וואו, כמה דברים שאני הפסדתי

shirita

New member
וואו, כמה דברים שאני הפסדתי

אז קודם כל, מזל טוב. ודבר שני, תעשו חיים גם בשבילי במפגש ובנוסף, ברוכים הבאים לכל החדשים ושלום לכל הותיקים, בתקוה שלא שכחו אותי עדיין. אני הייתי בתקופה האחרונה בגיהינום ועכשיו הרבה יותר טוב למרות שהמצב רחוק מלהיות פקניק. הייתי מאד רוצה לשפוך את הלב אבל הבת שלי בוכה וצועקת ברקע ואין לי זמן, אז בהזדמנות אחרת אשפוך את הלב ולאט לאט אחזור לשפיות. אמן!
 

אביטל +

New member
היי שיריתה../images/Emo42.gif

איך אנחנו יכולים לשכוח אותך ?! אל תעלי את זה על דעתך. אני מצטערת לשמוע שהמצב קשה. אני מקווה שישתפר בקרוב ושאר מצליחה לשמור גם על עצמך ולא רק על הסביבה. קבלי חיבוק
 
הי שיריתה../images/Emo142.gif

אני מבינה אותך כמה שקשה לך ואפילו מאוד בגלל הקשיים שנוספים עוד יותר מהרגיל בגלל כל מה שסיפרת לנו. אבל... זה כמו שכתבתי למיכל אתמול, שיריתה. את צריכה כמה דקות ביום לתת לעצמך. סליחה. את אפילו ח י י ב ת !!!! גם אם רק לפרוק מהלב ולכתוב לנו ולקבל בחזרה כמה מילים חמות להרגיש את מה שהחברות בינינו עושה ונותנת לך: הרגשה טובה, תמיכה וליטוף לנשמה, להרגיש את האיכפתיות. לא תרגישי יותר טוב שיריתה? אז כמה שקשה ויש טירוף מסביבך, תמצאי דקה ביום לכתוב לנו. גם את זקוקה לקבל...כדי לתת לאחרים. לא הולך אחרת... אז מחכים לך שיריתה, (דיברנו עלייך אמש במפגש לא ידענו מה קורה לך. ואני חשבתי שמצבך דווקא בסדר פחות או יותר). בקיצור, דבריייי. שלך, דליה. דליה.
 
למעלה