התפרצות הנגיף חוזרת תודות להסרת הסגר של "הגאון מבלפור"

דיברגנט חדש

Well-known member
כתבה עדכנית -

משרד הבריאות עדכן הערב (יום שני) כי ביממה האחרונה אובחנו 17 חולי קורונה נוספים - ובכך עלה מספר החולים בישראל ל-16,734. מגמת הירידה במספר החולים בפועל נמשכת, והערב נרשם ציון דרך נוסף - כשמספר המונשמים ירד מתחת ל-30. בשלושת הימים האחרונים אובחנו תשעה חולים חדשים בירושלים, חמישה בתל אביב, ארבעה בבית שמש ושניים באשדוד. בערערה שבנגב, בביתר עילית, במודיעין עילית, בכפר סבא ובאיכסל התגלה חולה אחד בכל יישוב מאז שבת. הערים שיש בהן הכי הרבה חולי קורונה פעילים, נכון לאתמול: ירושלים 471, בני ברק 365, תל אביב 108, בית שמש 85, חורה 80, בת ים 52, מודיעין עילית 48, באר שבע 47, פתח תקווה 46, ראשון לציון 42, אשדוד 40, אשקלון 40, רמת גן 39.
 

סטילהוק

New member
דגנרט היית ודגנרט תישאר עד יומך האחרון עלי אדמות

ואת זה לא ישנו שום נגיף קטלני ושום פנדמיה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
פגעתי בך בנקודה רגישה, טיביסט מצוי ולא רצוי?

אתה מנצא כאן בפורום של ליכודניקים ולא בפורום של מוגבלים שיכלית מהפלח שלך, שיאמינו לשקריך ולא יבדקו אותם.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אני מכיל אותך ומותר לך לכתוב מה שאתה רוצה

חונכתי לא לצחוק על מוגבלים שיכלית.
 

סטילהוק

New member
איך אמר חנוך בשירו הידוע? הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם

ומי שחושב אפילו לרגע שהצלחנו לשטח את העקומה פשוט ישן בעמידה ולא חי בעולם המציאות. כי כבר הקיץ העקומה תרקיע לשחקים וכבר בחורף ואולי אפילו כבר בסתיו הקרוב יפרוץ הגל השני שיהיה הרבה יותר קשה וקטלני אפילו מהגל הראשון, כמו שכבר ניתן לראות שקורה גם בקוריאה וגם בסין ואפילו בעיר ווהאן עצמה. תראה מה קורה בארה"ב שלא השכילה לסגור בזמן ומיהרה לפתוח מחדש, אוטוטו כמות המתים שם שכבר שברה שיא עולמי חדש ושנכון לכרגע עומדת כבר על 96,363 מתים מתקרבת בצעדי ענק ל 100,000 ואולי אפילו תעבור את הכמות הבלתי נתפסת הזאת של מתים עד סוף מאי. וזה בתוך חודשיים בלבד. שלא לדבר על כמה מתים מקורונה יהיו שם בתוך שנה, ובעיקר כשבאמצע מחכה עוד חורף שלם... אנשים אולי שכחו שיש נגיף קטלני שגרם לפנדמיה עולמית, אך מה לעשות שהנגיף הקטלני לא שכח שעדיין יש עוד אנשים.
 
אתה יכול לסגור את עצמך היכן שאתה רוצה גם לעשר שנים

אף אחד לא מכריח אותך לצאת ולהסתובב. אי אפשר להחזיק אנשים בכוח במעצרי בית חודשים ארוכים. אם וכאשר יהיה צורך ההנחיות יוחמרו. כפי שאמר שר הבריאות "עת לפתוח". לא מפסיקים לחיות בגלל חששות ממה שיקרה בחורף הבא.
 

צורי80

New member
עם חוסר יושרה קשה להתמודד

מנהיגך האשים את נתניהו על כך שהוא עשה את הסגר, ונתניהו לא ויתר ובכך הציל רבים מישראל ואת הכלכלה בפרט. חוסר היושרה לא להוריד בפניו את הכובע בהקשר הזה לפחות, משמיט את צורך להתייחס ברצינות לטענות שיש לך נגד התנהלותו בקורונה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בניגוד לאזהרות קודמות ה-CDC קובע: נגיף הקורונה אינו

מדביק בקלות דרך משטחים
 

סטילהוק

New member
נראה שאתה קורא רק כותרות ולא טורח לקרוא גם את גוף המאמר

כיאה לביביסט. כי אם היית קורא את המאמר הזה עד הסוף היית מגלה ש... "המרכז לבקרת מחלות לא הסביר מדוע שינה את גישתו בנוגע לפוטנציאל ההדבקה ממשטחים, אולם דוברת המרכז ציינה כי השינויים נעשו בעקבות קריאה בספרות הרפואית. עם זאת, מסקירות בספרות הרפואית נמצאו ממצאים סותרים. באחד הדיווחים, נמצא כי ניתן לאתר את נגיף הקורונה עד שלוש שעות מאוחר יותר באוויר, עד ארבע שעות על נחושת, עד 24 שעות על קרטון ועד שלושה ימים על פלסטיק ופלדת אל חלד. תוצאות דומות התקבלו מבדיקות שנעשו על נגיף הקורונה שגרם להתפרצות ה-SARS בשנת 2003. גם ה-CDC עצמו נוהג לפרסם מעת לעת אזהרות באשר לפוטנציאל ההדבקה ממשטחים. רק השבוע, פרסם המרכז לבקרת מחלות באתר האינטרנט שלו, דרכים לחיטוי משטחים ציבוריים, ובהם אף משאבות דלק. משרד הבריאות הורה על משנה זהירות במגע עם משטחים ציבוריים, כבר בשלבים מוקדמים של מגפת הקורונה. בין היתר הורה המשרד על חיטוי ידיות, כפתורים, מעקים ומשטחים נוספים הבאים במגע ציבור, בקניונים חנויות ומכוני כושר." כך שלהבא לפחות תקרא את המאמרים שאתה מביא קישור אליהם עד הסוף בכדי שלא תצא שוב דביל מושלם.
 
