התפקדות נובמבר!!!

התפקדות נובמבר!!!../images/Emo195.gif

שם:
גיל:
טריטוריה:
עיסוק בחיים:
הדבר שאני הכי מצפה לו החודש:
הדבר שאני לא רוצה שיהיה החודש:
מה דעתך על הסתיו?
ולסיום...כמה מילות מפתח XD?
 

radio active

New member
מה ששיעמום עושה לאנשים.

שם:בר גיל:19 טריטוריה:נקח"ל? עיסוק בחיים:צבא? הדבר שאני הכי מצפה לו החודש:ימים נטולי מפקדת. הדבר שאני לא רוצה שיהיה החודש:ימים לא נטולי מפקדת. מה דעתך על הסתיו?אוהבת. ולסיום...כמה מילות מפתח XD?מה אני מילון? אני אתן לך המלצה לספר במקום. אנשי הקש,של מייקל מרשל. הוא מעולה,מעולה,מעולה מעולה,מעולה,מעולה מעולה. הא,כן,ומעולה!!!
 

מיכמיך3

New member
מתפקדת! ../images/Emo195.gif

שם: מיכל. גיל: 17 וחצי. טריטוריה: פ"ת. עיסוק בחיים: תלמידה, שנה אחרונה. הדבר שאני הכי מצפה לו החודש: הרבה דברים. הדבר שאני לא רוצה שיהיה החודש: לא רוצה להיות חולה. מה דעתך על הסתיו? כיף מאוד. ולסיום...כמה מילות מפתח XD? אנערף..
 
בפעם המי יודע כמה...

שם: גיל: 16, ב-2 לינואר 17 טריטוריה: ת"א, העיר הכי מגניבה שיש. עיסוק בחיים: תלמידת תיכון (ב- י"א ) הדבר שאני הכי מצפה לו החודש: טיול שנתי לגולן ביום שלישי הדבר שאני לא רוצה שיהיה החודש: מבחנים מה דעתך על הסתיו? אחלה עונה, חבל שהיא לא מחליפה את החורף אני תמיד חולה כשקר חח, חוץ מזה שאני מעדיפה קיץ כי אני חולה על שמש (רק אז אפשר להשתזף :) ולסיום...כמה מילות מפתח XD?- לא יודעת... תשאלו מאוחר יותר
 

אוגם

New member
(=

שם: רוני גיל: 13 טריטוריה: מרכז עיסוק בחיים: לומדת למוות הדבר שאני הכי מצפה לו החודש: לא יודעת... מלא דברים(= הדבר שאני לא רוצה שיהיה החודש: דברים רעים ודיכאונות מגעילים]= מה דעתך על הסתיו?כיף כיף אבל חם מידי[= ולסיום...כמה מילות מפתח XD?תוכי. עט. עיפרון. אבטיח. ציוואואה. היפופוטם. יומטוב(=
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gifנורא באיחור../images/Emo3.gif שם: דפי גיל: 20 טריטוריה: נסציונה../images/Emo82.gif עיסוק בחיים: צה"ל|חייל" הדבר שאני הכי מצפה לו החודש: עבר - ההופעה של גבע אלון../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif. היה כמעט מושלם (הסיבה היחידה שלא היא שהייתי חולה מתה../images/Emo3.gif). הדבר שאני לא רוצה שיהיה החודש: להיות חולה../images/Emo3.gif. אופס, זה כבר קורה. מה דעתך על הסתיו? באופן כללי זה דבר נהדר../images/Emo99.gif. אבל בימים האחרונים יבש לאללה ואני די נחנקת. ולסיום...כמה מילות מפתח XD? צינון זה מרגיז.
 

radio active

New member
תקראי את אנשי הקש של מייקל מרשל!

אבל בלי האדם הזקוף. הוא מעניין,והוא מרחיב על מה ואיך ולמה על כל מיני דברים שהיו באנשי הקש,אבל הוא קצת מאכזב. אני רוצה לקרוא עכשיו את האחרון בטרילוגיה,נקווה שהוא יתעלה על השני.
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gifטו לייט../images/Emo6.gif קראתי את שלושתם. ואת הראשון פעמיים../images/Emo6.gif. השלישי די הזוי. לא בטוחה שהתלהבתי ממנו הכי בעולם. הראשון היה הכי טוב בעיני. אני יכולה להשאיל לך אותו אם את רוצה../images/Emo9.gif.
 

radio active

New member
אני רוצה את השלישי!!!

אני רוצה אני רוצה אני רוצה. מתי את מביאה לי אותו?
 

tribe spirit

New member
וויפידו:) ../images/Emo118.gif../images/Emo65.gif

שם: נדיה גיל: מלאאאאאא... 20 עוד עשרה ימים טריטוריה: יערות הצפון, שם שוכן לו בסיסי. עיסוק בחיים: חיילת משועשעת שאוהבת את תפקידה הדבר שאני הכי מצפה לו החודש: ועדות קצונה. טפו טפו טפו. אה כן, גם הקטע הזה של להיות זקנה. הדבר שאני לא רוצה שיהיה החודש: דברים רעים.... לאדעת,נניח שלא יתנו לי לקחת ימי חופש מה דעתך על הסתיו? מדהיייייים! הכנה נפלאה לחורף שאהוב עלי כלכך ולסיום...כמה מילות מפתח: לא לוותר.
 

tribe spirit

New member
עוד כמה מילות מפתח../images/Emo118.gif../images/Emo65.gif

אתה יודע שאתה זקן שמזניח את פורומיו ברגע שאתה שוכח להוסיף את האייקונים עליהם נלחמת בגיל חמששרה לכותרת של ההודעה, כמו שקרה לי בשרשור שלמעלה...
 

techno girl

New member
../images/Emo105.gif../images/Emo198.gif../images/Emo71.gifעונה גם:)

|כוכב|שם: נטלי |כוכב|גיל: 16 וחצי |כוכב|טריטוריה: ג'רוזלם סיטי? |כוכב|עיסוק בחיים: מממ.. תלמידת תיכון ממוצעת מינוס בכיתה י"א... ועוד כמה עיסוקים.. |כוכב|הדבר שאני הכי מצפה לו החודש: ממ.. לא יודעת... שיהיה הופעת הדראג של ידיד שלי ביום שני:) |כוכב|הדבר שאני לא רוצה שיהיה החודש: איזה משהו מעצבן ומלחיץ אעעעש מחר. |כוכב|מה דעתך על הסתיו? כפרעל העונה הזו, היא מבשרת שהיץ תם והחורף עוד בפתח. |כוכב|ולסיום...כמה מילות מפתח XD? שטו מילות מפתח? מממ... התגעגעתי לפורום!!!
חודש מעולה לכולם!
 

TziMHoNoa

New member
אני גם ממש ממש באיחור

שם: נועה גיל: 18 טריטוריה: נע בין עכו לשלומי [ליד לבנון] ובכל הארץ רוב היום, בעיקרון. אני ישנה בדר"כ בעכו עיסוק בחיים: שנת שירות בשלומי הדבר שאני הכי מצפה לו החודש: זה היה ועידת העשוקים בשבת עד שהחניכים שלי החליטו לא להופיע. אז לא ממ יודעת. לחזור לצפון ולהתחיל להבין מה קורה יכול להיות נחמד. בגדול נחמד לי באופן כללי הדבר שאני לא רוצה שיהיה החודש: הרשמות לטיולים כי זה לא כייף מה דעתך על הסתיו? הוא לא קיץ וזה מבאס. אבל בצפון ובכלל בארץ יפה כשגשום ויש הרבה ירוק
 
למעלה