והערב... פרק חדש של ארץ נהדרת! :)

Kido2222

New member
והערב... פרק חדש של ארץ נהדרת! :)

כמובן... כמובן! שייצחקו על ההפסד של פרס... כמו שאני מכיר את קיציס ופרידמן וה"אהבה" שלהם כלפיי פרס וההפסדים שלו היא גדולה... :) אני בטוח שייצא מזה מערכון מצחיק בטירוף... :) למי שרוצה... במעריב כבר יש תמונה... דמות חדשה בארץ נהדרת: " עמיר פרץ". בקיצור... יהיה שמח היום... וללקוחות הדור השלישיש של אורנג', יש מערכון מהתוכנית של הערב כבר להורה... תהנו! והמשך יום נעים. כל טוב.
 

Yuvalenko

New member
שמתם לב ש......

בפעם האחרונה שחזרו מהפרסומות, היו אולי 10 אנשים שמחאו כפיים??
בטוח הם גררו ת'צילומים עד כל כך מאוחר שכולם הלכו להם
(זוכרים?) ומתן וילנאי הרס אותי!!!! חח נראה כמו חיזר עם המצח הזה.. תכף אני אכתוב עוד, כשתיגמר התוכנית
 

Yuvalenko

New member
תשמעו, היה לא רע../images/Emo70.gif ../images/Emo26.gif

התחיל ממש טוב, קרטע קצת לקראת הסוף לדעתי. כרגיל דליה איציק היתה מצוינת (כרגיל מהעונה הקודמת, כן?), חלי היתה חמודה, אודי היה .. פסדר..
אסי כהן ענק, רק שיישאר שחקן קבוע!! השלישיה של מכבי גם היו מצחיקים מאוד, הקטע עם הצ'אנקי בורגר היה מצחיק ברובו. זהו, עכשיו תורכם
 

greeneye

New member
לא ראיתי.

ביליתי ערב נחמד בקאמל בהופעה שכבר ראיתי [אבל מה לא עושים בשביל חברה שחוגגת יומולדת] וישבנו שורה ראשונה והיה כיף. היו אמורים להקליט לי אנ"ה, אני מקווה שהם באמת עשו את זה. אבל אנשים ישנים, אין את מי לשאול...
 

greeneye

New member
לא, לא חדשים. הם גם לא צמד..

היה מעולה, כבר הייתי באותה הופעה, היו איזה 3 בדיחות חדשות, אבל אני לא מאשימה אותם.. נהנתי המון, הם אנשים נורא טובים.. הם אומני בית בקאמל, והם מופיעים במתכונת של חצי-חצי, זתומרת, יש סטנדאפיסט שהוא יחסית חדש [איציק ורדי] שמחמם אותם, ואז עולה אחד מהם, ואחרכך השני. יאיר מוכר יותר כ"הברבור". חחח...אחרכך רודי אמר לי שהוא לא יכל להסתכל לי בעיניים כי ידעתי כבר את כל הבדיחות..
 

Kido2222

New member
היה ממש מצחיק....

אהבתי את הראש של מתן וילנאי... פשוט ענק... :) גם הצ'אנקי בורגר היה ענק... :) מי שקרא את הכתבה בעיתון יודע קצת יותר פרטים על המערכון הזה... אני אישית הייתי בטוח שהפעם בכוכבים מין העבר יהיה את קישקשתא... הפתיעו אותי... נקווה שיהיה שבוע הבא... מה שכן... ממש לא בא לי שאסי יישאר שחקן קבוע... במיוחד כי יש לו קטע כזה, שלכל מקום שהוא נכנס אליו הוא די הורס... (ע"ע "איפה אתה חי?" בעעעעעע.... ) בקיצור... הייתה אחלה תוכנית... גם הקטע עם מכבי ת"א וה"ביחד" שלהם היה ענק... עוד כשהיו "עוד כותרות" והיו כוסות על השולחן זה היה נראה לי מוזר... יישר אמרתי שיהיה עם זה משהו... :) קיצר... היה אחלה! אני עפתי לישון. לילה טוב לכולם!
 

greeneye

New member
ראיתי.

והאמת, באובייקטיביות? קצת התאכזבתי. לוידעת, הדברים לא היו ממש מצחיקים, הצ'אנקי ברגר היה טוב, אבל הקטע על התוכנית "ריצ'רץ'" לא היה משהו, ולא משתווה לרמה של רגע ודודלי משבוע שעבר שבאמת היה מעולה ומצחיק בצורה מטורפת. הקטע עם הכדורגלנים לא הרשים אותי במיוחד, אבל באמת שאסי היה נראה כמו אבי נימני. בול. הקטע עם החזאי מרקוס ממש ממש טוב. אבל שוב, יש לי הרגשה שהם ישרפו אותו, ולא כדאי. דמות טובה, שעדיף לא להשתמש בה כל שבוע. אבל הוא היה מוצלח. אהבתי שם הכל, את המזג אוויר השבועי עם התמונות, את הגלים, וממש אהבתי את הקטע שחלי מתלבטת אם הוא...כזה...או כזה.. [זתומרת, הספציפי שהיה אתמול]. הכותרות של איל היו נחמדות, היו כמה שממש אהבתי, והיו כאלה שהעלו חצי חיוך. והכי חסר לי? איל מתפרע יותר. הוא כלכך מאופק שזה כבר..לא כלכך כיף.. נכון שזה התפקיד, הרגוע בין חבורת חולי הנפש מסביב. אבל מה עם איזו דמות במערכון? אוף, יש לי געגועים לקיציס ופרידמן הישנים.
 
למעלה