ואין צדיק אחד בסדום...

אלעד2

New member
ואין צדיק אחד בסדום...

ואותם שנתנו לרוצחים את הנשק ואת ערי המקלט לרוצחים במזיד לא זזו מילימטר מאז פרצה האש ולא קם כמעט צדיק אחד מהם ואמר תנו לי עונש כפרת מה על אשר עוללתי איני זז מפה עד שתאמרו לי כיצד יכופר לי הדם אשר נשפך. וכאז אין צדיק אחד בסדום. נכתב בעצב, לא בכעס.
 

smile2life

New member
interdting

מעניין אותי אם אתה מהסהרוריים האלה שכותבים לעיתון מולדת רב התפוצה או לעיתון הצופה האובייקטיבי.... כי הגיגיך שובים את ליבי
 

אלעד2

New member
אני שמח

באמת כי התגובה שלך מעידה על כך שהדברים שלי באמת כואבים לך. רק השאלה כמה עוד אלמנות ויתומים יתווספו לנו פה במדינה עד שהמיין סטרים בשמאל יתפכח ויתפוס מה הוא עולל (שוליים תמיד יהיו). שאלה של חיים ומוות.
 

smile2life

New member
למה אתם לא יכולים להיות עיניינים

ונצמדים לנושא המאוס הזה
 

אלעד2

New member
לא בדיוק הבנתי את כוונתך

בכל אופן, זה לא נושא מאוס זה נושא כאוב. מעל 700 נרצחים ואלפי פצועים מאז נפל עלינו הסכם השלום. על 13 הרוגים הקימו ועדת חקירה וראשי ממשלה עומדים שם ומתפתלים.
 

smile2life

New member
צריך לשים נקודה באיזה שהוא מקום

ולהתקדם הלאה. כואב ככל שיהיה אבל מה על יותר מאלף חיילי מלחמת לבנון שעליהם לא הוקמה שום ועדת חקירה, מה על עולי הגרדום? מה על כיבוש יריחו? מה על כל ההרוגים שמתו במשך השנים בתאונות הדרכים? מזה לא אכפת לך? אכפת לך רק מאלו שנהרגים בגלל המציאות העגומה בה אנחנו חיים? הכי קל זה למצוא אשמים יותר קשה זה להתחיל לשנות בגלל האחריות שקשורה בדבר. אני שם כאן סוף לשרשור בנושא הזה, ברשותכם ומי שירצה לדון יתי בנושאים כואבים באמת יהללוכם מלאכים, מני
 

רלוונטי

New member
עם הזמן שוכחים..........העבר נראה

פתאום הרבה יותר טוב...עד שבא השמאל ודפק את הכל...רק שלא בדיוק כך הם פני הדברים. אוסלו הינו עוד צעד, אחד מיני רבים בדרך לברור מאליו. חלקם טובים, חלקם פחות, אך הצורך לרצות את הקיצונים בשני המחנות מקשה על קיצורי דרך.
 
למעלה