לא צריך להיות מומחה גדול כדי להבין למה מגע קל עם משטחים

מדביק הרבה פחות, אם בכלל, ממגע קרוב עם אנשים אחרים. בהנחה שאף אדם נורמלי לא מלקק משטחים ולא נוהג להריח מקרוב משטחים, נגיף שמדביק דרך הפה, האף או העיניים ובאמצעות מערכת הנשימה, לא מדביק בקלות ובמהירות במגע של אצבע עם המשטח, בהנחה שלא מכניסים את האצבע לתוך האף או הפה. לכן מדגישים את חשיבות ההגיינה, רחיצת ידיים, חיטוי ידיים אם לא ניתן לרחוץ אותם עם מים וסבון. חיטוי משטחים נחוץ בעיקר במשטחים שמשמשים אנשים לזמן אורך יחסית. חיטוי משטחים שהמגע בהם מקרי זה אמצעי זהירות נוסף. אבל מי שלא פרנואיד ברמה גבוהה לא צריך לחשוש שאם נגע בלחצן של מעלית או בידית של דלת מייד הוא יחלה בקורונה. אם אתה רוצה להיות מאוד זהיר, אל תגע עם היד ישירות אלא עם טישו או שתחבוש כפפות ותזרוק אותן אחרי הנגיעה במשטחים. פחד וחשש אינם אמצעים יעילים להתמודדות עם הקורונה. שכל ישר וזהירות הרבה יותר יעילים.
 

סטילהוק

New member
משטחים זה לא רק לחצן של מעלית או ידית של דלת,זה כל דבר

למשל אם תלך לסופר ותיגע במוצר שחולה קורונה נגע בו עם ידיו הנגועות רוב הסיכויים שתידבק.ואם הוא גם התעטש עליו או אפילו סתם פלט רוק על אחת כמה וכמה. אז נכון שכפפות ומסכה יכולים להפחית את ההדבקה בנגיף בסופר עצמו, אך מה לגבי מוצר נגוע שלקחת הביתה ואתה משתמש בו כמעט כל יום? האם כל פעם שתוציא את אותו מוצר מהארון או המקרר תלבש כפפות? ומה לגבי פתיחת המוצר והימנעות מכך שהנגיף שעל עטיפת המוצר יבוא במגע ישיר עם המזון שאתה מכניס לפיך? או נגיף שנמצא על בקבוק יבוא במגע ישיר עם הנוזל שנמצא בתוכו ושאתה שותה ממנו? על זה חשבת?
 
אז אני מבין שאתה לא קונה מזון וגווע ברעב...

וגם לא שותה מים, כי הנגיף מגיע מהכנרת ישר לברזים שלנו. מצטער, רמת הפרנויה הזו לא מדברת אליי. לגבי המזון עצמו כבר נאמר במפורש שאין שום עדות שהנגיף עובר במזון. ולגבי נגיעה באריזות - תרחץ ידיים אחרי כל נגיעה. יש אנשים שכשמקבלים משלוח מסופר מכניסים אותו ישר למים רותחים. לי זה נראה מופרז מאוד, אבל אתה יכול לעשות גם את זה. אתה יכול גם לחטא כל אריזת מזון. כל אחד יכול לנקוט ברמת הזהירות שנראית לו.
 

סטילהוק

New member
זה בדיוק מה שאני עושה מחטא כל אריזת מזון ומעביר לכלים נקיים

כלי אחסון מזון ובקבוקים נקיים לא רק שמונעים הידבקות, אלא בנוסף גם חוסכים המון זמן ודאגה על רחיצת ידיים בכל פעם שאתה לוקח משהו לאכול ולשתות, ועל מחשבות האם צריך לרחוץ או לא צריך לרחוץ ידיים אחרי שנגעת בכלי אחסון שהבאת או הגיעו במשלוח מהסופר. זה הפיתרון האידיאלי לאי הידבקות וחיסכון בזמן בעת ובעונה אחת.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הבנת הנקרא שלך לקויה כתמיד ואתה לא מבין את אשר אתה קורא

"המרכז לבקרת מחלות לא הסביר מדוע שינה את גישתו בנוגע לפוטנציאל ההדבקה ממשטחים, אולם דוברת המרכז ציינה כי השינויים נעשו בעקבות קריאה בספרות הרפואית &nbsp אגב, אתה כ"כ
שאפילו לא מבין שכתבה היא לא מאמר ובטח שלא מאמר מדעי וכמו שאומרים הג'וק רוצה ללמד ...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אני יודע שאנאלפבית כמוך לא יודע אנגלית אך בכל זאת אצרף למען

שאר הגולשים ואצטט: Coronavirus Does Not Spread Easily on Surfaces, C.D.C. Says If you’re worried about wiping down grocery bags or disinfecting mailed packages, this C.D.C. guidance might bring some relief. It’s not new information; the agency has been saying this for months.
 

סטילהוק

New member
חחח.... ביביסט אומר לי שאני לא יודע אנגלית, בדיחה טובה


למה נתניהו נואם גם בעברית בכל נאום שלו באנגלית? בגלל שהוא יודע שיש לו עדר שפוט של ביביסטים שרובם לא יודעים אנגלית כי לא סיימו אפילו בית ספר יסודי.
 
למעלה