התלבטות לגבי תואר שני

rutrut2

New member
התלבטות לגבי תואר שני

שלום לכולם, יש לי תואר ראשון בספרות ואני עובדת כבר כספרנית. ההתלבטות שלי היא בין למודי תעודת ספרן מורשה ללמודי מ.א. בספרנות. ברור לי שזה לא אותו הדבר. החשש שלי הוא מלמודי סטטיסטיקה ושיטות מחקר שאחוייב בהם אם אבחר בתואר שני. כמישהי שבקושי הסתדרה עם מתמטיקה 3 יחידות (שאר הציונים בתואר הראשון-מצוינים) יש לי פוביה גדולה מהנושא. האם מישהו יכול לומר לי עד כמה חששותי מוצדקים ואיך אחרים התמודדו עם קורס זה? ידוע לי שזה קורס שרבים חוששים או מתקשים בו. ןשתים-שלוש שאלות נוספות: 1. הוצאתי בקורס אנגלית לפטור בתואר ראשון ציון 97. האם זה פוטר אותי מלמודי אנגלית לתואר שני? 2. הבנתי שצריכים לקחת שני קורסים ביהדות. האם ניתן לקחת אותם כקורסים מתוקשבים? 3. לגבי ההגעה לבר אילן. אני מגיעה מנתניה-דרך ארוכה ומפוקקת...מה לגבי חניה באזור?האם ניתן להגיע ברכבת? האם יש עוד מישהו שמגיע מנתניה?... אשמח לכל מידע ועזרה...
 

abcd80

New member
כמה תשובות

אם עשית כבר בתואר ראשון שיטות מחקר וסטטיסטיקה, אז תקבלי פטור. אם תעשי תואר שני עם תזה סביר להניח שתחוייבי בכל זאת בקורסים כאלה בגלל כתיבת התזה. גם לי יש מתמתיקה 3 יח"ל ולא מסתדרת בכלל עם מספרים ובכל זאת הצלחתי להוציא ציון נאה בשיטות מחקר וסטטיסטיקה בתואר הראשון. זה לא כזה נורא כמו שחושבים.אם מבינים כהלכה את החומר כבר מההתחלה ונעזרים במה שצריך, בהחלט ניתן לעבור את זה. לגבי האנגלית - חושבת שכן תקבלי פטור. המינימום לקבלת פטור מאנגלית לתואר שני הוא 85. לא חושבת שאפשר לקחת 2 קורסים מתוקשבים ביהדות באותה שנה.אפשר לקחת קורס אחד מתוקשב בשנה א' ועוד מתוקשב אחד בשנה ב'. אפשר להגיע ברכבת אבל למסוף ארלוזורוב ומשם לקחת קו 68 או 70 שמגיע למחלף אלוף שדה שבקרבת האוניברסיטה.
 

rutrut2

New member
תודה../images/Emo51.gif על התשובה המהירה!

לא למדתי סטטיסטיקה בתואר הראשון (התואר הראשון שלי הוא בספרות) וכפי שהבנתי למרות שאינני מעונינת במסלול עם תזה אצטרך ללמוד זאת בשנת ההשלמות (הממוצע הסופי של שנת ההשלמות צריך להיות 80 לפחות). מה לגבי הגעה ברכב לאוניברסיטה מנתניה? מישהו יודע כמה זמן זה לוקח בבוקר? האם יש חניה בתשלום?
 

אניפה

New member
יש חניה בתשלום

יש חניון לא רחוק מהשער הראשי בעלות 10 ש"ח לכל היום אבל הוא קטן ומתמלא מהר, רצוי להגיע מוקדם. יש חניון אורחים בשער מרוחק יותר, 9 ש"ח לכל היום, תמיד יש שם חנייה. חניות בכחול לבן, 7 ש"ח לכל היום, יש חניות קרובות ויש רחוקות, תלוי מתי מגיעים, ברוב שעות היום אין חניה בכחול לבן. אני סיימתי השנה את התואר השני ובאתי מנתניה. בגהה פקוק באופן קבוע (אבל זורם כמו שאומרים). מומלץ לנסוע בכביש החוף דרך גלילות, בגלילות קצת עמוס אבל לא רציני, עוברים מהר את הצומת. סה"כ לוקח בסביבות 45 דקות (ברוטו כולל פקקים). אם את צריכה להגיע ב-8 מומלץ לצאת מנתניה לא יאוחר מ-7. אם לקחת בחשבון הליכה מהחנייה (הרחוקות) עד לכיתה אז זה עוד 10 דקות בערך.
 

abcd80

New member
אז יש סיכוי טוב שיחייבו אותך בקורסי

האלה.. אבל יש מרצה נחמדה מאוד בקורסים האלה ואפשר לעבור את זה בלי בעיה מיוחדת. לגבי הממוצע - אני לא יודעת אם הכוונה הממוצע של כל ההשלמות ביחד או הממוצע הסופי בכל קורס.. גם אני עושה השלמות
 
למעלה