התנהגות מבזה של נהג אגד...

מצב
הנושא נעול.

balgomi

New member
התנהגות מבזה של נהג אגד...

התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
 

elians

New member
נהג זבל מנייק רקוב ../images/Emo46.gif

התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
נהג זבל מנייק רקוב

ולמי שמתעצל לקרוא... הנה הכותרת הראשית כהכנה... "נהג אגד זרק אותי ואמר שכל הרוסיות זונות" נוסעת בקו 501 של אגד מספרת על מסכת השפלות שעברה בנסיעה מרעננה לתל-אביב, רק משום שהנהג חשב שניסתה להתחמק מתשלום מלא: "תעופי מפה, כל הרוסיות זונות", אמר לה הנהג, וגירש אותה מהאוטובוס באמצע הנסיעה. דובר אגד: אנו מתנצלים בפני הנוסעת אם נפגעה ונעלבה מנהג האוטובוס
 

IntelliMe

New member
למי איכפת בכלל שהם לא קיבלו תלונה?

איפה האינטרגיטי של ynet?
הם לא הציגו את הצד של הנהג. דובר אגד אמר בתגובה שהם בכלל לא קיבלו תלונה בכתב!
למי איכפת בכלל שהם לא קיבלו תלונה?
אולי נתרץ גם בזה אין לה לגב' סוללת עורכי משומנת שששה לתבוע את אגד, או אולי נגיד שהיא משקרת כי לא היתה לה מצלמה דיגיטלית ביד לצלם את האוטובוס ברגע שהעיפו אותה ממנה? כשמדברים על עולה חדשה מרוסיה, משום מה תמיד עולה לי תמונה של אמא שלי בראש.. ואתם יודעים מה, אני לא מתאר לעצמי אותה, כותבת תלונה בכתב לדובר אגד או ווטאבר איט איז.. כשדברים כאלה קורים, הם שם באגד צריכים לשבת בשקט, ולא להתהדר בזה שהמערכת הבירוקטית שלהם עד כדי כך מסורבלת שהם בכלל לא יודעים במה מדובר... וזה מה שקורה כשאין תחרות בענף. אם הנהג הזה היה עובד באורנג', חרי כתבה כזו הוא היה עף קיבנימט מהחברה..
 

python 4

New member
אין אינטגריטי ל- ynet..

איפה האינטרגיטי של ynet?
הם לא הציגו את הצד של הנהג. דובר אגד אמר בתגובה שהם בכלל לא קיבלו תלונה בכתב!
אין אינטגריטי ל- ynet..
רק רצון בלתי מוסבר לנגח את אגד ורכבת ישראל בכל הזדמנות אפשרית.
 

צחקן

New member
שיתבישו YNET

התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
שיתבישו YNET
ב"ה הם כל הזמן מבזים את הרכבת "דן" ו"אגד" אאני מציע לדוג' תעשו כתבהעל המיפרקיות החדשות, ואיך זה לסוע ברכבת(כמה זהמהנה וכו). YNET נזכריחם לעשות כתה כשקורה משהו רע. X גדול צקיך לשים פה.
 
הבוקר בידיעות: רכבת ישראל דורגה

התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
הבוקר בידיעות: רכבת ישראל דורגה
ראשונה בסולם שביעות הרצון. אחרי כל ההשמצות נגד הרכבת באותו עיתון ! משהו מוזר מתרחש במרתפי ידיעות-אחרונות.
 

elians

New member
לא פעם שמעתי

הבוקר בידיעות: רכבת ישראל דורגה
ראשונה בסולם שביעות הרצון. אחרי כל ההשמצות נגד הרכבת באותו עיתון ! משהו מוזר מתרחש במרתפי ידיעות-אחרונות.
לא פעם שמעתי
שYNET ועיתון ידיעות אחרונות זה שני גופים, אבל ממומנים על ידי אותו גורם ראשי..
 

IntelliMe

New member
כשYנט נפתח

לא פעם שמעתי
שYNET ועיתון ידיעות אחרונות זה שני גופים, אבל ממומנים על ידי אותו גורם ראשי..
כשYנט נפתח
כשYנט נפתח, תוכנן לעבוד כגוף נפרד, עם צוות כתבים נפרד.. במרוצת השנים התוכניות השתנו, וYנט משמש הגרסא האינטרנטית לידעות אחרונות לצד תוכן מקורי...
 
