ובכן כמה שאלות לגלי המתקשרת עם החוצנים

  • פותח הנושא sy15
  • פורסם בתאריך

sy15

New member
ובכן כמה שאלות לגלי המתקשרת עם החוצנים

איך אתה יכולה להגיד שאלהים הם החוצנים ושהדת זה בעצם לפי שאני הבנתי שיטת שעבוד. יודעת מה תסבירי לי איך יכול להיות בן אדם שנמצא בסכנת חיים עקב מחלה קשה וחוזר בתשובה אז הוא מתרפא מהמחלה? כנראה שיש משהו בקטע של התקרבות לדת. דבר שני נראה לי שחוצנים הם אלה שפתחו את ים סוף לבני ישראל והכו את המצרים במכות וכו'? שתדעי לך שבקבלה רשום בספר הזוהר על יישויות כאלה כמו חוצנים ולכן החוצנים הם מתחתיו של בורא עולם.
 
להגיד שהדת היא שיטת שיעבוד בצורה מכלילה

זו טעות גדולה בעיני. כל אחד מוצא את האלוהים שלו ומה שעושה לו טוב - אשרי!
 

Markup

New member
דת וריפוי

אין שום מתאם סטטיסטי בין הדברים. עם זאת הדת מסייעת לנסוך ביטחון ויציבות על האדם ואלו מביאים להרגשה כללית טובה יותר ולהתחזקות המערכת החיסונית. אין משוואה של "חזרה בתשובה=ריפוי", אבל זה לא סוד שאנשים חסרי יציבות וביטחון בחיים יש להם מערכת חיסונית חלשה יותר. זה בעיקר בגלל הפרשת הורמונים מסויימים שקשורים למצבי סטרס אשר מחלישים את הגוף לאורך זמן..
 
הנה הסבר איש יקר ../images/Emo140.gif

אלוהים הוא הכל..אתה. אני. החוצנים. הבריאה, העננים, הטבע, הפלנטות. היקום האנסופי .. הדת הינה יציר חלק מהחברה שבקשו לשלוט על בני האדם ע"י אמונה בדת. העיקרון הראשוני היה מקסים אבל הלך לאיבוד בדרך. כי ברגע שהדת בקשה לשלוט באנשים = היא הפרה את הכלל האלוהי ה1- "חופש בחירה".... היא קבעה חוקים. כללים. צווים, מנהגים, חגים ומועדים לשמחה וששון...והכל במניע של " אל תחשבו יותר מדי. אנחנו כבר נדאג לסדר לכם את החיים..כראות ענינו.." הם מכתבים ושולטים..כן, הכל ממניע של צבירת כוח ..וכסף...הרי מה זה שמירה כשרות...דרך להשיג משרות וכסף...כי מה יקרה לך אם תאכל חזיר..תמות..? לא ניראה שאנשים שאוכלים חזיר מתים . באמת תחשוב על זה...מה כבר יקרה לך? מה ההבדל בין איראן כיום ליהודים הדתיים כיום? איני רואה שום הבדל. חוקים וצווים. עושיםאת האנשים שפוטים, טקנים ומטומטמים. אדם שאינו חושב ועושה בזכות עצמו= נחשב לפרמיטיבי ומפגר מחשבתית. אלוהים אוהב שבני האדם חושבים ועושים בזכות עצמם - כי אז האדם מביא לידי מציוי את : האלוהות שבו. כאשר מכתיבים לך : מה ללבוש, לאכול, לחגוג, ועוד.....אין מיצוי . אם אתה מאמין באלוהים. אז זה הכל. נקודה. אלוהים לא צריך את כל ההלל והשבח . הטקסים ושאנשים ישתחוו לו - הוא יודע מי הוא , זה בסדר. זה לא תורם בדבר. כמו שאתה לא משתחווה להוריך ואומר להם תודה שהבאתם אותי ...אלא זה מובן ..הם יודעים את זה כבר.
 

אור 173

New member
אז זאת אומרת שאת מאמינה באלוהים(מאמינה בך..)

אבל מתנגדת לתורה שאלוהים(אמ אמ..את) נתן ? האם את אוכלת חזיר?מה יקרה אם לא? את שומרת חגים וכשרות?
 

limmon1

New member
מה שעולה לי בראש זאת השאלה הבאה-

זה שיש בורא לעולם בכך אין ספק כי אם לאדם יש שכל אז ברור שלמה שיצר אותו יש שגל ואף יותר מזה (קטונתי במילים) לא זאת השאלה. השאלה שלי היא כזאת: כיום בעולם אפשר להניח שקיימות עשרות דתות שונות אולי יותר ממאה אפילו וידוע שהדתות הנפוצות הם איסלם,נצרות ,יהדות ועוד כמה. לפי דעתי מנקודת המבט שלי זה שאם בהנחה ויש דת אחת בעולם שהיא נכונה וצודקת צריכה להיות רק אחת כזאת ולא כמה כי כל הדתות סותרות אחת את השנייה ושונות אחת מהשנייה ולכן בהנחה שהדת היהודית היא אכן הדת היחידה שאמיתית ונכונה איך אפשר להוכיח זאת?
 

אור 173

New member
אני חושב,

שמשאלה דתית,כל יהודי(וגם אני) יגיד שהיהדות,התורה שלנו, הכי נכונה.וכך כל אדם יגיד שהדת שלו "שולטת"
 

pistolp

New member
יש ספק גדול מאוד לגבי קיום אלוהים

אף אחד לא יצר את האדם. האדם הוא תוצר של אבולוציה. לא נחתן להוכיח את קיום האל, כמו שלא ניתן להפריך. אמונה כשמה כן היא. אם היה אפשר להוכיח אותה, אנשים לא היו מאמינים, הם פשוט היו יודעים
 
למעלה