והנה כאילו לא חסרות לנו צרות במדינה

מוצרלה

New member
והנה כאילו לא חסרות לנו צרות במדינה

אני קוראת במקומון שלנו, שילד בן 12 מהמגזר החרדי, אנס ילדה בת 4. והרבנים נרעשו מהידיעה וישר דיווחו שזה המקרה הראשון במגזר שלהם, והם יטפלו בנושא. נו באמת?! מקרה ראשון במגזר שלהם????? ואז בהמשך נכתב שאח בן 18.5 אנס את אחיותיו הקטנות. קשה לקרוא את הכתבות האלה, קשה לחוות מחדש את מה שהקטנות האלה חשו בזמן המעשה, קשה לקרוא ולדעת שעכשיו הבנות הנפגעות לא יקבלו את הטיפול הראוי,רק מה שהחוק אומר,כי אין חוק שמגן על הקטינות האלה,אין חוק שדורש טיפול ארוך באותן אפרוחיות. עצוב לי לקרוא את זה, ועצוב לחשוב על המשפחות שלהן עכשיו.
תשמרו על הילדים שלכם.
 
הלכתי לשמור על הילדים, אז לא הגבתי

מוצי, את צודקת...הילדים שלנו חשופים לכל כך הרבה סכנות מבית ומחוץ...ומה אנחנו יכולים לעשות חוץ מלפקוח עין?!
 

גן חיות

New member
ממש לא

ציפיתי למצוא כאן מקום לשתף ולקבל תמיכה/עזרה/עצות וגם לתרום לאחרים. בינתיים יש פה הרבה פטפוטים בין חברות על שבת ויום נפלא ובהצלחה . דרך אגב, הצלחה בפורום כזה זה לא שלא יכנסו. יש מקרים וישיכו לצערינו להיות כאלה. אם לא כותבים, סימן שמהשהו פה מתפספס.
 

מוצרלה

New member
אם לא כותבים אז אולי בגלל

שקצת קשה לדבר על זה, אם לא כותבים אז אולי בגלל שעוד הפורום ממש צעיר ואין ממה להתחיל. אני אשמח אם תשתפי אותנו במידה ויש במה לשתף, בשביל זה הפורום קיים. (את שאר הדברים אותם רציתי להגיד לך, כתבתי לך במסר) ברוכה הבאה
 
למה אין תגובה

כתבתי משהו קצת אישי.בעקבות הדימיון שיש לבנות צעירות שהמבוגר משלם על כך. אין תגובה אחת.נראה לי או שיש הסכמה,או כאשר אינו נוגע לאיש.אז מעבירים. אין כאן היתייחסות.אולי בגלל שזה אתר צעיר?נחכה
 

מוצרלה

New member
../images/Emo43.gif הבהרה ../images/Emo36.gif

כשכתבתי בהודעה הראשית של שרשור זה על הדתיים, לא התכוונתי להכפיש את המגזר הדתי, חלילה. מה שהתכוונתי לאמר הוא שהרבנים טענו "שזה המקרה הראשון אצלם" כך היה כתוב בכתבה, ועל זה באתי ואמרתי, לא יכול להיות מקרה ראשון,כמו שזה לא מקרה ראשון בשום מקום, רק שאנשים מעדיפים להעלים את הנושא ומנסים לטפל (במקרה הטוב) בדרכים שלהם. ללא יכולת להשתמש בשירותי הרווחה והחוק. קיבלתי כמה מסרים בענין ההתייחסות שלי לדתיים בתגובה שכתבתי, וחשוב היה לי להבהיר שאין ולו במעט משהו נגד המגזר החרדי. זה קורה בכל מגזר שהוא. אם פגעתי במישהו, מתנצלת
מוצרלה
 

מוצרלה

New member
היי שפן 1 וברוך הבא ../images/Emo39.gif

קיבלתי מסר על ההודעה הראשית, בה הבינו שאני מציגה את המגזר החרדי באור שלילי בנוגע להתייחסות לפגיעות מיניות במגזר זה. כמובן שזו לא היתה כוונתי, ואת זה הסברתי.
 

Sagit3

New member
על המשפחות שלהם אני לא מרחמת.

לא שהם לא כל כך מסכנים, אבל בתור אחת שנפגעה מעבירות מין בציבור הדתי אני יכולה לספר לך בגלוי שסיכוי יותר מסביר שהמשפחות שלהם הולכות להיות פושעות גם כן. אין חוק שמגן על הקטינות ואין חוק הקובע עונשי מינימום לעבירות פדופיליה בקטינים ואין חוק שאוסר על האבות שלהן להכות אותן מכות רצח על כך שלא התנגדו. או שיש. אבל הכי גרוע זה שאין חוק אבל שום חוק הקובע כי פדופיל, ואני כאן לא מדברת על ילד בן 12 שככל הנראה היה קרבן להתעללות גם הוא (בדרך כלל) אלא על פדופיל בוגר כי ישב בכלל בבית סוהר על מה שעשה. אני למשל הותקפתי על ידי עבריין מין מהשטחים שנשלח לעבודות שירות על עבירות מין דומות במקום בו התנדבתי לשירות לאומי. זה היה מעון למפגרים וזה בדיוק כמו לשלוח פדופיל לעבודות שירות במתנ"ס (או בבית ספר, או בפנימיה לילדים בסיכון..). היה פשוט ברור שהוא יחזור על העבירות האלה שם ואני ממש מקוה שהוא לא עשה משהו לחוסים. אבל לי הוא עשה. לא חשוב. בכל אופן על המשפחות שלהם אני לא מרחמת.
 

