התפרצות הנגיף חוזרת תודות להסרת הסגר של "הגאון מבלפור"

דיברגנט חדש

Well-known member
הבטחתי ומקיים -

אז כפי שניתן היה לראות בתגובתי, נכון ל-18.5 היו בת"א 566 חולים ועכשיו נכון ל-25.5 יש בת"א 580 חולים, קרי עלייה של 14 חולים בשבוע שזה עליה של כ-2.5% בעוד בשאר המדינה, כפי שטרחת (עמוד השדרה) לציין כ"כ הרבה יש ירידה בכמות החולים (רק בהשוואה לאתמול יש פחות 139 חולים וזה פחות או יותר מה שירד בכל יום בשבוע, קרי בערך כ-980 חולים פחות וזה עוד אחרי שהוכנס לזה, מס' החולים הרב מת"א שנוספו. האם אתה (עמוד השדרה) מבין את המשמעות של המספרים (תוספת של 14 חולים בת"א לעומת ירידה של כ-980 בכל הארץ)?
 
אתה מעוות את הנתונים

ה-580 זה מספר הנדבקים סך הכל, לא מספר החולים הפעילים. בכתבה שאתה עצמך הבאת יש 108 חולים בפועל בתל אביב, כלומר יש 14 נדבקים חדשים, אבל יש יותר מחלימים. לכן ההשוואה שאתה עושה בין תל אביב לכלל המדינה זה כמו להשוות תפוחים למלפפונים. הטעיות כאלה עליי לא עובדות. וזה שבתל אביב יש סך הכל מתחילת המגיפה פחות מ-600 נדבקים זה מעיד לטובת תל אביב והתל אביבים ולא כפי שאתה כל כך משתוקק להראות.
 
580 זה סך הכל הנדבקים

בכתבה שאתה עצמך הבאת מספר החולים בפועל בתל אביב היה כתוב במפורש: 108. כלומר העליה מ-566 ל-580 זו העליה במספר הנדבקים הכולל בתל אביב ולא מספר החולים כיום בתל אביב. אתה יודע איך אתה יכול להשתכנע שאני צודק? קח את המספרים המופיעים בגרף הזה בירושלים ובבני ברק. ביחד - 6,619. בכל מדינת ישראל אין כיום מספר כזה של חולים. מספר החולים מעט יותר מ-2,000. אתה גם יכול לעשות Play לגרף ולראות שלאורך הזמן המספרים בו רק עולים. מספר החולים בפועל לא עולה מונוטונית, בשבועות האחרונים הוא אף במגמת ירידה עקבית. מספר הנדבקים לעומת זאת לא יכול לרדת לאורך זמן. כבר כתבתי לך - עלי הטעיות כאלה לא עובדות. לקרוא נתונים ולהבין אותם אני יודע.
 
הקריטריון שנקבע הוא 100 חולים ביום שלא במוקדי התפרצות

64 זה עדיין רחוק מ-100 ומספר החולים בפועל בינתיים ממשיך לרדת, כלומר מספר המחלימים ביום גבוה ממספר הנדבקים ביום. הקורונה כאן וברור שיהיו חולים חדשים מדי יום. אפשר גם להניח שהמספרים יגדלו עוד יותר כאשר יחזרו באופן משמעותי הטיסות לחו"ל ומחו"ל. אין מה לעשות, צריך לחיות עם הקורונה. אי אפשר להפסיק את החיים לחודשים ארוכים. זו המציאות.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
זו רק ההתחלה

בנוסף, היחס בין המתים למחלימים בינינו לעולם כבר מתקרב ל-7 כאשר בסגר היה מעל ל-9.5. &nbsp אגב, כבר מזמן לא היה לנו 3 מתים ביום אחד ומקווה שזה לא פתיחת סוהר ...
 
נתוני חולים פעילים בישובים נכון להיום:

[URL]https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5738084,00.html[/URL] " לפי נתוני המטה לביטחון לאומי, בירושלים נמצאים 349 חולי קורונה פעילים, בבני ברק 264, בתל אביב 106, בבית שמש 73, בחורה 71, בבת ים 50, בבאר שבע 43, בפתח תקווה 40, ברמת גן 40, במודיעין עילית 39, בראשון לציון 39, באשקלון 36, באשדוד 34, ברעננה 32, בביתר עילית 31 ובחיפה 30. " תל אביב - היום 106, אתמול 108 לדאבונם של מייחלי ההתפרצות ב0מול התל אביבי...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
75 חולים חדשים ביומיים וחצי, 3 מורות נדבקו בירושלים

