התנתקויות עם tp-link archer vr600

soooof

New member
התנתקויות עם tp-link archer vr600

שלום,
קניתי tp-link archer vr600 ויש לי בעיה מוזרה: מדי פעם ה-LAN מתנתק והמחשב שמחובר בכבל ישירות למודם לא מזהה את הרשת. ה-WIFI עובד ללא בעיות. לפעמים, אם אני עושה disable ל-network adapter ואז enable - הוא מצליח להתחבר ואז מתנתק אחרי כמה זמן. לפעמים צריך כל מיני איתחולים למודם ולמחשב. אני עובד עם windows 7 (אבל זה קרה גם עם windows 10).

ניסיתי הכל: בדקתי עם מחשב אחר, עם סוקט LAN אחר במודם, עם כבל אחר ואפילו עם vr600 אחר. תמיד אותו דבר.
דיברתי עם המעבדה של בנדא (היבואן) ואין להם מושג. ביקשו שאשלח את המודם אליהם לבדיקה (זה מה שאני אעשה), אבל יש לי הרגשה שהבעיה לא תשתחזר אצלם.

החלפתי ל-dlink-225 שקיבלתי מפרטנר והכל עובד כמו שעון שוייצרי - אין ניתוקים. ניסיתי עם עוד מודם וגם הוא עבד. כלומר משהו ב-vr600 לא מסתדר אצלי בבית.

יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?
 

nangel

New member
נראה לי שאצלי משהו דומה

לאחרונה החלפתי את ה 225 של פרטנר ב VR600 ומדי פעם רואים שיש ניתוק. הרצתי פינג מול גוגל לאורך יממה וכמות הניתוקים אפסית אבל קיימת (כ 20 Time out ביממה מתוך כמה אלפי פינגים).
גם אני לא מצליח להבין אם זה נורמלי
 

soooof

New member
אני מדבר על ניתוקים שלא מסתדרים מעצמם

כשזה מתנתק זה לא חוזר לבד. רק אם אני עושה פעולות - לפעמים רק reset למודם עוזר.
 

wizard8

New member
חבר את הנתב בבית אחר ואם גם שם

תהיה אותה בעיה אז שלח אותו לשלום. נסה גם לבדוק האם גירסת הfirmware עדכנית ובכל מקרה בצע שחזור הגדרות יצרן לפני שאתה נפרד ממנו לשלום.
 

yoadknux

New member
גם אני סובל מבעיה דומה.

אני גולש בתשתית בזק ספק בזק בינלאומי. עד עכשיו גלשתי עם איזשהו מודם+ראוטר בסיסי שהם מספקים של חברת vtech. עם הזמן שמתי לב שהטווח וויפי די מעפן, וגם הפינגים והמהירות הורדה היו קצת תמוהים אפילו כשמחוברים עם כבל אינטרנט למחשב. לפני כשבוע החלפתי למודם+ראוטר VR600 כמו שלך, תהליך ההגדרה היה מהיר. ישר בדקתי פינג ובדיקת מהירות ובאמת הכל היה מעולה... עד שאחרי איזה שעה התחילו ניתוקים, לא רק לוויפי אלא באופן כללי לאינטרנט. קשה לחזות מתי זה קורה, זה יכול להיות פעם בשעה וזה יכול להיות פעם בשבוע. הוא חוזר אחרי כמה דקות ואז הכל נהיה תקין, עד הניתוק הבא...
זה ממש מעיק עליי, אני משחק משחקי רשת וכל ניתוק הורס לי משחק. אני אשמח אם יש מישהו שיודע מה אפשר לעשות.
 

soooof

New member
פנית לבנדה (היבואן)?

זה לא בדיוק מה שאני חווה אבל אולי דומה
 

yoadknux

New member
דיברתי איתם פעם אחת

לא היו אינפורמטיביים מדי... נותן השירות פשוט התחבר אליי למחשב, עשה פינג לגוגל, ראה שב-10 דקות שהוא עשה פינג אין התנתקות, שינה איזה שתי הגדרות קטנות בראוטר... וזהו.
למען האמת, מהרגע שזה קרה לא היו התנתקויות במשך כמה ימים, אבל אתמול הייתי צריך להדליק ולכבות את המודם ומאז התקלה חזרה. שחזרתי את ההגדרות של נותן השירות ועדיין התנתק לי אתמול פעם או פעמיים והיום עוד פעם.
 

cheif

Member
מנהל
איזה גרסת חומרה יש לך?

בארץ קיימות שתי גרסאות חומרה - V1 ו-V2. איזה מהן יש לך? אם מדבור ב-V2 - יש לעדכן קושחה מהאתר של TP-LINK.
 
למעלה