מוצרלה

New member
משפחה שמטאטא את המקרה

כי "לא נעים מהשכנים" "לא נמצא שידוך" (במקרה שזה במגזר החרדי) "זה הילד/ה שלי אשמה בזה" על משפחות כאלה לא צריך לרחם, אולי אפילו להעניש. הכי גרוע שלמדינה אין דרך לאכוף את הפשיעה בתחום הזה בפרט וכל פשע אחר בכלל. והכי עצוב, שהמדינה לא נותנת למשפחות את הכלים להתמודד,אחרי תקיפה מינית שהילד/ה עוברים, לא למשפחות ולא לקטין. הבת שלי עד היום לא קיבלה טיפול הולם, מה שהרווחה מציעה זה טיפול לטווח קצר, שזה בערך כמו לשים פלסטר על שבר. אני רואה היום,3 שנים אחרי, מה קורה איתה,ואיך ההתפתחות הריגשית שלה נעצרה עקב המקרה, אני רואה כמה שהיא מתוסכלת ואני אחריה,אני רואה מה זה עושה למשפחה כולה אבא אמא ואח גדול ממנה. אני רואה ומרגישה על בשרי יום יום, כמה זה כואב לי, אז כל שכן לה. המדינה צריכה לתת את הדעת לסוג של פשע כזה,כמו שהיא משקיעה את זמנה וכספה על מיגור הזונות מהרחובות (ותסלחו לי על ההשוואה),במקום לעשות טיפול קוסמטי לרחובות המדינה, צריך לעשות ניתוח כירורגי בכל פינה ופינה.
 

Sagit3

New member
עמותת מיט"ל.

לטיפול בילדות נפגעות התעללות מינית, בהנהלת ד"ר תמר. תראי מה יש להם להציע. הצטערתי לקרוא על המקרה העצוב.
 

שילה1

New member
מסכימה איתך שגית.את קשר השתיקה הזה

שמבחינתי מהווה שותפות לעבירה-אותו יש לשבור! ואכן,יפה שעה אחת קודם!
 

Petals

New member
"במגזר שלהם"?

זה ילד בן 12!! לא מדובר במבוגר יותר שאפשר עוד להדביק עליהם תוויות בצורה מכוערת.
 

שילה1

New member
מבקשת לשבור מיתוס..ביחס למגזר החרדי

כמי שעסקה בנושא שנים רבות,וראתה לא מעט קורבנות ילדים וילדות,שוחחה עם הורים מורים ואחרים-במגזר החרדי התופעה נפוצה לא פחות,ואפילו יותר מאשר אצל השאר. אלא ש..בשל הבושה,לשון הרע ועוד,הבעיות לא מגיעות לטיפול אצל הגורמים הרשמיים,ויתר על כן:מגיעות לרב שמאיים בחרם ובאיומים נוספים. 'צטערת,המגזר החרדי מלא בעברייני מין,מכל סוג ומין!
 

מוצרלה

New member
שילה

יש בדבריך מהצדק, אבל בואו לא נגרום לכל המגזר החרדי עוול, על קשר השתיקה הזה. אני בטוחה שיש הרבה מהמגזר הזה שלא מסכימים על הדרך, אבל שותקים בגלל הפחד מהחרם והאיומים,כמו שאמרת. לעניות דעתי, במגזר הזה קורים הרבה מקרים שכאלו,עקב האיסורים שחלים על הגברים והנשים שם בזמן הנידה, לא סתם יש להם רשות ללכת "לזונות שלא מעירם". אבל פה מדובר בקטינים, אנחנו לא יודעים מה עבר, או מה ראה הילד בן ה-12 שעשה את המעשה הנפשע הזה, מה שכן אני בטוחה, שהוא נחשף לתחום המיני איכשהוא, ולא מהצד היפה שלו. אני יכולה לספר לך, שגרתי במושב דתי, ומס' העבירות המיניות שקרו שם על ידי מבוגרים,כל כך גבוה, עד שחשבתי שיש משהו באויר שגורם להם לעשות את הדברים האלה. וכשזה קורה על ידי ילד, אז אדרבא ואדרבא.
 

מוצרלה

New member
Petals

כמו שכתבתי לשילה, הילד הזה בן ה-12 כנראה שנחשף בעצמו למקרה שכזה בצורה כזאת או אחרת, עדיין זה לא הופך את זה למותר, עדיין זה לא הופך את זה למשהו שצריך להשתיק. צריך למגר את התופעה הזאת בכל מגזר ומגזר.
 
למעלה