התמודדות מול החברה

התמודדות מול החברה

רציתי לשאול איך אתם מתגברים על הכעס הגואה בזמן ויכוח? בימים האחרונים קראתי באחד הפורומים שירשור מזעזע לטעמי, לא יכולתי להתעלם ומצאתי את עצמי נגררת לתוך ויכוח סוער מצד אחד ומצד שני זה היה שיח של חרשים. כמה מתסכל לקרוא שמשווים את הילדים שלנו לשימפנזים\סוטים ועוד כל מיני שמות, כמה כואב להבין שמי שעד אתמול כתב בצורה רהוטה וחביבה פתאום יכול להפוך לאיש מלא שנאה ושמרב סלידה מהשונה המילים מתחילות להשתבש לו, כמה הצטערתי לראות שבכל תגובה שנייה יש "חחחח" כאילו זו בדיחה כל כך מצחיקה. זה נורא בעיניי. אני מוצאת את עצמי יותר ויותר מגינה על הקהילה הלהטב"ית, נלחמת על הגברת המודעות אצל סטרייטים בכלל ואצל הורים בפרט לנטיות מיניות שאינן "רגילות". זה שואב המון אנרגיה, אבל זה חזק ממני. אז איך אתם מתמודדים מול החברה?
 

קאיה 11

New member
התמודדות מול החברה

אני כמובן עוד לא מחוברת לקהילה ולא מרגישה שייכת ולכן אין לי צורך להגן. אני בטוחה שאם הייתי שומעת או קוראת אמירות כאלה הייתי משתדלת להגיב מהראש ולא מהבטן (לב). יש לי תמיד רצון להכניס את השכל למקומות רגשיים. ( אני בטוחה שאם הייתי צריכה להגן על ביתי הייתי עושה הכל בכדי לא להגרר ולרדת לרמה נמוכה. קשה קשה במקום שאני נמצאת היום אני מבינה שישנם כאלה שלא מסוגלים להכיל ולקבל את השונה , אני רוצה לזכור תמיד כמה קשה לי לקבל את ביתי נשמתי היקרה .
 
לא צריך להיות מחובר

מה שמפריע לי זו השנאה והזלזול הגדול בילדינו שיש להם נטיה מינית אחרת ממה שמקובל.
 
כרגיל-נקודת מבט של בת.

טוב,כיוון שאתם לא מכירים אותי ... אני אנסה להסביר קצת כן,זה יהיה ארוך. מטבעי אני בן אדם שמאד רודף צדק .... וכחנית .... כזו שחושפת שיניים בנושאים על צדק חברתי באפן כללי ! אני חושבת שזה שאני אישה,יהודיה,לסבית ממוצא מזרחי ........ די תרם לעניין. ועכשיו ברצינות .. תמיד הייתה בי האש הזו של להסביר,ולהראות טיעונים והוכחות .. ולהגיד משפטים כאלה שתוקעים כמו "אבל אני בסדר תסתכל עלי חיה נושמת מדברת אני נראית לך חולה?" ולקבל תשובה ברורה שכן,אני נראית חולה. אני חייבת לציין שמאז הטבח הנוראי הזה .. מאז ה-1.8.09 משהו בי גבר. הזעם,הרצון לשנות ... גברו פי מיליון. אני חושבת שגם אצל אמא שלי זה הדליק איזה משהו קצת יותר לוחמני משהיה לפני הטבח. תמיד היא הגנה ונלחמה על השיוויון שלי ושל ארוסתי .................. לא ככה. פתאום היא ואבא שלי קיבלו איזה סטירה מהחברה סטירה כזו שאומרת שכל יום אני יכולה ככה סתם ... להרצח. רק כי אני אוהבת. עכשיו לתשובה ... מה אני עושה בויכוחים כאלה? לרוב אני מתחילה את השעתיים הראשונות ברוגע .. בטיעונים אמיתיים מהחיים .. בלנסות להשוות מה היה אילו היה הפוך ... בהוכחות,בסטטיסטיקות .. מאמרים רפואיים ... והכל בשקט-כי אני לא מאמינה באלימות .. ובאלימות יש להלחם בשלום. לרוב מה שקורה אחרי שעתיים זה שהפרימיטיב שמולי מתעצבן עוד יותר כי אני כל כך רגועה ואני נראית לו נורמלית לחלוטין ולא יוצאים לי קרניים מהאוזניים וזנב מבין העיניים ... ואז .... אז הוא מגיע לתיאורים ה"משעשעים" האלה ... של שימפנזים של סוטים של חולים שצריך לקשור אותי בבית חולים לחולי נפש שצריך לשרוף אתי ואת דנה אינטרנשיונל כי איך נותנים לה במה בכלל שאני בהמה שאין לי זכות להיות אמא. קרה המון פעמים שהגענו למצבים מכוערים יותר ... שעוד לא ראיתי מה זה גבר אמיתי ואז כמובן מנסים להראות לי את אותו גבר אמיתי .. אציין לצערי,שדברים כאלה קורים לא רק כשנכנסים ל"דיון תרבותי" על מה מותר לי ומה אסור לי .. ואם יורשה לי לקרוא לעצמי בן אדם או לא. לרוב זה קורה סתם כך שאני מרשה לעצמי לשלב ידיים עם ארוסתי ברחוב ... אמא ... מה עושים? ממשיכים. בולעים רוק וממשיכים ... מראים לעולם שיש דרך אחרת. לא מוותרים .... משתגעים מבפנים ומוכיחים את זכויותנו בעולם הזה בסוף יבינו אותם כותבי ה"חחחח" שזה לא מצחיק שילד נרצח מבושה. שזה לא מצחיק שילדים נזרקים מבתיהם כל יום רק כי רצו לאהוב. שזה לא מצחיק שאת רוצה להיות סבתא ואני צריכה נורא להתאמץ בשביל זה. בסוף יבינו כל המגרבצים שיום אחד הילד שלהם יכול לקום ולומר להם שגם הם שימפנזים כמו שאבא חושב ... שגם הם סוטים ... וחולים .... ומה הם יעשו אז? אסור להתייאש .... כן זה מעצבן כן זה מתיש וזה כואב נורא ... אבל אסור להרים ידיים,זה לא יוביל לשומקום. לא נכנעים לאלימות וממשיכים כאילו לא שמעת ... ממשיכים לדבר ברצינות תהומית ... בטענות והוכחות שאנחנו בסדר ! אם נגרר לעצבים של אותם חשוכים .... לא נגיע לשומקום. תודה למי שנשאר עד עכשיו.
 
