התמקצעות בהוראת המתמטיקה בגנים

rishm

New member
התמקצעות בהוראת המתמטיקה בגנים

שלום, רכשתי לאחרונה את סדרת החוברות מתמטיקה לגיל הרך עבור בנותי, בנות 3 ו6. החלטתי לבסס את הנושא אצלן משום שאני מאוכזבת קשות מרמת הלימוד והקניית בסיס המתמטיקה (שלא לדבר על חשיבה מתמטית) כפי שנוכחתי לצערי עם בנותי הגדולות יותר. אני כרגע מובטלת, מהנדסת מע. מידע בהכשרתי. חשבתי לשנות כיוון ולהפוך את לימוד המתמטיקה בגנים ע"פ חוברות אלו לעיסוק, ומכאן נובעת שאלתי: האם יש קורס כלשהו או הכשרה שיכולה להביא אותי לעיסוק זה? תודה רינה
 

rishm

New member
ולמה צריך מישהו מיוחד לריתמוסיקה...

ולאנגלית, ולהפעלה (התעמלות) ועוד כל מיני "חוגים" מחוגים שונים שיש עכשיו במסגרת הגנים? חשבתי, כיוזמה, להביא את הנושא בצורה מסודרת כמו כל אחד מה"חוגים" המוזכרים. אני לא חושבת שכל גננת באשר היא, יכולה / רוצה להעביר שיעורי חשיבה מתמטית ביחוד אם הדבר לא זורם בעורקיה. מצד שני, אני חושבת שהדבר מספיק חשוב כדי שההורים עצמם יעודדו כניסת חוג כזה לגן. ביחוד שכולנו יודעים מה גורל החינוך המתמטי הבסיסי בארץ.
 

3תיתי

New member
אכן, אכן, צריך חוגים בגן, לכפרות

אני משערת, שריתמיקה היתה נושא מיוחד, כי בזמנו, היה על המורה לנגן, וא כל גננת ידעה לנגן. עכשיו, באמת אין שום צורך במורה נפרדת, רק בגננת טובה והורים עם מעט שכל בקודקוד, לסרב לשלם עבור העושק המיותר שנקרא "חוגים" בגן ובבית הספר. צר לי. אני מבינה שאת רוצה למצוא פרנסה. אני מאמינה בגננות.
 
תשובה לרינה

אנא התקשרי אלי טלפונית אחרי יום העצמאות ונחשוב ביחד מה ניתן לעשות. 8387131 - 04 חג שמח תלמה
 
למעלה