התפנה זוג כרטיסים לקיסריה היום

גרב בר

New member
התפנה זוג כרטיסים לקיסריה היום

לפסטיבל הג'ז. מקומות טובים. מחיר הכרטיס 220 ש"ח. המעוניינות ישלחו לי מסר לתיבתי עם מס' טלפון.
 

קפת

New member
אני התפניתי פעם בקיסריה

היה לא משהו. מה אני אגיד לכם: הרומאים האלה אולי היו מומחים גדולים באקוסטיקה, אבל בכל מה שקשור לנוחיות, של הישבן בפרט, לא היו להם הארות. וג'אז זה אחלה. מה הפסדנו?
 

קפת

New member
אוי, אוי, אוי כמה שליקקתי*

ומילא אם זה היה רק צ'זיקי... *שקט, כלבים סוטים וכלבות מסופלסות. לקנא בדומיה!
 
דמומה דאובה ושתוקה

כה קיויתי שהמנהלת שלי יהיה חלקה עם המלוקקים ולא עם המלקקות. לו היה מדובר בצזיקי הייתי בולעת* את האכזבה. *
צונזר ע"י ההנהלה.
 

קפת

New member
רשעים, לא התריתי בכם לבל תעלוזו?

נדבקתם בכל קלישאות העמידות לאנטיביוטיקה: ליקקתי גם את האצבעות (הנה עוד קלישאה למחלה). פשוט היה כל כך הרבה אוכל. וטעימממממם.
 

Kelevra

New member
אחת ולתמיד

לא הרשעים, בנות הערלים הן אלו שתעלוזנה.* וכי למה תעלוזנה בנות הערלים? בגלל צזיקי? בגלל ליקוקים ואצבעות?? תתביישי לך, לא פלא שכיווני האוויר שלך לא סטנדרטיים! לא הסתפקת בהשפלת מועצת החלב, היית חייבת להעלות על נס גם יוגורט מקולקל תוצרת חוץ? *את לא באמת מצפה שאם בנות הערלים תעלוזנה לא יעלוזו גם צדיקים גמורים?
 

קפת

New member
רק אחת? חשבתי אתה אוהב שתיים

אני בטוחה שיש גם עניין עם הרשעים והעליזות. ואגב, עליזות, בידיעות טוענים שלנשים ולהומואים יש את אותו המוח. וככה גם ללסביות וגברים. וזהו. אחרי שהתחלתי לקרוא והתברר שהמסקנה המעמיקה הזו מבוססת על מחקר שנערך על 90 אנשים, החלטתי להסתפק בכותרת. זה בגלל שאני הומו גאה. קמץ באלף. או משהו כזה. בנדק-חביב, זה קמץ, פתח או חמאס?
 

Kelevra

New member
למה רק שתיים?

אחת זה לתמיד, עוד שתיים זה לטווח קצר יותר. מחקר מעמיק שהתבסס על הרבה מאוד גולגלות מעלה את הטענה שלאנשים באופן כללי יש את אותו המוח. חיפשתי בתרשימים של גאל ולא מצאתי סימון בגולגולת לתנזים. יכול להיות שזה מאחורי האוזן?
 

קפת

New member
זה מאחורי ההר, חתשתיימשלוש*

אה, אני מתכוונת למערה של בין לאדן. זה בדוק**. *שלוש נשים זה הרבה מאוד נשים. הרבה יותר מדי. תאמין לי, אני אשה. **נבדק מחקרית על ידי מעבדות ד"ר פישר, בניו, בנותיו, והמאהבות של כולם.
 

Kelevra

New member
למה שלוש?

ולמה שאני אאמין לך שאת אישה? כל העדויות נגדך. אפילו של הגמד.
 
פה* כל הצעה** תמימה*** לכאורה**** יוצרת

עניין שלא מן המנין. כמו כן, ברצוני להעיר ולהוסיף לרקורד, כי נוסח הצעתך** השתנה במהותו בין שתי הפעמים שהעלית את הנושא. מה יש לך לומר להגנת הטבע? * פה = פה. מה לא ברור? ** הצעה = למשל: לצפות, בתשלום(!) בהתפנות של זוג *** תמימה = שלמה שאין בה דופי **** לכאורה = תמיד תוכלי לטעון לפני כל אלה שקפצו על הצעתך**: 'צטערת, הציעו לי יותר ואני בדיוק צריכה לממן בוטוקס לבת הגדולה
 

גרב בר

New member
א. פרסמתי 4 נוסחים שונים

יש איזה פורום אחד (סודי) יחידי שבו אנחנו לא נפגשות. ב. לא הייתי חכמה מספיק לעשות העתק הדבק. ג. כולם פה כ"כ עסוקים בפורומים, שלא מצאו את הזמן לפסטיבל הג'ז והפסידו בגדול. ד. הייתי חכמה מספיק כדי להשאיר את מספר הפלא-פון שלי לסדרנית הראשית, שנתנה אותו לזוג במצוקה, שהתקשר אלי בדקה התשעים ואז רצתי לשער ונפטרתי מהכרטיסים.
 
למעלה