לא לא לא תנצחו אותי...../images/Emo79.gif

בוודאי שאיני מרימה ידיים, את מכירה אותי טוב יותר
וכן, קראתי עדהסוף
 

א פרח

New member
להרגשתי איך שמציגים זאת כלפי החברה כך זה

יתקבל ואסביר עצמי: כאשר אני מזכירה או מדברת על ביתי עבורי הכי טבעי לומר לדוגמה " יש לה דייט הערב עם מישהי חדשה" או משהו בסגנון הזה ונדירים המקרים בהם קיבלתי תגובה מתלהמת בעניין, אך וקרה והיתה תגובה שכזו אינני ניסחפת לוויכוח ונגררת להתלהמות, מבחינתי העניין נחתך באותו הרגע פשוט אינני מאפשרת לאנשים לפתוח פתח לכך. או שינהלו איתי שיחה/דיון בגובה העיניים ובצורה תרבותית או שידברו ללמפה. כיוון שאינני חשה או משדרת כי עלי "להתנצל" בגין היות ביתי לסבית כך גם הסביבה מקבלת זאת אם המישפחה הקרובה או המורחבת, אם החברים ואם כל הסביבה בה אנו חיים. משחר ילדותי חונכתי לקבלת השונה וכי זכותו של כל אדם לחיות את חייו ע"פ דרכו ואמונתו כל עוד איננו פוגע בזולת,זו דרכי ואמונתי וכך אף חינכתי את ילדי. ילדי גדלו בסביבה אותה ניתן להגדיר כגיי פרנדלי, יש לי בן דוד הומו סקסואל מוצהר החי בזוגיות שהלוואי על כולנו כזו כבר מעל לעשור, בין חברי וחברותי תמיד היו אנשים שונים מכל המינים, הגזעים והעדפות המיניות ולא איננו חיים בתל אביב הבועה הגדולה. להתרשמותי האישית כיום החברה הרבה יותר פתוחה ומקבלת ממה שהיה לפני עשור ובעוד עשור יהיה אף יותר קל, נכון עדיין יש התמודדויות רבות אך כך זה גם אצל נכים, משפחות חד הוריות וכ"ו. לצערינו בחברה שלנו קבלת השונה איננה דבר שבשגרה אך ככל שיותר אנשים יתעקשו וידרשו זאת כך המצב ילך וישתפר, זהו תהליך כמו כל תהליך אותו החברה צריכה להפנים עד שיהפוך ל"רגיל".
 
