התייעצות לגבי משרה חדשה ותנאי שכר

רומנteaת

New member
התייעצות לגבי משרה חדשה ותנאי שכר

לא בטוחה אם אני שואלת במקום הנכון אבל שווה לנסות ובטוחה שתוכלו לתרום מנסיונכם האישי והמקצועי.

התקבלתי לעבודה בחברת מחשבים לא גדולה (לא הייטק) בתל אביב. ההיקף הוא משרה מלאה, והמשרה היא סוג של עוזרת בכל התחומים- הזמנות, הנהלת חשבונות, עבודות אדמיניסטרציה ועוד, כשהכיוון הוא לקראת כניסה למחלקת משאבי אנוש של החברה (זו כוונתו של המנכל עבורי אבל כרגע המשרה מאוישת לפרק זמן מסוים ולכן הכניסה תהיה הדרגתית).
מבחינת השכלה וניסיון- אני אקדמאית בעלת תואר ראשון בחינוך ועסקתי בתחום זה. בתחום משאבי האנוש אין לי ניסיון. עוד חשוב לציין כי עבדתי בחברה זו דרך חברת כוח אדם באופן זמני, והחברה היתה מרוצה ממני מאוד וביקשו ממני להישאר לעבוד באופן קבוע.

מה לדדעתכם השכר ההוגן למשרה מסוג כזה? הופתעתי מאוד כאשר נאמר לי שהשכר המשולם בד"כ הוא 5200 נטו לעובדים מתחילים כמוני, וזה כולל את הנסיעות.
בסופו של דבר לאחר משא ומתן כנראה שהמקסימום שאוכל לקבל הוא 6000 ברוטו. כמה בערך נשאר לי מזה לנטו?
 
לשאלתך לגבי שכר

קודם כל ברכות על התפקיד החדש ! לגבי השכר אכן אינו גבוהה ,יחד עם זאת חשוב שבניהול קריירה תכווני למטרה שאליה תרצי להגיע בעתיד תוך יצירת ה"מקל בסולם " לתפקיד הבא ,
שאלה שאת צריכה לשאול את עצמך תמיד היא מה השלב הבא בקריירה שלי ואך הצעד הזה יקדם אותי .אם הכוון אליו את הולכת בעתיד הוא תחום משאבי אנוש בארגונים אכן זהו צעד נכון , ובעל ערך לקריירה שלך אבל נורה אדומה -יש להכליל בהסכם עם המעסיק תהליך כניסה מסודר עם מדדי זמן והגדרות תפקיד ,להתעקש על ישומו בזמן ולא להישאב לסיטואציה אלה להוביל אותה מקווה שתעדכני אותנו בהחלטתך בהצלחה !!
 
למעלה