התפתחות ההילה והראייה האנרגטית של מטפל או אדם

התפתחות ההילה והראייה האנרגטית של מטפל או אדם

כשהתחלתי לעסוק בהילינג, היתה לי הילה ירקרקה צהובה, בגודל סטנדרטי. הרגע, אחרי מפגש של קורס ראיית הילות כאן אצלינו, ובכלל לאורך השנים, העבודה האנרגטית, וההתמסרות שאני למדה אותה ומתרגלת אותה ללא הפסק, הילה השתנתה מאוד. היא גדלה מאוד הפכה תכלכלה וקל לראות אותה במיוחד אחרי התכווננות מדיטטיבית, הילינג, או עבודה רוחנית השינוי בהילה מורגש, גם בקירבה לגרעין האנרגטי הקיומי, ובתחושות הפיסיות. איך ההילה שלכם? השתנתה לאחרונה? איך ההילות של מטופלים שלכם?
 

ינוקא1

New member
הראיה לא חזקה אצלי

או שאולי אני קצת מפחד לראות , אבל אני מרגיש את ההילה היטב. ההרגשה היא בעיקר של "הפרשי לחצים" באיזורים מסוימים. מידי פעם אני מרגיש צורך לעשות לה ניקוי אנרגטי וזה כמו מקלחת. אם אני לא עושה את זה , אני מרגיש ג'יפה. בביצוע של תרגילים אנרגטיים שונים , אני מרגיש בבירור שינויים בלחץ במקומות מסוימים בהילה. כנ"ל בשהיה בשמש , ליד עצים ושיחים וכדומה. כנ"ל בשהיה ליד אנשים אחרים. לפעמים אני מרגיש דברים שעוברים מהם אלי וההיפך , לפעמים אני מרגיש את החסימות אצלם. (אגב , וזה מטריד כמעט כמו גירוד !
) מה שכן ברור לי שהיא גדולה ונקייה הרבה יותר מאשר בעבר. אם אני צריך להמר על צבעים אז זה תכלת וירקרק.
 

Lagrangian

New member
איך את יכולה להכליל אחרי

התבוננות אחת? (או שבע במשך יומיים?)
 
אני חושבת שאי אפשר..

נדמה לי, עד כמה שאני מצליחה להבין את ההילה, ששינויים על פני כזו תקופת זמן מלמדים על הבדלים זמניים, במצב הרוח או במצב הבריאותי, למשל. דברים שמשתנים. אבל האמת היא שניראה לי שאצל כל אדם והילה זה אחרת. הבנתי בנוגע לקריאת ההילה היא, שיש שינויים שמתרחשים לאט ופחות נוטים להשתנות, אולי הצבע הבסיסי של ההילה, ויש שינויים (למשל בגבול של ההילה, בצבעים מקומיים), שממש בכל רגע יכולים להתגלות ולהיעלם. וכמו בכל דבר בתחום, החוקים נזילים, במידה סבירה... וצריך להפעיל אינטואיציה בשביל לפרש את מה שרואים... לא?..
 

Lagrangian

New member
האמת שאף פעם לא

הסתכלתי על מישהו לאורך זמן.. הייתה לי פעם מראה מול המיטה והייתי מסתכל על ההילה שלי.. היו בה נטיות לאותו צבע אבל הייתה בה גם תנועה של צבעים אחרים, אבל עכשיו זה בטח שונה..
 

Lagrangian

New member
וגם

חזרתי עם כ"כ הרבה משימות רוחניות שאני לא בטוח שזה בדיוק בראש מעייני :)
 

Lagrangian

New member
רק אתם קוראים את זה..

וכל שאר העולם (או לפחות מי שיודע עברית או להשתמש ב google translate..)..
 
אוח, google translate...

זה כמו לפתוח בקלפים. לחשוב מחוץ לקופסה... רפואה אלטרנטיבית, מויקיפדיה מתורגם - שיטות רפואה אלטרנטיבית מגוונים יסודות שלהם ומתודולוגיות. שיטות עשויים לכלול או את עצמם על בסיס הרפואה המסורתית , ידע עממית , אמונות רוחניות, או גישות הגה החדש לריפוי. הרעיון מובן. צריך להמציא משחק חדש - איזה משפט עושה הכי הרבה הגיון בעברית ונשמע הכי מצחיק בגוגל טרנסלייט.
 

Commoner

New member
עד לאיזה מרחק מן הגוף משתרעת ההילה ?

האם היא עוטה את כל הגוף, או שמא רק את הראש ?
 
למעלה