התראה לפני סגירה, וגם הנטוריסטים ברשת - לאן?

קוואנט

New member
התראה לפני סגירה, וגם הנטוריסטים ברשת - לאן?

בימים האחרונים קיבלתי פנייה לא משמחת במיוחד מהנהלת תפוז, על כך שהפורום שלנו מאוד לא פעיל, והם ייאלצו לסגור אותו. כמובן שיש תחליף לא רע בדמות הקומונות של תפוז, אבל נראה לי שהעניין הזה שווה דיון יותר רחב מזה: זה לא סוד שהקהילה הנטוריסטית הישראלית ממעטת לכתוב בפורומים בתפוז ובהייד פארק. אם יש 20 הודעות בשבוע בכל הפורומים גם יחד, זו הפתעה גדולה. אם הקהילה הקבועה כוללת בין 500 ל-1000 איש, עם עוד כמה אלפי מתעניינים לא קבועים, הרי לא ייתכן שהכתיבה דלה כל כך. מה לדעתכן/ם הסיבות לדלות הקשקשת ברשת של הנודיסטים? הרי למפגשים מגיעים במצטבר מאות אנשים, אז מדוע אין כמה עשרות כותבים לפחות בפורומים? האם אין מה להגיד? האם חסרה איזו דמות מובילה? האם בכלל ממעטים לדבר מטעמי דיסקרטיות של התחביב העירום? בתקווה שזה לא יהיה השרשור האחרון לפני שעוברים דירה לקומונה - מה דעתכן/ם בעניין?
 
לדעתי

ההנאה של הנטוריסטים היא במפגשים עצמם ולא בלהחליף על הנושא מסרים כתובים בפורום. יהיה חבל לי אם הפורום ייסגר - אני יודע שהוא לא מאוד פעיל אבל תנסה להסביר להנהלת הפורומים שלא בכל נושא יש דיונים תוססים ובתכיפות גבוהה. אנחנו נכנסים לכאן מידי פעם כדי להתעדכן ואולי להחליף דעות על נושא מסויים. טוב שהפורום קיים! אני לא חושב שזה עניין של דיסקרטיות, הרי בפורום אפשר להישאר אנונימי - אבל פשוט זה לא נושא שיש המון מה לכתוב עליו. עדיין זה טוב שהפלטפורמה קיימת כדי לומר דברים מסויימים ולהתעדכן כשיש משהו חדש. אגב, מה בדיוק ההבדל בין פורום לקומונה?
 

קוואנט

New member
ההבדל בין פורום לקומונה...

שקומונה כל אחד יכול לפתוח וללא תנאים מיוחדים, פורום - רק באישור הנהלת הפורומים ותוך עמידה בתנאים מסויימים (כמו לדוגמה, פעילות מינימלית
).
 

tamirzak1

New member
דבר ראשון לא ידעתי על "מינימום ההודעות" של תפ

תפוז. מעניין יהיה לברר איתם האם מה שמעניין אותם זה כניסות לפורום או כתיבה בפורום.... אם הבעיה היא בכתיבה ,אז כפי שאמרת גם בשאר הפורומים הכתיבה מועטה וגם זה תחת מכבש לחצים גדול. לא יודע למה לא כותבים. לדעתי סתם עצלנות. לא קשור לדיסקרטיות ,רובם במילא לא בשמם האמיתי... אם הבעיה היא בכניסות לשם צפיה ,זה כבר סיפור אחר. ייתכן שהפורום לא נותן במה מספיק טובה כדי שמציצנים ייכנסו לכאן (עירום. והרבה.....שכאן לא קיים). לדעתי תמונות מאתרים נודיסטים יעשו את העבודה (אבל אז תפוז יעבירו את הפורום ל- x rated ). מאחר שלנו ,הנודיסטים , אין הרבה מה לחדש ממפגש למפגש (כי סך הכל המפגשים די דומים) ,הפורום נועד בעיקר לוותיקים כדי לקבל אינפומציה שגם נשלחת בדיוור ישיר לכולנו , ולחדשים שמתעניינים בנושא וכאן קשה למצוא את כל התשובות (כגון מקומות המפגש שלא מפורסמים בפורומים). ייתכן שבכלל אין בציבור כזו התעניינות בעירום משותף (לא משנה איפה ,אף פעם לא היו יותר מכמה מאות נציגים...). והעיקר , שיהיה בהצלחה.
 

dafna2th

New member
חבל

לי נירה כמו מהלך מתוכנן של אלה ש"אוהבים אותך".
 

קוואנט

New member
ממש לא...

אני מספיק שנים בפורומים כדי לדעת מתי תפוז
פונים ברצינות. אין לזה שום קשר לפוליטיקה הפנים-נודיסטית
 

eden1073

New member
זה בעיקר כי פעילות נטוריסטית בארץ היא משעממת.

כמה כבר אפשר לשבת ליד הבריכה ולדבר. אין הפעלות. סדנאות. אין ספורט. אם אתה מגיע עם בת זוג שלא נטוריסטית ישר מעירים לה למה היא לבושה. אם היה שוני בין המפגשים היה על מה לדבר. למה על פשוט כותבים הרבה כי יש על מה לכתוב. כאן "זקני השבט" הנטוריסטי מאוד דואגים שפעילות לא תחרוג מנטוריזם שעליהם הם דוגלים. קרי לשבת על שפת הבריכה. לכן גם אני לא מגיע למפגשים האלה. כי משעמם שם. ולכן גם אין מה לכתוב כאן. זאת הפואנטה ולא משהו אחר. אם פעם יעשו מפגשים באיזה מועדון יבואו יותר אנשים. אם יהיו סדנאות, ספורט, הפעלות יהיו נושאים לכתוב עליהם. איך קטלו אז מפגש במסעדה כי זה לא נטוריסטי. אפשר לחשוב שקיבלו תורת נטוריזם בסיני ששם כתוב בדיוק מה נטוריזם ומה לא. טוב אני לא בא בטענות לאף אחד. חג חירות שמח!
 

israeli massage

New member
יש הרבה במה שאתה אומר ...תקרא ....

תקרא את מה שכתבתי למעלה בתשובה אם יש רעיונות נוספים. גם אני לא הגעתי למפגשים עד היום אני תושב חוזר לפני 3 שנים מארה"ב ושם ראיתי צורות שונות של נודיזם. פה יש טעם לגוון קצת ואני מוצא שאם מנהלי \ וותיקי השבט לא מוצאים דרכים לגוון אז עלינו לבוא ולדחוף מבפנים, ולא להיות באופוזיציה . גם אני חשבתי על מפגשים במועדונים בערים שונות בכדי לתת גם אפשרות יותר נגישה למתגוררים מחוץ למדינת תל-אביב. (אני תל אביבי). יש לי עוד המון רעיונות שראיתי בארה"ב שאפשר לישם כאן, אבל צריך תעוזה, רצון ואנשים שישתפו פעולה - כמוך ! חג שמח
 
למעלה