וואו... הפורום כל כך חדש ובכל זאת

hodayoyo

New member
וואו... הפורום כל כך חדש ובכל זאת

כל כך מת... אנשים- תכתבו משו! משעמם לי פה!!
 

hodayoyo

New member
נכון... מודיעין זה חור

אבל מאיפה את מכירה אותי???? :-*
 
בלה בלה בלה

כותב. כי גם לי משעמם. לכולם משעמם אפילו לאלוהים אחרת למה הוא יצר אותנו? שעשוע ולא יותר. (לשם הבהרה, אני לא מאמין באלוהים. יש לזה משמעויות אחרות)
 

hodayoyo

New member
גם כן שעשוע...

פשוט החיים שלי כל כך מעניינים... איך אנשים מפספסים את הריאליטי הבא??? "מחייה של הודיויו!! בקרוב בערוץ יסY" (יש ערוץ כזה??
)
 
Y TV

היה גם ערוץ ריאליטי של יס פעם, נראה לי שביטלו אותו או משהו אני רואה את זה כשעשוע לגרום לאנשים להפגע, לפגוע בעצמם, להתאהב, לקיים יחסי מין עם צעקות וגניחות, כמו חיות מטומטמות. אם היו לי בובות כאלו הייתי צוחק עליהן כל היום מה לא ? :)
 

hodayoyo

New member
אני מעדיפה את הריאליטי ש..

גורם לאנשים לגווע ברעב ומתוך כך להסכים לאכול חלקים של כל מיני חיות או חרקים למינייהם... סטייל השרדות (שהייתי מכורה לזה עד עונה 4 כולל ואז זה עבר ליס, ואני, לא שווה שכמותי, יש לי הוט) אז אני מסתפקת באפקט הפחד... משעשע בהחלט! ואם הריאליטי שלך מדובר על פרוייקט Y- דווקא ראיתי כמה פרקים מY2 כי הייתי בבית שיש בו יס והיו איזה 7 פרקים ברצף... וזה אכן משעשע בטימטומו!
 
אין לי ריאליטי משלי

פרוייקט Y זה סתם אוסף של הפרחות והערסים שעשו את המדינה הזאת, והכנסתם לכלוב. הם גם התנהגו כמו חיות, וגם הזדווגו כמו חיות (מסקנה על הערסים והפרחות? לא אני אמרתי את זה)
 

yellow cheese

New member
yes y. וודאי שיש ערוץ כזה../images/Emo174.gif

אני מנהלת ת'פורום שלו כאן בתפוז
 
המ

Y TV YES Y הכל אותו דבר :) כולם כאן מנהלים:\ אני מרגיש בודד לבד בגשם בוהו! תתגבר !:> (מונולג של שיעמום, לא להתיחס)
 
איתי ?

אבל את מנהלת פורום זה כמו בני האלים והאנושות, אסור להם להתמזג :) סתם, ההודעה הקודמת היתה בציניות הציניות משפיעה על החיים שלנו יותר מדי:\ מוזמנת להיות איתי. באלי מאוד מאוד לצאת עכשיו ואין לי לאן, כי כולם לומדים או משהו אבל אולי אני אמצא בסוף.
 

hodayoyo

New member
גמאני שותפה לגורל האכזר

גמאני לא מנהלת, למרות ששלחתי מייל על בקשה לפורום אבל לאדעת... נשמע לי מוזר... אני בטח אהיה לבדי בפורום שיפתח
 
למעלה