התשובה של ד"ר מוטי דרור למכתב
תלמידים יקרים, איני מבין את מפלס החששות. בדקתי חלק משמעותי של המבחנים ולא נתקלתי בסימנים המעידים על קשיים עד עתה. למרות הכשל הטכני, הבחינה היתה קלה לטעמי ועסקה במהות החומר ללא התחכמויות. מה תעשו כשתערכו ניסוי בחיה לבדכם? תגידו שלמדם למבחן אמריקאי?? תמיד יש מי שנועץ את הסיבה לחוסר ידע בנסיבה כזו או אחרת. האם צריך לקבל מצב בו תלמיד בוגר קורס לא יכול להציע דרכים למזעור מספר בעלי החיים במעבדה? התשובה היא לא! יתכן כי ש מי ששינן רק תשובות לשאלות משנים עברו ללא נסיון להבין את מהות החומר וכעת טוען לפגיעה בו? האם לשם זה באים לאוניברסיטה? המתקפה לה הייתי נתון והסגנון בו ניסו אחדים מכם לדבר עמי ראויים לגינוי ולא רק בשל היותי מורה עבורכם, אם כי גם לכן. ולמרות הכל מסתמנת מגמה של ציונים גבוהים. קבלו ציוניכם בדין ולא בחסד. בברכה, מוטי דרור.
תלמידים יקרים, איני מבין את מפלס החששות. בדקתי חלק משמעותי של המבחנים ולא נתקלתי בסימנים המעידים על קשיים עד עתה. למרות הכשל הטכני, הבחינה היתה קלה לטעמי ועסקה במהות החומר ללא התחכמויות. מה תעשו כשתערכו ניסוי בחיה לבדכם? תגידו שלמדם למבחן אמריקאי?? תמיד יש מי שנועץ את הסיבה לחוסר ידע בנסיבה כזו או אחרת. האם צריך לקבל מצב בו תלמיד בוגר קורס לא יכול להציע דרכים למזעור מספר בעלי החיים במעבדה? התשובה היא לא! יתכן כי ש מי ששינן רק תשובות לשאלות משנים עברו ללא נסיון להבין את מהות החומר וכעת טוען לפגיעה בו? האם לשם זה באים לאוניברסיטה? המתקפה לה הייתי נתון והסגנון בו ניסו אחדים מכם לדבר עמי ראויים לגינוי ולא רק בשל היותי מורה עבורכם, אם כי גם לכן. ולמרות הכל מסתמנת מגמה של ציונים גבוהים. קבלו ציוניכם בדין ולא בחסד. בברכה, מוטי דרור.