התח"צ בירושלים ב
ב

מצב
הנושא נעול.

skooozy

New member
סרטוני רק"ל מהיום+תמונות

שלום לכולם, להלן לינק לסרטוני רכבת הקלה בירושלים שצילמתי היום: http://www.youtube.com/view_play_list?p=67D7C6B4A0A35A48 בנוסף מס' תמונות סטילס מהיום.. (הכל צום ע"י הפלאפון ומכאן האיכות המוגבלת..) תיהנו, מאיר
הר הרצל 1
דוויד- כפי שהבטחת-הותקן בתחנת הר הרצל פס הגומי בדופן החיצוני של הרציף
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הר הרצל 1
דוויד- כפי שהבטחת-הותקן בתחנת הר הרצל פס הגומי בדופן החיצוני של הרציף
בימים הקרובים יותקן בכל התחנות.
בשבועות האחרונים עסוקים בגימור התחנות - התקנת ספסלים, שילוט, גופי תאורה, זכוכיות. כמו כן מערכת ה-PIS כבר פועלת בחלקה ואף מראה בצורה מדוייקת את זמן הגעת הרכבות בדקות. ממש לפני הדקה האחרונה כתוב "מתקרבת, Approaching" ואם פרק הזמן בין הרכבות גדול במיוחד אז כתוב "מעל שעת המתנה".
 

skooozy

New member
בימים הקרובים יותקן בכל התחנות.
בשבועות האחרונים עסוקים בגימור התחנות - התקנת ספסלים, שילוט, גופי תאורה, זכוכיות. כמו כן מערכת ה-PIS כבר פועלת בחלקה ואף מראה בצורה מדוייקת את זמן הגעת הרכבות בדקות. ממש לפני הדקה האחרונה כתוב "מתקרבת, Approaching" ואם פרק הזמן בין הרכבות גדול במיוחד אז כתוב "מעל שעת המתנה".
יש לי-
ביקורת לגבי התצוגות- כיום המסכים קטנים ובעלי 32 שורות תצוגה בלבד, כאשר אחת מהם מנוצלת למידע על הרכבת הבאה (בכיתוב דק מאוד..) והשנייה לשעה. לדעתי עדיף לנצל את השורה השנייה למידע על הרכבת אחרי הבאה או מידע רלוונטי אחד, בטח שלא לבזבז שורת תצוגה על שעה...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יש לי-
ביקורת לגבי התצוגות- כיום המסכים קטנים ובעלי 32 שורות תצוגה בלבד, כאשר אחת מהם מנוצלת למידע על הרכבת הבאה (בכיתוב דק מאוד..) והשנייה לשעה. לדעתי עדיף לנצל את השורה השנייה למידע על הרכבת אחרי הבאה או מידע רלוונטי אחד, בטח שלא לבזבז שורת תצוגה על שעה...
יש לי עוד יותר ביקורת:
אני לא אוהב את התעתיק של שמות התחנות. למשל, מה זה, לעזאזל, KHEIL HAAVIR?
 

skooozy

New member
סרטוני רק"ל מהיום+תמונות

שלום לכולם, להלן לינק לסרטוני רכבת הקלה בירושלים שצילמתי היום: http://www.youtube.com/view_play_list?p=67D7C6B4A0A35A48 בנוסף מס' תמונות סטילס מהיום.. (הכל צום ע"י הפלאפון ומכאן האיכות המוגבלת..) תיהנו, מאיר
תמונה אחרונה
פער קטן בין מפתן הדלת לרציף,הודות לתוספת הגומי לרציף.. שבת שלום לכולם... מאיר
 

easylivin

New member
סרטוני רק"ל מהיום+תמונות

שלום לכולם, להלן לינק לסרטוני רכבת הקלה בירושלים שצילמתי היום: http://www.youtube.com/view_play_list?p=67D7C6B4A0A35A48 בנוסף מס' תמונות סטילס מהיום.. (הכל צום ע"י הפלאפון ומכאן האיכות המוגבלת..) תיהנו, מאיר
תודה, מאיר!
בכל דיווח מצולם נראית התקדמות כלשהי, ממש כיף לראות את זה. שהקו ייפתח כבר בהקדם, ללא הפרעות ומחלוקות המטופשות למיניהן (כגון המחלוקת על העדיפות ברמזורים).
 

skooozy

New member
תודה, מאיר!
בכל דיווח מצולם נראית התקדמות כלשהי, ממש כיף לראות את זה. שהקו ייפתח כבר בהקדם, ללא הפרעות ומחלוקות המטופשות למיניהן (כגון המחלוקת על העדיפות ברמזורים).
נושא העדפות-
ברמזורים הינו בדיחה גמורה של המדינה- ההיפוך בעמדת המדינה מציג אותה כלא מקצועית בעליל! מקווה מאוד לשמוע שהרכבת אכן תזכה לעדיפות מוחלטת! עוד מקווה לשמוע על תחילת ביצוע הארכות בקרוב מבלי להמתין שנים נוספות! היו צריכים לעבוד על כל הקווים במקביל מיד ולא בשלבים- צריכה להיות רשת מסילתית ולא קומבינה אוטובוסית/BRT או חארטה אחרת...
 