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

יתכן שלא הסברתי את עצמי טוב. כל החברים שלנו כולל כולם יודעים שבתי לסבית, יודעים שיש לה בת זוג מדהימה וחלקם אף מכיר אותה ואוהב <כי אי אפשר אחרת
> המשפחה הקרובה כולל הוריי שהם זקנים וגדלו במנטליות מזרחית מקבלים את בתי עם נטיותיה ורצונותיה להקים משפחה עם בת הזוג שלה. הבעייה מתחילה אצלי כשאני נתקלת <בלי שאנשים ידעו שבתי לסבית> בדיעות חשוכות וצחוקים ודאחקות על הומואים והשוואתם לשימפנזים, או לחלופין לדיעות קיצוניות ומפחידות כמו "צריך לבער את הנגע הזה מהחברה". הבעייה הגדולה יותר - אילו אנשים שלכאורה חושבים שהם נאורים ומתקדמים ושבסך הכל הדיעה שלהם שונה משלי.
 

א פרח

New member
כשאני נתקלת באנשים שכאלה

אני מתחילה מלספור עד 10 ולפעמים עד 100 כי פיוזים אצלי נישרפים בשניות, לאדם שכזה אענה מיידית בדרך כלל בהפוך על הפוך עם הערה גזענית פוגענית בנקודה הכי רגישה שלו ועם חיוך גדול על הפנים, כך שיבין שאת הגיזענות שלו אפשר להעביר לכל כיוון או מגדר. באם אחוש כי ניתן לפתח שיח תרבותי אעשה זאת באם לא פשוט אפנה את גבי ואתרחק כי עם אנשים חשוכים ואטומים אין טעם להתווכח זה בכל מקרה לא יוביל לשום דבר.
 

Master Stav

New member
לא מתמודדים ....

הנטיות המיניות של ביתי אינן ענינו של אף אחד הכי טבעי לי בעולם לומר היא אצל בת הזוג שלה וכדומה אנשים מרימים גבה ...לבריאות ...זו הגבה שלהם אני מוכן לדבר ולנהל דיון תרבותי עם כול אחד עד לגבול החדירה לפרטיות אבל עם כעס כלש כן התלהמות אני מתמודד עם חיוך ועם משפט חריף שמהותו .....אני מדבר עם בני אדם אתה כועס ....לך חפש לך שק איגרוף ורחוק ממני . רוצה לדבר לשאול ולהבין מתוך סקרנות ? יש וויקפדיה , רוצה לדבר מתוך דיון על זכויות או קבלת השונה ...אני פה אני לא נלחם על מודעות , לא חושב שזה נכון בעיני כול נושא הקהילה הוא סוג של ארון שאני לא אוהב זכויות מגיעות לכל האזרחים בלי קשר לנטיה המינית שלהן/שלהם וזה דיון ברמה אחרת לגמרי בקיצקץ מסכים עם אחותי הפירחונית ....מה שנשדר זה מה שהסביביה תאכל עם תרצה או לא תרצה אסים בדוגמא אישית שלי ... אני סדיסט ..."משוייך" לקהילת הBDSM מעולם לא הסתרתי את הנטיות שלי מבחינתי הן אני זו דרך חיים ותתפלאו ...החברה מקבלת אותי כשווה לה , קצת פסיכי וןצבעוני אבל שווה ולעיתים שווה יותר אולי כי אני חופשי יורת עם האמת שלי .
 
../images/Emo13.gif

הנטיות המיניות של בתי באמת לא מעניינות אף אחד, אבל איך היית מגיב למשל אם היית קורא באחד הפורומים בפרדס שרשור שכולו מדבר על הומואים ולסביות כמחלה, כאופנה חולפת או טרנד, כסטייה, כאנשים שאסור ללת להם לגדל ילדים או להתחתן כי הילדים שלהם יגדלו להיות הומואים ולסביות? אני לא הצלחתי לעמוד בזה
 

Master Stav

New member
נכנס ועושה מכולם שם צחוק .....

שונא גזענים מגדרים כמוש אני זונרא כל גזען ...... ומצד שני ....לפעמים עיףך לתת להםלהתבוסס בביצה שלהם
 

Master Stav

New member
קראתי עכיוש ....

שעתיים שלמות ...בעעעעעעעעעע כמה בורות יש שם , ואם זאת כמה טענות שצריכות להיות עם תשובה מי שמכיר אותי יודע שאין בי שום בושה לגבי ביתי מצד שני מצעד הגאווה לדוגמא מחטיא לטעמי את מטרתו המקורית יש בי רצון ואני חותר לשיוויות זכויות לזוגות חד מיניים מצד שני אין לי שום אמפטיה לתת התרבות הומו לסבית והצורך בשפה כל שכן סממנים ניפרדים אני מתב ארונות בליש ום קשר לאיזה קהילה שלא נדבר על דחפיים מינים טבעיים ... מצד שני ...יש פה הרה מידי הוא הא מהעניין ....טומאמין שבשיח תרבותי כולנו נשיג יותר
 
למעלה