התייעצות דחופה

התייעצות דחופה ../images/Emo41.gif

יש חתול רחוב שאני מאכילה באופן קבוע (4 שנים) בחצר ביתי, בימים הקרובין אני עוברת דירה ואין מי שיאכיל אותו במקומי (השכנים בלשון המעטה לא אוהבים חתולים). החתול מכיר היטב את הסביבה הנ"ל ואני מניחה שיצליח לשרוד בכוחות עצמו. עם זאת, יש לי חברה שמוכנה להמשיך להאכיל אותו באותה מתכונת, כלומר בחצר ביתה אבל היא גרה בעיר אחרת ואני חוששת שהחתול לא ישרוד באיזור שלא מכיר, ואולי לא ידע לחזור אליה הביתה לצלחת האוכל שלו. מה עושים ? איזו אופציה עדיפה ? איך והאם ניתן ללמד אותו להתרגל לחצר הבית שלה ? (אין אפשרות להכניס אותו לתוך הבית)
 

enat06

New member
יש עוד מאכילי חתולים באיזור?

אולי תכתבי מהיכן את, אולי יש כאו מישהו שגר לידך או מכיר מאכילים לידך..
 
לא שאני מכירה

אני גרה ברמת גן - ברא"ה פינת החיי"ל ועוברת דירה עוד יומיים ..... מה עדיף - להשאיר אותו כאן שיסתדר בכוחות עצמו או להעבירו לאיזור אחר בתקווה שיסתגל ?
 

hello kittty1

New member
אל תשאירי חתול

שגידלת 4 שנים ללא אוכל, עדיף למצוא מאכיל חלופי או להמשיך לבוא להאכיל. לגבי מעבר טריטוריה, לא יודעת בדיוק איך מעבירים חתול טריטוריה, הרעיון הוא לשים את החתול בכלוב גדול בחצר החדשה לשבוע, או להחזיק כמה ימים בבית ולהוציא אותו החוצה (כשהוא בכלוב) מידי יום עד שהוא מבין איפה האוכל ואז לשחרר. כדאי להתיעץ עם אחת העמותות כמו גירגורים או יועצת התנהגות חתולים איך בדיוק עושים זאת.
 
למעלה