וואי איזה כייף!

Stillwater

New member
וואי איזה כייף!

פורום גאוגרפיה, אך זה שרק עכשיו פתחו כזה?!?! אני ממש אוהבת גאוגרפיה ומשיעורים ביסודי ובחטיבה אני זוכרת שתמיד הייתי בין המצטיינים. לצערי בתיכון שבו אני לומדת אין מגמת גאוגרפיה, אז כרגע זה רק לימוד עצמי והפורום הזה יכול להיות מקור מצויין!
אני אומנם רק בי"ב עכשיו ויש לפני עוד שנתיים של צבא, אבל אני מעוניינת ללמוד גאוגרפיה אח"כ ואחד החלומות שלי זה להגיע לאנטרטיקה, אם לא בצוות מדעי אז בצוות תיעוד. אבל בגלל שאני תלמידה די חלשה, אבל לא בטוחה שזה יצא לפעול. ובכלל בית הספר ומערכת החינוך גרמו לי לבטל לגמרי את המחשבה על לימודים גבוהים, אבל זה לא קשור לכאן. מה הן הדרישות לקבלה ללימודי תואר ראשון בגאוגרפיה? חשוב גם לציין שאני אוהבת הסטוריה, יש קורסים משולבים?
 

הרענני

New member
שלום לך

אכן עוד זמן רב לפניך, ודרישות הקבלה יכולות להשתנות עד אז (אם כי לא בהרבה) והן גם משתנות בין אוניברסיטה אחת לאחרת. בכל מקרה הן לא בשמיים, ולא צריך ידע מוקדם (בניגוד לביולוגיה, למשל). בתואר ראשון לומדים בד"כ בשני חוגים ואפשר בהחלט לעשות אחד בג"ג ואחד בהסטוריה, ותמיד יש קורסים שמשלבים בין המון תחומים אז תסירי דאגה. ומעל הכל - הנה וידוי אישי: גם אני כשהייתי בגילך פחדתי מלימודים גבוהים, הייתי תלמיד גרוע וגם הבגרות בג"ג לא היתה מבריקה. והנה אני עם תואר ראשון בציון ממוצע 81. אם תרצי מספיק חזק גם תגיעי לירח!
 

Stillwater

New member
אני מקווה...

אני אוהבת גם לצלם דברים, אני מקווה שאולי אני אמצא איזה שילוב בין הדברים.
 
למעלה