התלבטות לגבי בדיקת מי שפיר - פרטי או ציבורי בהדסה עין כרם

ליסי1

New member
התלבטות לגבי בדיקת מי שפיר - פרטי או ציבורי בהדסה עין כרם

היי
אני בהריון עם תאומות לא זהות (כנראה, שני שקים), בת 36 עוד מעט, כך שאני זכאית לבדיקה ע"ח המדינה. תיאמתי כבר תור להדסה עין כרם אבל אני לא שקטה... בהריון עם הבן שלי הלכתי באופן פרטי לפרופ' ליפיץ.
מישהי ביצעה בדיקה בהדסה עין כרם? למישהי יש עצה טובה?
 
אני עשיתי בהדסה עין כרם

ע"י ד"ר נילי ינאי, סופר מקצועית ואנושית. אם קבעת ליום ראשון סביר שהיא תדקר אותך.. אני אמנם היתי עם עוברית אחת ולא תאומים, והכל עבר בסדר גמור.

אישית אני מאמינה שכל הרופאים בציבורי סופר מקצוענים, עשו מאות דיקורים בהצלחה אלא ש- אין להם יחסי ציבור כמו לרופאים הפרטיים (שחלקם אגב, עובד גם בציבורי). בנוסף אני מאמינה שרוב הבעיות אחרי מי שפיר זה לא בגלל הרופא אלא בגלל תגובת האישה, כי הרופאים מיומנים ומקצועיים, הציוד חדיש, הכל סטרלי, ולכן הסיכוי שיגרם נזק בגלל פעולת הרופא נמוך מאוד לדעתי. זה כמובן לא מגובה במחקרים

מזמינה אותך לקרוא רשומה על החוויות שלי מהדיקור, וגם על הדרך רשומה אינפורמטיבית על דיקור מי שפיר. יש בה הרבה מידע שכדאי שתדעי לפני שאת הולכת לדיקור, כמו - לשלם על שמירת דנ"א לעתיד (לא הרבה יודעות על האפשרות הזו), ואפילו - איפה פיזית נמצאת מחלקת האולטרסאונד שבה נעשה הדיקור.
לסיכום - לא היו לי תאומים אבל מהחוויה שלי של הדיקור מי שפיר לעוברית יחידה - ממליצה מאוד על עין כרם, וכשאהיה בהריון הבא אעשה שם שוב.

בהצלחה!
 
למעלה