ואאייייי

מבולבל......... מהפק``ל....... סתם רוצה דירה יפה ....... עם הרבה חבלי כביסה..... כי לכבס אצלי תחביב ...... שלמדתי בתל -אביב ......
 
טוב נו...

אז אני מת``א וכבסיה אצלי זה ממש לא התחביב... אבל מה קשור לזה הבלבול עליו הצהרת עוד לפני המבול?...
 
יפה יפה ........ אישה קטנה ......... אחוד לך חידה קטנה ....... מי אותו המבולבל ...... פמיניסט או סת ם סוטה ..... שמשיג מה שהוא רוצה !!!!!!
 
ועל זה נאמר:

אין לי שמץ השמץ הוא של מושג שעליו לא נודע לי בכלל למה כוונתך? אולי לי תספר... שלא אשאר נבוכה לעולם ועד...
 
גם .............. לי אין לזה תשובה ......... זאת מציאות או אגדה....... ומה אומר לך ילדה ....... שתהיה לך שנה טובה !!!!!!
 
יפה יפה....

למה לך אין מושג? הרי כשחדים חידה אמורים לדעת את תשובתה! אבל 10 נקודות זכות לך אתן על ששנה טובה אמרת גם כן, וזאת משום שזכרת חביבי שניסן גם הוא ראש חודשי השנה ובתנ``ך ממנו מונים את חודשי השנה! יפה מאודדדדדד!
 
דניייי

למה אתה מתייחס ככה לבחורית דווקא ילדה מתוקה עם קול מתוק והיא באה לטיול סוף נקודה
 
קול של אישה....... הוא די מטעה ......... יש כאלה בטלפון מתוקות אך בחיים הן סתם גסות...... מכשפות שלא נדע ונישמר מחתונה ........ יש כאלה בטלפון קול עבה כמו פטפון...... אך בחיים הןבאמת בונבון......
 
הופה הופה הופה....

מה זה פה... חכמת חיים בשקל?... אולי יש בזה משהו... לגביי: אני לא יודעת:)
 
אין פה ......... שום כוונה אישית........... זה היה מבראשית........ את פמינסטית גאה ....... ואני נכנס למיגננה ....... אך פה המוסר השכל...... אל תפסלו בהתחלה ......... לפי מראה ,דעות קדומות או קול..... ורבותיי זה הכל !!!!!!!!
 
מיגננה?

טוב נו שיהיה... אבל אני אינני פמיניסטית גאה. אני בעד שוויון בין המינים אך לאו דוקא בין גברים ונשים... ואם יש לך משהו להוסיף אז... לך לכיור ועל פרצופך מים תשפריץ כי לי קצת נמאס מנושא החריזה ובוא לי לדבר שוב נורמלית...בבקשה!
 
ילדתי......... את קצת אלימה........ המיגננה התאים לחריזה ....... להשפריץ מים זה רעיון יפה לצהריים........ ומזל שאמרת בבקשה ......... כי להיות מנומס זאת מצווה ....... למרות שגם אני מדי פעם מקלל....... אך לא בפורום המהולל....... קללות אני שומר...... לשכנים שלא נדע...... מצרות ומקנאה !!!!!! ולכם חברי המופלאים....... אאחל דברים טובים !!!!!!
 
מצטער........... אבל אני כל הזמן ב20 פלוס.... גם עכשיו..... את מוזמנת .... כדאי לך.....
 
יעלייייי

אז אל תשני שם ואת באה חסר לך שלא אם לא תבואי איך תראי את הכעור בהתגלמותו?
 
כובע כובע

אף לגובה תשאלי את תומר כמה אני מכוער התגלמות הכעור מכוער יותר מערפת סדאם ובשאר אל אסד
 
למעלה