נהג זבל מנייק רקובהתנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
איפה האינטרגיטי של ynet?התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
למי איכפת בכלל שהם לא קיבלו תלונה?איפה האינטרגיטי של ynet?
הם לא הציגו את הצד של הנהג. דובר אגד אמר בתגובה שהם בכלל לא קיבלו תלונה בכתב!
אין אינטגריטי ל- ynet..איפה האינטרגיטי של ynet?
הם לא הציגו את הצד של הנהג. דובר אגד אמר בתגובה שהם בכלל לא קיבלו תלונה בכתב!
שיתבישו YNETהתנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
הבוקר בידיעות: רכבת ישראל דורגההתנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
לא פעם שמעתיהבוקר בידיעות: רכבת ישראל דורגה
ראשונה בסולם שביעות הרצון. אחרי כל ההשמצות נגד הרכבת באותו עיתון ! משהו מוזר מתרחש במרתפי ידיעות-אחרונות.
שניהם בבעלות משפחת מוזס...לא פעם שמעתי
שYNET ועיתון ידיעות אחרונות זה שני גופים, אבל ממומנים על ידי אותו גורם ראשי..
מעריב ו NRG בבעלות נמרודי...שניהם בבעלות משפחת מוזס...
כשYנט נפתחלא פעם שמעתי
שYNET ועיתון ידיעות אחרונות זה שני גופים, אבל ממומנים על ידי אותו גורם ראשי..
חייבים לקיים בירור ממצההתנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
חחחח זה מה שדובר אגד אמר ?חייבים לקיים בירור ממצה
לגבי המקרה הפרטי הזה, ואם התלונה נכונה - להעניש את הנהג. אבל מעבר לזה, יש יותר מדי מקרים כאלה בזמן האחרון, ועל משרד התחבורה להכריח את המפעילים, לרבות תחנות/חברות מוניות, לעשות "בדק בית" כדי לשפר את הרמה הכללית ולמנוע מלכתחילה העסקת אנשים בעלי נטיה להתנהגות גסה כלפי לקוחות.
אם אכן תלונתה של הגברת נכונה צריךחחחח זה מה שדובר אגד אמר ?
הוא חוצפן בעצמו ולא מתבייש גם זבל !!! צריך לתבוע אותם.
אם מה שתואר נכון.התנהגות מבזה של נהג אגד...
מצורפת הכתבה
בחשבונית שמכונת הכרטוס "פולטת"אם מה שתואר נכון.
ורק אך ורק, אם הוא נכון. בנוסף להתנהגות הנהג, אשר קוראת לפיטוריו המיידיים, יש פה בעיה עם תגובת הדובר, רון רטנר. קודם כל תגובה "אני מתנצלים בפני הנוסעת אם נעלבה ונפגעה מהנהג" מעוררת גיחוך. הזילזול הבא של רטנר הוא שהוא מפנה את הנוסעת להגיש תלונה; הנוסעת תזכור את הקו ואת השעה, אבל תסמכו על הדובר, הוא יגיד שחסרים לו פרטים על הנהג, ובכך יקבור את התלונה. בקיצור הכל סתם הצהרות שווא. מעבר לזה; יש חוק שבסביבת הנהג יהיה כיתוב קריא וברור של פרטי הנהג. יש נהגים רבים שמתהלמים מזה. בלא מעט מקרים זה לא ממש ממניעים תמימים. אני לא אתפלא, אם גם לנהג הספציפי הזה לא היה כתוב שום דבר. לפיכך, אגד והחברות האחרות צריכות להקפיד על כך.
נכון, אבל היתה לה כרטיסיה.בחשבונית שמכונת הכרטוס "פולטת"
יש את פרטי הנהג בזמנו נתנו כאן את ההסבר על זה.
תתפלא, אבל לא.נכון, אבל היתה לה כרטיסיה.
יחד עם זאת, אם אגד באמת ירצו לטפל במקרה, לפי ניקוב הנהג, הם יוכלו לאתר את הנהג.
אם זה כך, ואני מתפלא, אז הגברתתתפלא, אבל לא.
ב"ה יש מלא, אבל מ-ל-א, נהגים עם אותו ניקוב.
צחקנוס: 10 דקות עם הכרטיסיה ומגיעיםתתפלא, אבל לא.
ב"ה יש מלא, אבל מ-ל-א, נהגים עם אותו ניקוב.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.