מספרי הנדבקים בקורונה ממשיכים לטפס, גובר החשש להתפרצות בתיכון גימנסיה ירושלים: מנתוני משרד הבריאות עולה כי מאז יום שני בערב ועד הבוקר (ה') אובחנו בישראל 75 חולי קורונה חדשים. מספר הנדבקים עומד הבוקר על 16,809. חלק מהנדבקים החדשים הם תלמידים ומורים בבתי ספר ברחבי הארץ. שלשום, לראשונה זה יותר משבועיים, מספר הנדבקים היומי היה יותר מ-40 איש. מנתוני משרד הבריאות הבוקר עולה כי 38 חולי קורונה מונשמים היום בבתי החולים, לעומת 29 ביום שני. בסך הכול בישראל יש 1,926 חולי קורונה פעילים, לעומת 2,146 ביום שני האחרון. כמו כן, מאז יום שני לא נפטר אף חולה. מספר הנפטרים בישראל עומד על 281 כשאחוז התמותה הוא 1.67% - כלומר נפטר 1 מתוך 60 ישראלים שחלו בקורונה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לאחר 4 ימים בלבד (נכון לתאריך 29.5)-

אם לפני כ-4 ימים הייתה עליה של 14 חולים בת"א בשבוע, כעת כבר יש עליה של 20 חולים ב-4 ימים בלבד שזה בקירוב חצי שבוע ובסה"כ 600 חולים בת"א, קרי עליה של 200% (הגעתי לזה ע"י נירמול לשבוע, למרות שזה לא ליניארי כפי שרואים וכך יוצא שמס' החולים גבוה פי 3 ממה שהיה שבוע שעבר וכנראה גדול בהרבה מפי 3, כי השינוי הוא לא ליניארי), לא מדאיג אותך?
 
20 חולים ב-4 ימים? לא, לא מדאיג אותי

לא מדאיג אותי שבעיר של כ-450 אלף תושבים יש בממוצע 5 חולים חדשים ביום. מי שחשב שלא יהיו חולים חדשים שגה באשליות. אגב, בישיבה אחת בקרית יערים גילו 8 חולים, לא מדאיג אותך?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ועוד 3 ימים וכבר קפץ ל-727, קרי תוספת של 80

, כל שלושה ימים הכפלה של תוספת מס' החולים, ממש כמו בתחילת המגפה, טור גיאומטרי. (מעודכן ל-7.6)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מס' החולים בת"א קפץ ל-984 מעודכן להיום

עבר רק 6 ימים מהעדכון הקודם ונוספו 188 חולים בדיוק כפי שציינתי בתגובות קודמות על הטור ההנדסי של ההפרשים
אני שונא להיות צודק במקרים כאלו.
 
הקורונה מתפשטת בירושלים, האם אתה מודאג?

הקורונה מתפשטת בירושלים: מקרי הדבקה נוספים התגלו בחמישה בתי ספר בעיר " גובר החשש מגל קורונה שני • בתיכון הרטמן, שבו נכנסו לבידוד 180 תלמידים, התגלו מורה ותלמיד נוסף כנשאים • חולי קורונה התגלו גם בבתי הספר לאומנויות ובביה"ס זלמן ארן בעיר • ב"ש: 190 תלמידים ומורים מתיכון בעיר נכנסו לבידוד, בשל חשד שנחשפו לחולת קורונה כשברקע החשש מגל שני, נגיף הקרונה ממשיך להתפשט במוסדות החינוך ברחבי הארץ, ובעיקר בירושלים. לאחר שאמש נשלחו לבידוד 180 תלמידים ו-15 אנשי צוות מתיכון הרטמן בעיר לאחר שהתגלה כי אחד המורים שנדבקו בגימנסיה העברית מלמד גם שם, נמצאו הבוקר (ראשון) תלמיד ומורה בתיכון שנדבקו בנגיף. בית הספר נסגר זמנית ועבר ללמידה מקוונת מרחוק. בתוך כך, בבית הספר המסורתי בעיר דיווחו על תלמידת כתה ח' שנדבקה בנגיף, בבית הספר לאומנויות נמצאה תלמידת שכבת י"א כחיובית לנגיף. גם הבוקר נבדקו עשרות אנשי צוות הגימנסיה העברית ירושלים במתחם ״היבדק וסע״ בהדסה עין כרם. לאור ההתפרצות בגימנסיה נפתח הבוקר האתר בהדסה בו ניתן לדגום בנסיעה מאות נבדקים. בתיאום עם העירייה, מחלקת החינוך והנהלת בית הספר, זומנו הבוקר להדסה עין כרם, צוות מורי הגימנסיה העברית לבדיקות מטוש מהירות לגילוי וירוס הקורונה, וכעת ממתינים שם לתשובות. " מעניין... בכתבה על חשש מגל שני, תל אביב ה0מולנית הזו לא מוזכרת אפילו פעם אחת... ירושלים, באר שבע, חולון, בת ים... ה0מולנים הללו....חסרי אחריות נוראיים שיביאו לגל שני...
 
לגבי הנתונים ב YNET - הנתונים שמופיעים בעמוד הראשי ובחלק

העליון של דף הקורונה הם הנתונים המעודכנים ביותר והם נכונים להיום. העדכון של הגרפים איטי יותר. לכן כתבתי לך להשוות את הנתונים ב YNET לנתונים באתר משרד הבריאות, שבו כתובים בדיוק תאריך ושעת העדכון.
 
למעלה