easylivin

New member
נושא העדפות-
ברמזורים הינו בדיחה גמורה של המדינה- ההיפוך בעמדת המדינה מציג אותה כלא מקצועית בעליל! מקווה מאוד לשמוע שהרכבת אכן תזכה לעדיפות מוחלטת! עוד מקווה לשמוע על תחילת ביצוע הארכות בקרוב מבלי להמתין שנים נוספות! היו צריכים לעבוד על כל הקווים במקביל מיד ולא בשלבים- צריכה להיות רשת מסילתית ולא קומבינה אוטובוסית/BRT או חארטה אחרת...
מסכים לגמרי.
BRT יכולה לפעול כרשת משלימה, אבל בעיר גדולה כמו ירושלים בתור עמוד השדרה התחבורתי צריכים משהו הרבה יותר חזק מבחינת הקיבולת: רשת רק"ל לכל הפחות.
 

amit1270

New member
סרטוני רק"ל מהיום+תמונות

שלום לכולם, להלן לינק לסרטוני רכבת הקלה בירושלים שצילמתי היום: http://www.youtube.com/view_play_list?p=67D7C6B4A0A35A48 בנוסף מס' תמונות סטילס מהיום.. (הכל צום ע"י הפלאפון ומכאן האיכות המוגבלת..) תיהנו, מאיר
בסרטון התשיעי רואים רכב חוצה את המסילה
ונכנס לחניה, מיד אחרי שהרכבת עוברת. הבחנת שם בשוטר/שומר? בסרט קצת קשה לראות. יש שם הכנות למחסומים, אבל הם עדיין לא הותקנו, ובלי שמירה מתאימה יש כאן פוטנציאל לאסון.
 

skooozy

New member
בסרטון התשיעי רואים רכב חוצה את המסילה
ונכנס לחניה, מיד אחרי שהרכבת עוברת. הבחנת שם בשוטר/שומר? בסרט קצת קשה לראות. יש שם הכנות למחסומים, אבל הם עדיין לא הותקנו, ובלי שמירה מתאימה יש כאן פוטנציאל לאסון.
כשצילמתי ראיתי חכמולוג-
נוסף שהחנה את האוטו על המסילות וחיכה לחבר שיוציא כסף מבנק לאומי... הרכבת הגיעה והוא נסע על המסילות עד ליציאה הבאה.. הבעיה ביציאה מהחניות היא מיד בסוך למחסום שרטטו קו המתנה בפניה שמאלה כך שכל רכב,אפילו הקטן ביותר, יעצור בדיוק על המסילות כדי להמתין עד שהמת"צ יהיה פנוי כדי לפנות.. ממש מסוכן..
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בסרטון התשיעי רואים רכב חוצה את המסילה
ונכנס לחניה, מיד אחרי שהרכבת עוברת. הבחנת שם בשוטר/שומר? בסרט קצת קשה לראות. יש שם הכנות למחסומים, אבל הם עדיין לא הותקנו, ובלי שמירה מתאימה יש כאן פוטנציאל לאסון.
ראיתי כבר מחסום כזה שהותקן
ליד צומת שד' אשכול.
 

amit1270

New member
סרטוני רק"ל מהיום+תמונות

שלום לכולם, להלן לינק לסרטוני רכבת הקלה בירושלים שצילמתי היום: http://www.youtube.com/view_play_list?p=67D7C6B4A0A35A48 בנוסף מס' תמונות סטילס מהיום.. (הכל צום ע"י הפלאפון ומכאן האיכות המוגבלת..) תיהנו, מאיר
"נהג - למה אתה לא פותח?"
האישה המבוגרת בתמונה ממש לא הבינה למה נהג הרק"ל שעצרה לידה (בתחנת יפו-מרכז) לא פתח לה את הדלת. כאן היא נראית אחרי שכבר נואשה מהניסיון (ואולי מישהו מתוך הרכבת הסביר לה משהו). לצערי לא הספקתי לצלם את הסיטואציה ממש בעת התרחשותה.
 

