התיעצות

שלום לכולן,
בעלי עצמאי ועובד מהבית , הוא מעדיף לעבוד מהבית של אימו שגרה עיר סמוכה. אימו בת 80 , יש ירידה קוגניטיבית קצת בזכרון אבל סך הכל עצמאית , נוהגת , הולכת למניקור ולבקר את אחיה באופן עצמאי , מבשלת , מתקלחת לבד, מכבסת, ויש לה בנוסף מטפלת של ביטוח לאומי שמגיעה לארח לה חברה מספר שעות בשבוע , יש לה מנקה וגנן ובסך הכל מסתדרת תחת הנסיבות של הירידה בזכרון.
הוא אומר שמרגיש צורך לשמור עליה כאילו הייתה הבת שלו , ולכן מבקש לעבוד מהבית שלה (כלומר להיות אצלה כ9 שעות ביום) , לדבריו הוא גם כך מספיק לטפל בה בזמן שעובד מהבית ויכול להשגיח עליה. כשהוא חוזר בערב אחרי שהיה אצלה יום שלם, הוא מייד מתקשר אליה ומסתכל עליה במצלמות דואג נורא בכל רגע שלא נמצא אצלה.
כשביקשתי שיגביל את הביקורים לשעה שעתיים כל פעם אלא אם כמובן יש מצב חירום רפואי או אחר שמצריך יותר, אבל במצב הנ''ל שעתיים ביקור יומי זה נראה לי כמו זמן סביר לביקור אמא במצב כזה. הוא כעס , בכל זאת לדעתי היא לא סיעודית נכון להיום, יש לה המון אחים ואחיות שהיא בקשר נהדר איתם . להיות כל יום אצל אמא 8-10 שעות ולהיות חרד שיקרה לה משהו מרגיש לי יותר מדי ומעורר בי גם תחושות לא נעימות.
לדבריו הוא עושה את זה גם מהסיבה שהאינטרנט אצלה יותר מהיר (זו המהירות המקסימלית אצלנו בשכונה שהספק מאפשר ..) וגם שהאוויר אצלה בבית יותר נקי והוא מעדיף לנשום אותו , ואצלנו זיהום אויר . . אשמח לדעתכן והאם אני טועה שזה מפריע לי ? האם גם לכם היה מפריע שהבעל נמצא אצל אמא שלו פ 8-10 שעות כל יום בנסיבות אלה?
 

michal@gal

Active member
מנהל
לא לגמרי הבנתי למה זה מפריע לך. זה לא על חשבון זמן שהוא נמצא איתך כי הוא נוסע בשביל לעבוד, לא בשביל לבלות איתה.
אם הוא היה נוסע למשרד לעבוד 8-10 שעות ביום זה היה מפריע לך באותה מידה?
מה את עושה בזמן שהוא עובד?
 
למעלה