והנה רשימת הספרים שלנו לשנה הבאה

טלטוש

New member
והנה רשימת הספרים שלנו לשנה הבאה

צלילים מספרים חלק א' צלילים מספרים חוברת תרגול (לא ברור לי, הספר עצמו הוא חוברת עבודה, אז בשביל מה צריך גם חוברת נפרדת לתרגול?) דרך המילים - להבנתי זה האלפוני החדש, רק דק יותר. מחברת החשבון שלי א' כשרים והקשרים במתמתיקה 1, 2, 3 כולל סרגל צורות לכתה א' מדע בעידן טכנולוגי, חלק ראשון לקראת תורה, מוכנות ללימוד מקרא בכתה ב' (אלוהים אדירים בשביל מה צריך את זה? או שיתחילו ללמוד בראשית בכתה א' או שיתחילו ישר מקרא בכתה ב', מי צריך הכנה? מיותר לחלוטין בעיני). בקיצור אני אמא לחוצה, כבר הזמנתי את כל הספרים לקחתי ושילמתי, למרות שברור לי שלא בכולם יהיה שימוש השנה, ובוודאי ששנת ההוצאה של החוברת לא תמצא חן בעיני המורה כי בעמוד 22 יש שינוי במלה אחת... סך כל התענוג: 253 ש"ח ו- 20 אגורות (אחרי הנחה)
 

אתי77

New member
אז אצלנו זה ככה

- סט ראשון של בלי סודות (5 חוברות), כשאני יודעת בבירור שהם לא יסיימו את החוברת הראשונה. זה דביל לחלוטין. יש לבית ספר שיטת קריאה נהדרת, ולא משתמשים כמעט בחוברות, אבל כדי להרגיע את ההורים, מבקשים לקנות את החברות. נראה לי שזה אומר לזרוק 60 שח, לא בטוחה. - ספר "פשוט חשבון", אין לי מושג כמה הוא עולה. היום יש מכירה במושב של ספרים משומשים, כל אחד מוזמן לבוא ולהביא את ספריו, אז נחכה לפני שנקנה חדש...
 

טלטוש

New member
הבעיה שהכל חוברות עבודה שכותבים בהן

גם אם כותבים בעפרון ואחר כך מוחקים זה כבר לא נראה אסטתי, בכל מקרה בשנה הבאה כאשר יהיו ספרי לימוד שלא כותבים בהם בהחלט אני אקנה משומשים.
 
../images/Emo13.gif, גרמת לי לחייך על הבוקר, לפחות עוד מישהוא

לומד מכשרים והקשרים
ואת צודקת, חלק מכשרים והקשרים זה מחברת החשבון שלי - לא היה ברשימה שלנו השנה
מדע בעידן הטכנולוגי גם אצלינו, תורה לא. וטוב שקנית את הכל, כי ככל שספטמבר יתקרב, יהיה יותר בלאגן בחנות ויהיו חסרים חלק מהספרים... חוץ מזה, טוב לראות אותך כאן
 

mazy

New member
ואצלנו....

הכוח לקרוא- 6 חוברות מארז שבילים + אביזרים נלווים (מלבד מס' חוברות מסויימות) להיות בריא חלא א קולט כל העת ספר בראשית+ חוברת עבודה "לקראת תורה" חכמים בדרך (זה"ב) בשפה תהייה חוברת נוספת ככל הנראה וגם בחשבון.
 

טלטוש

New member
מדהים איך הכל שונה מבית ספר לבית ספר

ולאורך שנים באותו בית הספר עצמו
 

galitpa

New member
בחיפה, כבר שנים, הספרים מהעירייה...

(כמובן שהארנונה לא נמוכה....).
 
לפי איזה שיטות לומדים אצליכם חשבון וקריאה?

העובדה שהספרים מהעירייה גורמת לכך שכל בתי הספר לומדים באותה שיטה? אתם קונים את הספרים מהעירייה או שהם בהשאלה?
 

galitpa

New member
השיטות שונות בבתי הספר.

לא עקבתי לעומק אחרי ההבדלים בתשלום (אם יש) בין חיפה לערים אחרות. סביר להניח שזה נכלל באחד מהתשלומים. בכל מקרה, אצלנו בבית הספר קיבלו את החוברות (חשבון 10 ודרך המילים). לא מחזירים אותן. אני לא יודעת מה קורה בכיתות הגבוהות (הבת שלי עולה לג'), אבל בילדותי השאלנו את הספרים מהעירייה לתקופת שנת הלימודים ורק מהתכתבות הבנתי שזה נהוג רק (אני חושבת שרק) בחיפה.
 
אני לא יודעת לגבי העירייה, אבל יש באזור המרכז

יותר ויותר בתי ספר שמכניסים את פרוייקט השאלת הספרים לבית הספר עצמו. הילד מקבל את הספרים מבית הספר ומחזיר בסוף השנה. אני חושבת שהעלות הנוספת יוצאת בסופו של דבר פחות מאשר לקנות כל שנה את הכל מחדש. אצלינו זה לא ככה וחבל.
 
באמת? איזה כיף, פעם ראשונה שאני שומעת על זה.

חוסך את ההתרוצצויות בחנויות. חוסך את סחיבת השקיות והמשקל הביתה. זה באמת יוצא יותר משתלם?
 
נראה לי, שמבחינה כלכלית זה משתלם (אבל לא בהרב

בהרבה) כי גם על השאלת הספרים אנחנו משלמים בתשלומים של בית הספר. אני, באופן אישי, לא אוהבת את הספרים המשומשים האלה, מעדיפה חדשים.
 
למעלה