התמודדות עם החיים כגרושה

nina201

New member
התמודדות עם החיים כגרושה

שלום לכולם ,
חדשה / ישנה כאן , גרושה כבר 6 שנים , היום הילד כבר בן 8 ( ילד אחד ). הוא התחתן עם מושא בגידתו , יש להם ילדה בת שנתיים ועוד אחת בדרך.
הגירושין היו מכוערים מאוד מצידם, אחרי שנה העניינים החלו להתרכך , היא גם ילדה וייתכן והבינה שכדאי להתנהל נורמלי יש ילדים בתמונה...
מרגישה סוג של ריקנות. כזו שצופה מהצד ורואה איך אדם שאהבתי אהבת נפש קם בוקר אחד, בגד ,עזב אישה ותינוק ,התחתן עם אותה אישה ומקים משפחה. בעוד שאני נשארת באותה נקודה.חוזרת להרגשה שהיתה לי בעבר ולא בא לי לשקוע בזה . אני נראית טוב ,יש לי עבודה מסודרת. בקושי יש לי זמן לצאת ( הילד לא ישן אצלו מטעמים טכניים של עבודה שלו )כל ההתנהלות של החיים עליי, אין לי עזרה ,אם אני יוצאת נעזרת בבייביסיטר בסה'כ הקשר בין הילד והאבא טובים ,תתפלאו כולנו בקשר טוב . מרגישה שמסתכלים עליי ואומרים מסכנה נשארה לבד עם ילד. לא אני לא טובעת ברגשי נחיתות ,פשוט זה עצוב בלב להרגיש כך, שגם אין מי יודע מי היצע בשוק .
סתם משתפת ופורקת
 

benifurman

New member
היי

היי, אני ככ יכול להבין את התחושה הזו. להיות גרוש זה לא להיות ב"רשימה" של החיים...אף אחד לא דימיין כשיתחתן שיגיע לרגע הזה. אני יכול להציע לך לשחרר, להנות מהזכות שלך להיות עם הילד במשך כל הזמן הזה, להשקיע בו, לאהוב את עצמך, להנות מהרגעים הקטנים ולהיות אופטימית. נשמע שמה שאת יכולה להשפיע עליו, כבר טופל על ידך. מה שאין לך יכולת להשפיע עליו, לא תוכלי לשנות. אחלה שאת פורקת ומשתפת. אני ממש מאחל לך טוב ושיהיה לך כיף.
 
טעות בשרשור, מיועד לשואלת המקורית!

נשמע שאת עדיין מתאבלת על הנישואים שנגמרו. 6 שנים זה המון, המון זמן, את צריכה לגבש החלטה עם עצמך לצאת מהמקום הזה של דיכאון. כי יום שעובר, לא חוזר. חבל. בתור התחלה, שחררי את הגרוש. כתבת עליו יותר ממה שכתבת על עצמך. עזבי, שחררי. הוא כבר במקום אחר, גם את צריכה להתקדם. שחחרי כבר אמרתי?

אם תתני לזה סיכוי תגלי שדווקא המבחר בחוץ נהדר ואני אומרת לך את זה גם כגרושה עם ילד. כיום אני עם בן זוג קבוע אבל בתקופת הדייטים פגשתי גברים איכותיים מאד, רק לבחור.
 
לנשים קל הרבה יותר למצוא פרטנר מחדש ! עלייך לשנס מותניים עם

עצמך ולהיות מכוונת מטרה - מציאת בן זוג !
שוב,לנשים קל הרבה יותר,מה גם שציינת שאת נראית טוב.
בהצלחה.
 

abillify

New member
נשמע קשה

מה שאת עוברת
מניחה שכולנו עוברים קצת רגעים אין בתוך כל היש שבחיים- קצת מוות בתוך כל החיים האלה...תחושה כזאת
אני אומנם לא עברתי מה שאת עברת
אבל יכולה לתאר לעצמי
אני מדברת מתוך מקום של מדבר ושממה של המון המון שנים
והמון המון כאב
יש אנשים טובים בעולם את יודעת?
אני גיליתי את זה
לפעמים כדאי לפתוח את הראש ולמצוא אפיקים חדשים לאהבת חינם
נשבעת לך, זה הפתיע גם אותי, אבל במשבר האישי שלי אני גיליתי המון ערבות הדדית ואהבת חינם של אנשים.....
חוץ מזה, יש לי הרגשה שיש בך חוזקות ועוצמות ענקיות בתהליך הגירושים הבאמת קשה שעברת ואת יכולה להיות מודל לאחרות בדברים כאלה ואחרים (תחושת בטן ...)
נגע לי מאד הפוסט שלך
מקוה שתהיה לך שנה טובה ומתוקה של התחלות חדשות..!!! טובות! בריאות! שמחות!
כאישה פצועה לאישה כאובה אחרת
&nbsp
 
למעלה