skooozy

New member
"נהג - למה אתה לא פותח?"
האישה המבוגרת בתמונה ממש לא הבינה למה נהג הרק"ל שעצרה לידה (בתחנת יפו-מרכז) לא פתח לה את הדלת. כאן היא נראית אחרי שכבר נואשה מהניסיון (ואולי מישהו מתוך הרכבת הסביר לה משהו). לצערי לא הספקתי לצלם את הסיטואציה ממש בעת התרחשותה.
גדול! תגיד,האם ידוע-
לך אם ההסכם מול המדינה כולל אחזקה? כי אם כן, סיטיפס חייבת לתחזק את התחנות כבר מעכשיו - כמעט כולן ניזוקו מגרפיטי ומודעות שונות...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
"נהג - למה אתה לא פותח?"
האישה המבוגרת בתמונה ממש לא הבינה למה נהג הרק"ל שעצרה לידה (בתחנת יפו-מרכז) לא פתח לה את הדלת. כאן היא נראית אחרי שכבר נואשה מהניסיון (ואולי מישהו מתוך הרכבת הסביר לה משהו). לצערי לא הספקתי לצלם את הסיטואציה ממש בעת התרחשותה.
 
התח"צ בירושלים ב
ב
כתבה ב"יומן" על הרכבת הקלה
והשפעתה הסביבתית הקשה על העסקים והתושבים. 12 שנה??? הפרוייקט הזה מתנהל, ובאמת צודק צ'רלי ביטון שזה לא יאמן. לא ראיתי ביומן עדיין קישור לכתבה אבל יהיה בהמשך. הנחמה היחידה היא אולי תקווה שפעילות הרכבת תחייה מחדש את הפעילות, אבל זה עדיין רק השערה ולא ניתן לדעת אם זה יהיה כך באמת. שאלה-האם בירושלים ניסו להיות אירופה בכוח? האם לא היה מספיק להציב אוטובוסים מפרקיים רבי קיבולת לאורך הרחוב? והאם בתל אביב אנו נחווה את אותו הסיוט בעשור הקרוב?
 
כתבה ב"יומן" על הרכבת הקלה
והשפעתה הסביבתית הקשה על העסקים והתושבים. 12 שנה??? הפרוייקט הזה מתנהל, ובאמת צודק צ'רלי ביטון שזה לא יאמן. לא ראיתי ביומן עדיין קישור לכתבה אבל יהיה בהמשך. הנחמה היחידה היא אולי תקווה שפעילות הרכבת תחייה מחדש את הפעילות, אבל זה עדיין רק השערה ולא ניתן לדעת אם זה יהיה כך באמת. שאלה-האם בירושלים ניסו להיות אירופה בכוח? האם לא היה מספיק להציב אוטובוסים מפרקיים רבי קיבולת לאורך הרחוב? והאם בתל אביב אנו נחווה את אותו הסיוט בעשור הקרוב?
12 שנה? את המסילות הראשונות התחילו להניח
בסביבות 2006, ואת רחוב יפו סגרו כמה שנים מאוחר יותר. סביב זה היו עבודות תשתית שהיו צריכות להתבצע ממילא (החלפת קווי ביוב ותקשורת וכיו"ב), אבל כל העבודות שהפריעו לתנועה לא לקחו יותר מחמש שנים. חמש שנים זה בערך שנתיים יותר ממה שהיה צריך להיות, אבל 40% מהזמן שכל מיני טריבונלים עממיים זועקים אודותיו. זה שכמה מתכננים יושבים על התכנית ומעבירים אותה בצינורות הבירוקרטיים לא גורם להפרעות בתנועה.
 

amit1270

New member
12 שנה? את המסילות הראשונות התחילו להניח
בסביבות 2006, ואת רחוב יפו סגרו כמה שנים מאוחר יותר. סביב זה היו עבודות תשתית שהיו צריכות להתבצע ממילא (החלפת קווי ביוב ותקשורת וכיו"ב), אבל כל העבודות שהפריעו לתנועה לא לקחו יותר מחמש שנים. חמש שנים זה בערך שנתיים יותר ממה שהיה צריך להיות, אבל 40% מהזמן שכל מיני טריבונלים עממיים זועקים אודותיו. זה שכמה מתכננים יושבים על התכנית ומעבירים אותה בצינורות הבירוקרטיים לא גורם להפרעות בתנועה.
 
12 שנה? את המסילות הראשונות התחילו להניח
בסביבות 2006, ואת רחוב יפו סגרו כמה שנים מאוחר יותר. סביב זה היו עבודות תשתית שהיו צריכות להתבצע ממילא (החלפת קווי ביוב ותקשורת וכיו"ב), אבל כל העבודות שהפריעו לתנועה לא לקחו יותר מחמש שנים. חמש שנים זה בערך שנתיים יותר ממה שהיה צריך להיות, אבל 40% מהזמן שכל מיני טריבונלים עממיים זועקים אודותיו. זה שכמה מתכננים יושבים על התכנית ומעבירים אותה בצינורות הבירוקרטיים לא גורם להפרעות בתנועה.
רחוב יפו נסגר בקיץ 2008
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה