אווווווו... איזו אמא קולית...

לא ראיתי את זה אז ככה... (אני משתהה ומאונן.) זה היה עינוי בים. היה לה אז ביקיני מצמר.

איזה ביקיני?

ביקיני מצמר סרוג. זה הדבר הכי מוטרף שאישה יכולה ללבוש חוץ מגופיה בלי חזיה...



כןןןןןן! גופיה, הוא קוטע את המשפט, עם פתחים גדולים שמהצד רואים ממש את כל החזה שלה.

ממממ... איזו מילה מתאימה יותר, חזה? ציצי? שדיים? בובונים? אני שואל והוא עונה מיד, שדיים! השדיים של אמא, גדולים, רכים... ומה היה בביקיני ההוא?

ביקיני מצמר סרוג נדבק לגוף, החזייה רכה וממש מראה לך את צורת השד בלי לעוות אותו... (אני מאונן,) הפיטמה בולטת ברורה לגמרי תחת הצמר, ומאחור... שהיא עם הגב אליך השדיים מתרחבים לצדדים, תלויים כזה... וממש רואים אותם גם מאחור! אוחחחחחח... זה היה משגע אותי לראות ככה אותם... וכשהיא הולכת השדיים רוקדים, והכי מוטרף זה שהוא רטוב רואים כמעט לגמרי את הפיטמות מתחת הצמר.

כאילו ערומה?

לגמרי. גם את השיער הכהה בכוס שלה.

ואז מה היה?

כאילו כלום... היו החברות הראשונות, והייתה ההיא שהייתה הראשונה ששכבתי איתה... איתה זה כבר היה להרגיש "כאילו עבר לי," ואני כבר לא מאונן על אמא. שהעינוי הזה מה לא בסדר איתי וכאלה... שזה כבר עבר.

בן כמה היית? הוא שואל.

בן 18, בשל"ת המוקדם, הייתה מתנדבת במשק שהיינו בו ורק אחרי שלוש שנים הבנתי מה הכי גירה אותי בה.

מה זה נקרא? הוא שואל, ואני עונה, זה נקרא שאני לא ידעתי את זה בכלל אבל אמא הבינה מיד.

הבינה מה?

הבינה שאנה, החברה הייתה העתק, ממש קופי של אמא כשהייתה בגילה, גבוהה, רזה ועם שדיים גדולים. אני לא הבנתי את זה אז בכלל.

מה לא הבנת?

לא הבנתי שאנה הייתה תחליף. לאמא...

ומה זה אומר שאמא שלך הבינה מיד? ממתי ידעת מה היא הבינה?

הבנתי אחרי שלוש שנים. בסוף הסדיר.

אז תספר... הוא אומר משתהה וממשיך, אני מבין שיש כאן סיפור?

יש כאן סיפור... אני אומר, ומאונן ומאונן ומאונן.


(המשך...)
 
נערך לאחרונה ב:
התחליף - המשך



בסוף הסדיר, ברגילה האחרונה הייתי בלי חברה, לא יודע בדיוק מה לעשות עם עצמי, וכרגיל חרמן אש, מאונן הרבה ובבוקר השני שנכנסתי למטבח כבר הייתה ארוחת בוקר שהכינה ואני רואה שהיא עם עיניים אדומות. שאלתי מה קרה והיא עונה הוא התקשר בלילה...
מהרגע שאמרה "הוא" ולא "אבא" משהו היה לא ברור. והיא ממשיכה, הוא התקשר מחו"ל ואמר שלא חוזר בעוד שבוע, אלא נשאר, שנגמר בינינו. ככה! ככה הא אומר לי בטלפון! אה מבין את זה? אני אפילו לא יכולה להתקשר חזרה ... כל מה שחשדתי בשנתיים האחרונות קורה.

מה חשדת? שאלתי והיא עונה, שהוא עם מי שהיא...

אבא?

האבא שלך. שעכשיו אני מבינה שכל השבוע הזה הוא היה איתה שם... בטח שהוא דיבר איתי היא הייתה לידו... ופרצה בבכי ויצאה מהמטבח במהירות לחדר שלה.

סיימתי לאכול באי חשק ושתיתי את הקפה שהכינה, השתהיתי רגע ואז המחשבה, הידיעה מה לעשות השתלטה עלי.

מה עשית? הוא שאל.

ניגשתי לחדר שלה ואמרתי מבעד לדלת הסגורה, רוצה ללכת לים?

עכשיו? החופים כבר סגורים... (היה תחילת נובמבר) אתה תנהג? ואז זה יצא ממני, כן אמא אני אנהג, יש לך עוד ת'ביקיני שהיה לך פעם? והיא שואלת, מהצמר? ואנ י עונה כן... מהצמר אמא... ומתקשה לבלוע. מהצמר...
אני... א ני לא יודעת... היא עונה בחצי גימגום ואז מוסיפה, אתה תארגן את הסל? (סל נצרים עם שתי ידיות לשמיכה, למגבות, לקרם ההגנה ולבקבוק המים הקפוא. )
סבבה, תבואי כבר.

הכנתי את ערכת החוף ואמא יצאה כעבור כמה דקות, חיוורת מאוד ובמיוחד... במיוחד יפה מאוד! אישה בת ארבעים וחמש בשיא שלה.

עם הביקיני?

לא ידעתי אם כן, ולא העזתי לשאול היא הייתה עם חלוק חוף ממגבת... וחיוורת מאוד.

תמשיך. הוא אומר. גם שאתה מספר ככה עומד לי טיל.

