התייצבות.. כמה שאלות!!

התייצבות.. כמה שאלות!!

נאמר לי להתייצב ביום בגיוס בתחנה מרכזית חוף הכרמל רני מניח שמשם נוסעים לתל השומר יש אפשרות להגיע ישר לתל השומר במקום זה?
 

פנינה 21

New member
שאלה אחרת באותו נושא

יש לי קצת בלאגן בענין הלביא הורים ביום הגיוס.. ההורים שלי גרושים..אמא כבר ויתרה על ההזדמנות לבוא אבל אבא מתעקש לבוא איתי..ואני ממש לא מרגישה נוח עם כל הענין הזה גם בגלל שרק הוא יבוא וגם כי זה נראה לי ממש מפגר שהוא יבוא בתכלס בשביל לנסוע ולחזור כי ההורים נוסעים איתנו רק ללשכות הגיוס,נכון?? בקיצור אני רוצה לשמוע את דעתכם:מה עדיף לבוא לבד או להביא הורים ליום הזה??
 
תראי

אמא שלי ואחותי (היחידות שהיו בארץ באותו הזמן) ועוד המון חברים שלי באו. כן, זה חשוב..אני הייתי צריכה אותם שם יותר מתמיד. ומהצד השני ידיד שלי הלך כולו לבד וביקש שאף אחד לא יבוא איתו..כי ככה זה יותר קל. בכל אופן,זה חשוב...אני הייתי חייבת אותם שם...אבל זו הרגשה אישית.
 

פנינה 21

New member
בהרגשה שלי

עדיף לנסוע לבד.. קיבלתי את הרושם פשוט שלהורים אין מה לעשות שם..וחוץ מזה נסעתי לבד לגדנ"ע למיונים הראשונים ולגיבוש ..מה אני צריכה אותם עכשיו עוד אחרי שהיה כנס ובתכלס אני מכירה את כל מי שמתגייס איתי לאותו מסלול.. ניסתי להסביר את זה לאבא שלי אתמול בערב ולא ממש הצלחתי ... דרך אגב :לא יודעת אם את זוכרת אותי-זאת אני ששאלתי מלא שאלות על הבה"ד ועל חיל תקשוב
התקבלתי בסוף לקשר"גים
 

keds

New member
תגיד זה התאריך גיוס הראשוני שלך?

כי גם לי היה הגיוס לשם ואז שינו לי את זה לתל השומר.. אם זה ראשוני יש מצב שיישתנה..
 

BIMS

New member
גיוס

אפשר להגיע ביום הגיוס לתל השומר אחרי תיאום עם לשכת הגיוס שלך.. גיוס נעים!
 

פנינה 21

New member
ברצינות?!

מהבית שלי זה אותו זמן נסיעה..ויש לי נסיעה ארוכה באותו יום כי אני עושה טירונות ממש רחוק.. איך מארגנים את האפשרות לנסוע ישר לתל השומר?!
 

purple rose

New member
תיתקשרי ללשכ"ג

אני האמתלא שמעתיעלאפשרות כזו-הם לא סתם מחלקיםאתהאזורים ככה אבל אולי הם יסכימו. בהצלחה :)
 

פנינה 21

New member
שבטה

וכבר אמרו לי שזה חור נוראי..אני גם ככה לא מגיעה הביתה כל הטירונות כי אני צריכה כדי לחזור בזמן ביום ראשון לצאת מהבית בשבת בערב ...אני כנראה יהיה אצל קרובים בדרום.. מה ההגיון אם לתל השומר יש לי שעתיים וחצי נסיעה ולטבריה כמעט 3 לנסוע לטבריה קודם ?!
 
לא חבל?

אם את גרה רחוק ו/או במקום עם תחבורה ציבורית בעייתית, את זכאית להגיע לבסיס בהתאם לזה. ז"א שאם בהתאם לתחבורה הציבורית ממקום מגוריך את יכולה להגיע לבסיס רק ב14:00 ביום ראשון, ככה יהיה.
 

פנינה 21

New member
שאלתי אנשים ממחזור גיוס קודם

לאותו מסלול ונתנו אישור כזה מקו מסוים צפונה ואני לא חלק מאותו אזור.... וגם להם אמרו עד 11 לרוב האנשים וזה לא עוזר לי במיוחד..
 
אבל תביני,

אם נניח את גרה במטולה, ללא ספק הישוב הצפוני ביותר ממדינת ישראל, ואת צריכה להגיע לשבטה ביום ראשון ב11:00 בבוקר, הרי ברור לכל בר דעת שזה בלתי אפשרי. לכן, את תקומי כמה מוקדם שצריך בשביל לעלות על האוטובוס הראשון שיוצא, ותתחילי להדרים. ותגיעי הכי מהר שאת יכולה. אבל לדרוש מחייל לנסוע בתחבורה ציבורית שלא קיימת זה בעייתי, ולא קורה. לא רק זה, אלא שאם את גרה בישוב שאין ממנו תחבורה ציבורית, את זכאית לתוספת שכר.
 

פנינה 21

New member
אז ככה

שני דברים: 1)אם יהיה לי כסף למונית שתביא אותי לתחנה מרכזית לפנות בוקר אז אני יכולה להגיע בסביבות 10 וחצי.. 2)אני בטח לא היחידה עם הצרה הזאת של הנסיעות ..וחשוב לי במיוחד לא להפסיד שניה מהקורס ..ולכן קצת מדאיג אותי לקבל הקלות לגבי שעת החזרה. ודאגה נוספת היא לגבי זה שנסיעה מקצה לקצה של המדינה זה ענין מעיף.. בגלל זה חשבתי לא לבקש בכלל -פשוט להגיע לקרובים שלי בדרום..גם ככה אני יהיה בטח ממש עיפה וזה סתם לנסוע ולחזור..זה סך הכל חודשים וחצי אחר כך הנסיעה הופכת הרבה יותר קצרה-לחודשים ומשהו הבאים לפחות..אחרי זה זה ענין של מזל.. בקיצור זה סוג של דילמה שצריך לפתור..
 
בטח שתגידי

ככה תוכלי ללנון אצל הקרובים, ועדיין להגיע מאוחר. תוכלי לישון קצת
לא להפסיד שניה מהקורס? אין לי מושג איזה קורס את הולכת לעשות, אבל אני בטוח שתסדרי יופי גם אם תפסידי כמה וכמה שניות...
 

פנינה 21

New member
חח

לגבי הדבר הראשון חוץ מבעית אמינות קלה .. לגבי הקורס יש לי שנתיים כמעט של קורס ומכוון שבהיסטוריה יש רק 8 בוגרות קורס בתוך כל הבוגרים ומכוון שבא לי על שיבוץ טוב בסוף ואני רוצה לחתום הרבה קבע קיצר לא רוצה להפסיד כלום
אני כבר רוצה להגיע ליום שהקורס מתחיל ..חודש ושבעוייםם זה המון זמן!!
 
למעלה