התנהגות יוצאת דופן של הילד שלנו

raphif

New member
התנהגות יוצאת דופן של הילד שלנו

שלום, אני לא יודע אם זה הפורום הנכון ואם לא אז אשמח לקבל הפניה לפורום הנכון. הבן שלנו בן שנה ושבע נמצא כבר חצישנה במשפחתון. המשפחתון מכיל 9 ילדים (גילאים חצישנה עד שנה וחצי) ו- 2 מטפלות (אחת גננת). אנחנו שבעי רצון מהיחס והטיפול של הצוות ומתרשמים רק לטובה. למרות תקופה זו שלדעתי מספיק ארוכה כל פעם שאנחנו עומדים להביא את הילד לגן הוא מתחיל להתנגד (אומר "לא" וכאלה) וכאשר הגננת פותחת את הדלת הוא בוכה. אנחנו לא נשארים איתו אלא הולכים וכעבור מספר דקות הבכי פוסק (הגננת מסיטה את תשומת ליבו ומרגיעה אותו). נראה לנו מוזר שהוא עדיין בוכה למרות תקופה ארוכה זו. האם יש למישהו רעיון מה הסיבה להתנהגות זו? תודה
 
אתם בפורום הנכון

לפני שאני מפנה את השאלה לפסיכולוגית ההתפתחותית-חינוכית של מרכז "צעד-צעד" אני רוצה להבין, אם הקושי בפרידה התחיל עכשיו או שהוא נמשך כל חצי השנה שהילד בגן? ובנוסף - האם חל איזשהו שינוי בסביבתו הקרובה?
 

raphif

New member
תודה על תגובתך המהירה והתיחסותך

הקושי בפרידה נמשך מהתחלה ועד היום, כמובך שבהתחלה היה קשה הרבה יותר, לא חל שום שינוי בסביבתו הקרובה. אנחנו חשבנו על האפשרות שלילד משעמם בגן, כיוון שהוא הגדול ביותר מבין הילדים (הוא בן שנה וחצי והקטן בן חצי שנה, שבעצם הילד הגדול "אחריו" בן שנה וחודשיים), האם כדאי לנסות להעבירו לקבוצה הבוגרת, ששם רוב הילדים גדולים ממנו בחודש-חודשיים והקבוצה גדולה יותר (כ- 15 ילדים)
 
למעלה