וואו שוואו ועוד אחד ...וואווווווו

וואו שוואו ועוד אחד ...וואווווווו

איזה פורום איך הגעתי לפה? לא חשוב אקרא מכם קצת ....ולאט לאט אחדור..... אולי גם ללבכם... אני. (מעצימה את עצמי בעיקר ע"י אהבת אנשים וצחוקיםםםםםםם ענקיים)
 
קצר מדי...

מוכנה להוסיף עוד מילים כדי שנוכל לקיים דיון? למה להשדברים יעברו לידך? לא רוצה להיות בתוכם? להרגיש אותם?
 

SHAHAF UZI

New member
חתולה,התגובות שלך ארוטיות מאד

ואם כבר טרחת לפרוץ לי לתיבת המסרים,יכולת להשאיר יותר פרטים. האם זהו נסיון לבחון אותנו?את האמת,אם אביבה לא היתה מקבלת אותך בסבר פנים כזה,לא היית מקבלת תשובה.
 
לא היית חייב .....

אביבושית יש לי המון מה לכתוב זה עוד יפרוצ..... הדברים שעוברים ליד הם אולי הפחות נעימים... משתדלת לזרום אומרים עליי שאקבור את ניניי (התכוונתי לנשימה העמוקה~ארוכה שאני נושמת לרוב) :)
 

SHAHAF UZI

New member
אביבה , אני נ מ ו ג , מתפוגג

כי יש לך כושר ביטוי מאד עשיר ושונה,עם המון דימויים "מיסטיים משהו" למה אני לא יכול לעשות את זה? אני מת להביא לה "כזאת כאפה",ואולי זה בכלל גבר,ולא יודע איך, והנה את,מגיעה לך במין "הזדנבות אלגנטית כזאת",ומחלקת כאפות,עם מפית נייר של "לילי" (מצטער על הפרסום-אם את רוצה תמחקי רק את לילי) משהו מאד מוזר עם החתול הזה............. היא "עושה לי עיניים" במסר אישי,ואני לא מבין כלום אולי היא ברמה "קבלית כזו" אולי זה בשבילה סוג של העצמה? לך תדע...........
 
גם זוהי העצמה אישית../images/Emo187.gif

הדברים שעוברים על ידינו הם הדברים שאנחנו בחרנו להעביר אותם, אנחנו בוחרים אם =להתעצבן= או בוחרים להתעלם,וזוהי עבודה קשה, אתה ואת בוחרים איך להתייחס לכל דבר ולכל מה שכביכול פוגע בך. להפריד את המוץ מהתבן. שמחה לבשר שעבדתי על זה קשה מאד,ואני מסכימה עם חתולה....
 
למעלה