חייבים לקיים בירור ממצה

התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
חייבים לקיים בירור ממצה
לגבי המקרה הפרטי הזה, ואם התלונה נכונה - להעניש את הנהג. אבל מעבר לזה, יש יותר מדי מקרים כאלה בזמן האחרון, ועל משרד התחבורה להכריח את המפעילים, לרבות תחנות/חברות מוניות, לעשות "בדק בית" כדי לשפר את הרמה הכללית ולמנוע מלכתחילה העסקת אנשים בעלי נטיה להתנהגות גסה כלפי לקוחות.
 

איבגי1

New member
חחחח זה מה שדובר אגד אמר ?

חייבים לקיים בירור ממצה
לגבי המקרה הפרטי הזה, ואם התלונה נכונה - להעניש את הנהג. אבל מעבר לזה, יש יותר מדי מקרים כאלה בזמן האחרון, ועל משרד התחבורה להכריח את המפעילים, לרבות תחנות/חברות מוניות, לעשות "בדק בית" כדי לשפר את הרמה הכללית ולמנוע מלכתחילה העסקת אנשים בעלי נטיה להתנהגות גסה כלפי לקוחות.
חחחח זה מה שדובר אגד אמר ?
הוא חוצפן בעצמו ולא מתבייש גם זבל !!! צריך לתבוע אותם.
 

אורי404

New member
אם מה שתואר נכון.

התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
אם מה שתואר נכון.
ורק אך ורק, אם הוא נכון. בנוסף להתנהגות הנהג, אשר קוראת לפיטוריו המיידיים, יש פה בעיה עם תגובת הדובר, רון רטנר. קודם כל תגובה "אני מתנצלים בפני הנוסעת אם נעלבה ונפגעה מהנהג" מעוררת גיחוך. הזילזול הבא של רטנר הוא שהוא מפנה את הנוסעת להגיש תלונה; הנוסעת תזכור את הקו ואת השעה, אבל תסמכו על הדובר, הוא יגיד שחסרים לו פרטים על הנהג, ובכך יקבור את התלונה. בקיצור הכל סתם הצהרות שווא. מעבר לזה; יש חוק שבסביבת הנהג יהיה כיתוב קריא וברור של פרטי הנהג. יש נהגים רבים שמתהלמים מזה. בלא מעט מקרים זה לא ממש ממניעים תמימים. אני לא אתפלא, אם גם לנהג הספציפי הזה לא היה כתוב שום דבר. לפיכך, אגד והחברות האחרות צריכות להקפיד על כך.
 

ה דרומי

New member
בחשבונית שמכונת הכרטוס "פולטת"

אם מה שתואר נכון.
ורק אך ורק, אם הוא נכון. בנוסף להתנהגות הנהג, אשר קוראת לפיטוריו המיידיים, יש פה בעיה עם תגובת הדובר, רון רטנר. קודם כל תגובה "אני מתנצלים בפני הנוסעת אם נעלבה ונפגעה מהנהג" מעוררת גיחוך. הזילזול הבא של רטנר הוא שהוא מפנה את הנוסעת להגיש תלונה; הנוסעת תזכור את הקו ואת השעה, אבל תסמכו על הדובר, הוא יגיד שחסרים לו פרטים על הנהג, ובכך יקבור את התלונה. בקיצור הכל סתם הצהרות שווא. מעבר לזה; יש חוק שבסביבת הנהג יהיה כיתוב קריא וברור של פרטי הנהג. יש נהגים רבים שמתהלמים מזה. בלא מעט מקרים זה לא ממש ממניעים תמימים. אני לא אתפלא, אם גם לנהג הספציפי הזה לא היה כתוב שום דבר. לפיכך, אגד והחברות האחרות צריכות להקפיד על כך.
בחשבונית שמכונת הכרטוס "פולטת"
יש את פרטי הנהג בזמנו נתנו כאן את ההסבר על זה.
 

אורי404

New member
נכון, אבל היתה לה כרטיסיה.

בחשבונית שמכונת הכרטוס "פולטת"
יש את פרטי הנהג בזמנו נתנו כאן את ההסבר על זה.
נכון, אבל היתה לה כרטיסיה.
יחד עם זאת, אם אגד באמת ירצו לטפל במקרה, לפי ניקוב הנהג, הם יוכלו לאתר את הנהג.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה