ובאותו טון , אני מציע את הדרך

nassaf

New member
ובאותו טון , אני מציע את הדרך

הקצת יותר קשה, והיא שהפורום ישמש כלי לשאילת שאלות שלא הבנתם בין היתר כך שמי שהבין יוכל להסביר לכם, אני גם אנסה. לגבי ד"ר יואב המר, תגיע לסוף שנה למבחן הסופי ואז תראה שמה שצריך זה לקרוא ובעיקר להיות נוכח בשיעורים שלו כי הוא מנסה לפשט את החומר.
 

מיקה מ

New member
אביאל!! הגזמת...

מה הורס לך את הבריאות? אם הוא תותח אז הוא תותח וזהו, וזה מה שהוא! חוצמיזה מה נתפסת עכשיו להמר? הרי כמעט כל המרצים מעידים על חברותם בועדת המשמעת המהוללת.... עזוב את המר. תגיד, יש לך את המאמרים לעבודה של משפט וכלכלה? סיימת את חוקה? התחלת את תורת המשפט? תעדכן אותי איפה אתה עומד מבחינת החומר והעבודות.... שיהיה לך (ולכולם) יום מקסים, מיקה.
 

avielss

New member
אלו אלו

התחלתי ?לא אני עדיין מחפש עץ גבוה לתלות אותי עליו
 

מיקה מ

New member
נו...

תגיד איפה אתה בחומר/עבודות? חוקה תוהמ"ש כלכלה (יש לך את שני המאמרים בכלכלה, דרך אגב?) ואת החומר לתוהמ"ש - יש לך? אני כבר סיימתי משהו כמו 70% מחוקה ואני ממש מרוצה! אין לי על מה לעבוד בכלכלה ותוהמ"ש כי אין לי את כל החומר.... יום טוב!
 

ענתי 10

New member
מאמרים בכלכלה יש בספריה

בחדר צילום בחוברות. גם אנגלית וגם בעברית. דרך אגב נראה לי שידחו אל העבודה בכלכלה, כי עוד לא התחלנו את החומר. הוא אמר הרי שאת החומר של שיעור 7 הוא יתחיל רק ביום ראשון הבא, ועבודה היא על שיעורים 7-8. לגבי עבודה בתורת המשפט: יש לכם את חלק ג´ של המקראה? הבנתי שלרוב האנשים אין אותו. אז צריך לצלם את כל החומר. אני ממש לא מבינה למה לא הכניסו כבר את כל החומר שאנחנו צריכים במקראות! בחוקה עוד לא התחלתי את העבודה, אבל קראתי את כל החומר ואני לא כ"כ מבינה מה הקשר בינו לבין העבודה שצריך לכתוב
ולגבי דר´ המר - אני ממש חולה עליו! לדעתי הוא מרצה אחלה!
 

רואי

New member
את חלק ג´ אין לאף אחד -צריך לצלם את

החומר הזה אבל אין שם הרבה
 

nassaf

New member
לא הגיוני שהעבודה שלכם בתורת משפט

על חוקי יסוד לדעתי אכן התבלבלת עם חוקה. חו"י גובר על חוק רגיל - פס"ד מזרחי - כללי שמירת הדינים-פסקת ההגבלה השיפוטית של זמיר - זה חוקה זה לא תורת המשפט...
 
למעלה