ה"הופעה" של רוטס מנובה-אכזבות ולקחים!

galpl

New member
ה"הופעה" של רוטס מנובה-אכזבות ולקחים!

ובכן, חברי ואני שינסנו מותניים ופתחנו ארנקים עבור ההופעה של Roots Manuva בארץ הקודש. הרי לא יתכן שאושיה כמוהו תגיע ואנחנו לא נהיה לחזות בפלא, הרי אנחנו חובבי נינג'ה טיון וביג דאדא לא מהיום. ובכן, כרגיל בארצנו הכל החלה באיחור היסטרי. מופע החימום של "כהן ומושון" התחיל רק לקראת 1 בלילה ולמרות שהיו חביבים מאוד, הם כל הזמן בנו "הייפ" לזה שרוטס עומד להופיע. בסביבות 1:20 עלה MK שהתגלה כלבנבן עצבני ולא מוכשר יותר מדי ששם קטעי היפ-הופ בנאליים והיה סתם טרחן. רק בערך ברבע לשתיים ירד ממרומי הבלקונה המנובה בכבודו ועצמו ונראה מסטול מהתחת. חוץ מזה שהוא כל הזמן צעק "תל-אביב" לא ממש הבנו מה הוא רצה כי יש לו מבטא בלתי ניתן להבנה בד"כ, אבל הבעיה הוחמרה כי: 2. הוא "בלע" (או שכח) כל מילה שניה. 3. הסאונד היה איום ונורא ומתחת לכל ביקורת. בכל זאת התעקשנו שזה לא יקלקל לנו את המצב רוח וקפצנו מעלה מטה עם הביטים. אך אבוי לאכזבה - אדון מנובה ירד מהבמה כבר ב 2:15 שלא על מנת לחזור!!! אמנם, על הפוסטרים של המועדון נכתב אמנם "MK feat Roots Manuva", אבל יחסי הציבור פמפמו את ההופעה בכל מקום אפשרי כהופעה של רוטס עצמו. מעבר לכך - הם גם דאגו לקחת מחיר של הופעה כזו, מחיר מופקע ושערוריתי שלא הייתי מסכים לשלם מראש אם הייתי יודע שזה המצב. לסיכום, מאורע מביש שיגרום לי לשקול ללכת שוב להופעות בקומפורט ודומיהם. נ.ב. הדיווח הזה מתייחס להופעה שהייתה בשבת ולא בשישי, אם כי להבנתי המחדלים היו זהים.
 
לגבי יום שישי

אני לא כל כך התעצבנתי כמוך, אבל גם אני התאכזבתי. בשעה 1:30 רוטס מאנובה עלה לבמה ביחד עם MK ופתח מייד ב-"טרו סקול" מהאלבום האחרון של קולדקאט. דווקא ביצוע סביר. אני דווקא אהבתי את התיקלוט של MK. אין לי בעיה שמתקלטים מיינסטרים היפ הופ, כל עוד עושים את זה בטוב טעם. זה הזכיר לי קצת סטים של ה-Scratch Perverts. מה שכן, רוטס לגמרי איכזב. הופעה ממש קצרה ולא מפוקסת. אבל אישית דווקא כן היה לי ערב מהנה, האווירה היתה סבבה סך הכול. שורה תחתונה: ערב חביב, אבל לא מצדיק את המחיר. בכל מקרה, לא הייתי מספיד את הקומפורט, יצא לי לראות שם הופעה אדירה אחת של "התפוחים" בעבר וחשוב מזה, הסט ש-"קיד קואלה" נתן שם היה פשוט אגדי.
 

galpl

New member
חיכיתי לשמוע את דעתך בעניין-

התעצבנתי בעיקר מ"חוסר האמת בפרסום" - ממש קומבינה ישראלית טיפוסית... בכל מקרה, במהלך ההופעה של רוטי נזכרתי בעיקר בהופעה של TY בדינמו זצוק"ל - זו הייתה הופעה שראית שהאומן נהנה לא פחות מהקהל, בייחוד שהוא רק נתן ונתן , כאשר בסוף הוא גם ירד להשתולל עם הקהל בעוד שה-DJ שלו נשאר על הבמה כדי לתת בראש עד השעות הקטנות של הלילה. לעומת זאת, לי נראה שאדון מנובה הגיע בחצי חשק ונתן את החצי הופעה שלו כלאחר יד. לטעמי -לא היה להופעה את ה-VIBE הנכון, אבל יכול להיות שזה רק אני. לגבי הסט של קואלה הילד - מסכים בהחלט! היה ענק! וגם הוא נתן הופעה מכל הלב.
 
מסכים איתך

זה היה זילזול בקהל, בשביל הראפר #1 בבריטניה (אולי חוץ מהסטריטס) אתה מצפה שירים הופעה הרבה יותר מושקעת.
 
למעלה