התייצבות.. כמה שאלות!!

fishy16

New member
סחטיין על המוטיבציה אבל...

כבר עכשיו לתכנן על קבע?? אחרי שתגיעי לקורס, ותתרשמי ממנו בתור אחת שכבר נמצאת שם (ולא בתור אחת שהרעילו אותה במיונים, וששמעה מאנשים), תתכני את המשך הקריירה הצבאית שלך.. ד"א מה זה בדיוק קשר"ג?? זה תפקיד קרבי? מה עושים שם?
 

פנינה 21

New member
כמה תשובות(ותודה)

אני גם ככה חייבת קבע זה חלק מהמסלול -פשוט אין לי כוונה לפרוש אחרי תקופת הקבע המתחייבת אחרי הקורס. קשר"ג-קצין תקשוב קרבי..מפקד של מחלקת תקשוב בגדוד לוחם.. בשנה הקרובה אני אמורה להיות בהמון קורסים:טירונות,קורס יסוד שאחריו יש הפוגה קלה בקורסים,מ"כים ולבסוף הכנה לקצונה וקצונה..המסלול אמור לקחת שנה ו-8.. אנחנו רק 2 בנות שהתקבלו למחזור הקרוב..
 

fishy16

New member
אם אפשר עוד שאלה קטנה..

הקשר"ג גם "יורד לשטח".. יעני הולך לפעולות עם הגדוד אליו הוא מסופח? או שהוא יושב במפקדה? איזה טירונות קשר"ג עושה?
 

פנינה 21

New member
תשובה

עושים טירונות 03. לגבי השאלה הראשונה יש כאלה ויש כאלה זה תליו במצב..תליו צורך ..בעיקרון הקשר"ג אמור להיות איפה שהמג"ד שלו נמצא.. לדוגמה בקיץ הקודם היו בלבנון הרבה קשר"גים..
 

Perrymedic

New member
השאלה היא

השאלה היא איפה ישבצו את אותם קשרגיו"ת... כי אם זה קרקל או מקום לא כל כך קרבי אחר אז זה די חבל.
 

simba32

New member
הקשר"ג לא אמור להיות איפה שהמג"ד שלו נמצא

בשביל זה למג"ד יש קשר. חוץ מזה לכל גדוד יש קשר"ג מה שאומר שאפשר ליפול בגדס"ר נח"ל (לדוגמא) ואפשר ליפול גם בכל אחת מהיחידות שהפגנת כלפיהן זלזול קודם.
 

פנינה 21

New member
כמה דברים

קודם כל השיבוץ וזה אמירה רישמית -לפי הציונים והיכולות בקורס.כלומר שלא יהיה מצב של בת שתשובץ למקום פחות קרבי כי היא בת-לגבי קודם לא השמעתי זלזול פשוט מה לעשות שלשמור על גבול מצרים זה פחות קרבי מאשר על גבול לבנון. ולגבי איפה הקשר"ג אמור להיות -אתה טועה.
 

simba32

New member
אני לא טועה!!

זה כמו להגיד שהשליש (תפקיד אותו אני ביצעתי) נמצא איפה שהמג"ד נמצא. זו לא כזו פחיתות כבוד לשרת בקרקל. יש סיכוי מאוד מאוד גבוה (אם תסיימי את הקורס) שתשרתי לא ביחידת חי"ר.
 

פנינה 21

New member
תשובה

שליש יקר -יש יחידות שטורחות לדבר עם המלש"בים שלהם לפני הגיוס.בדיוק פגישה כזאת הייתה למחזור הגיוס שלי בשבוע הקודם.אני לא עונה סתם בלי לדעת אני אומרת את מה שאמרו לנו בפגישה . ולגבי קרקל אין פה קטע של כבוד והעבודה שלהם לא חשובה פחות מעבודה של יחידה אחרת -אבל יש להכיר במציאות שהעבודה שלהם שונה בעיקרה מהעבודה של היחידות האחרות. ולגבי סיכוי השיבוץ בסיום הקורס קיים מכוון רחב של יחידות וכל אחד ישתבץ על פי היכולות שלו ולכן אין כאן ענין של סיכוי כזה או אחר כרגע ובטח שאין לך שום זכות להחליט בלי להכיר אותי מה אני שווה .
 

Perrymedic

New member
זה שאמרו לך משהו במיונים

לא אומר שזה חייב לקרות בפועל. גם לחובלות אמרו שהם יעשו אותו דבר בדיוק כמו הגברים... לפי מה ששמעתי, עדיין לא הייתה חובלת שהוצבה על ספינה אפילו ששמונה כבר סיימו קורס...
 

פנינה 21

New member
לגבי אמירות במיונים הייתי מקבלת את

זה אבל לגבי שיחה עם בוגרי מסלול-עכשיו הגזמתם לגבי כמה שאתם רוצים להוציא את כולם שקרנים. די-כבר עם הניסיון להיות גאוני הדור,לא הכל אתם יודעים.
 
למעלה