מממ... עמד לי כל הזמן, הרגע שהיא התיישבה מימין במושב הרכב, הרגליים הארכות חשופות, והיא מתחגרת עם הרצועה ולא מצליחה ואני מסתובב אליה ורוכס את הרצועה שנמתחת ועוברת באלכסון בין השדיים ותוך הרכיסה מרפק יד ימין שלי נוגע בשד השמאלי שלה... ממש שוקע לתוך השד שלה... שד גדול, כבד... ואמא מתנשמת נו גידי... הצלחת?

ואההוווווו! הוא כותב מהצד השני של הצ'ט, ממש שמת את המרפק לחזה שלה?

לא שמתי, הוא נגע במיקרה.

תמשיך... תמשיך, היה משהו בנסיעה?

לא. אבל היו המבטים שלי הצידה להסתכל עליה והייתה פעם שהיא אמרה לא מסתכלים ככה, בנהיגה. וזה כאילו היה להגיד... כאילו להגיד שעכשיו לא... אבל שלא בנסיעה תסתכל כמה שאתה רוצה... לא יודע בדיוק להסביר, אבל זה מה שהרגשתי... ועמד לי אש.

וככה באנו לחוף שהיה כמעט ריק והלכנו לחלק הצפוני הלגונה הגדולה, שבחורף יש שמה כמה סירות דייג מזרקא, ושמה התמקמנו, אני פרשתי את השמיכה והייתי עליה ככה על ארבע והיא הורידה את החלוק.

ואני הסתכלתי.

ישיר.

על אמא שעמדה מעלי זקופה, בביקיני הורוד הבהיר מהצמר הישן שהיא שמרה אצלה (ושידעתי שהוא אצלה.) ובלי לחשוב בכלל אמרתי פאקקקק אמא... את נראית פצצה בביקיני ככה, וסקרתי אותה בעיניים מלמעלה למטה ולמעלה בצורה שמעולם לא העזתי להסתכל – ישיר. ישיר ישיר. עד שהיא עיוותה את הפנים בחיקוי כעס ואמרה לא מסתכלים ככה על אמא שלך!

אז בואי למים... הצלחתי לגמגם, ולהוסיף מהר, תיכנסי אני בא אחריך... אמרתי במבוכה שלא תראה אתי בזיקפה שהייתי בה.

היא החלה הולכת למים ולא הייתה אישה יפה ממנה ברגע הזה. התרוממתי ונכנסתי, מעט מאחור, וכשהמים היו מעל גובה בגד הים שלי התקרבתי אליה.

בחלק הלגונה שמול הפתח היו מעט גלים, וגל רך הדף אותה מעט אחורה, מעט, והרבה מאוד, הדף אותה אלי, ובלי לחשוב הידיים חיבקו אותה, במותניים, היא התייצבה, והזיקפה העצומה שלי התחככה בה ואמא הרימה את הידיים למעלה ולאחור לשיער ולראש שלי ונסמכה לגמרי, מיתהדקת אלי והזיקפה שלי ברורה מאוד נלחצת אליה והיידים כבר עלו מעצמן.
ממש מעצמן. גולשות מהמותניים לבטן החלקה ועולות למעלה, לשדיים. בתנועה אחת ארוכה לשדיים ממש, חופנות את הקימורים הגדולים בתנועת שקילה, מרגיש אותם מלאים, כבדים מאוד, להבין שכן, אלה השדיים. השדיים של אמא! ויורדות מעט ומרימות וגורפות למעלה את החזייה והשדיים הלבנים ערומים.

אמא הסתובבה, שלחה יד מדוייקת לבגד הים שלי, חילצה את האיבר הקשה ואז שלחה יד נוספת ופשטה את תחתון הביקיני ולפני שהבנתי העבירה אותו מעל הראש אל הצוואר, כדי שלא יישטף ויאבד וכך כמעט בתנועה אחת שהיא מחזיקה את הזיין שלי העבירה יד אל הצוואר שלי העלתה את עצמה עלי, נעלה רגליים על המותניים והנמיכה.
והזיין שלי נכנס ונכנס ונכנס ונכנס.
כשהייתי כולי בתוכה נפלט ממני, "אני בפנים?" והיא נעצה בי ציפורניים בגב והתנועעה בעדינות, משופדת על הזיין כשאני מלטף את השדיים המושלמים ואמרה אתה בפנים. ועכשיו תזיין אותי ילד שלי. תזיין את אמא שלך.

בדיוק חצי דקה, לא יותר. והשפכתי והשפכתי והשפכתי בתוכה בעוצמה, ואמא התנועעה מעט בהתאמה משולמת כאילו הזדווגנו משוגלים ככה כבר מאות פעמים ועשרות שנים.

היא נפרקה מעלי ונשארנו במים מחובקים. מתלטפים ומדברים. אלוהים אמא אמרתי, כמה שנים כבר חלמתי עליך... והיא עונה אנ י יודעת... ידעתי תמיד ובמיוחד שהבאת את אנה החברה שלך מהשל"ת בפעם הראשונה אלינו הבייתה.

את אנה? מה ידעת?

ידעתי שאנה היא תחליף, ידעתי מה התבנית שטבועה בך. בלילה שמעתי את המיטה שלך בחדר וידעתי שאתה ואנה שוכבים , אבא כבר כמעט ישן ואני עליתי עליו וזיינתי את עצמי עליו.

ודימיינת? שאלתי

בדיוק. דמיינתי שאתה מזיין אותי ככה.

והיום?

היום ידעתי שזה ייקרה מהרגע שביקשת שאלבש את הביקיני שלי... עכשיו בוא אלי, תזיין אותי שוב. עכשיו תזיין ממש.



)bugbuster( (שנה טובה מיצ.)
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה